[22]

846 28 15
                                    

dinsdag 19 juli 2018, 08:54 uur
[Jessica Hayes]

'Hoi, ik ben Marcel', zegt de chauffeur zodra Niall weer binnen is. 'Jessica', glimlach ik, terwijl ik de hand van de jonge man schud. Hij draagt een grote bril en heeft een bruine kuif. Hij is op zich wel schattig. 

'Leuk om je te ontmoeten. Als je wil, kun je vast achterin de auto gaan zitten. Niall is zo terug. Hij checkt nu even of de hele hotelkamer leeg is.' 'Oké, bedankt.' 

Ik doe de portier van de zwarte auto open en ga achterin op de bank zitten. Ik pak mijn telefoon uit mijn zak en zie dat ik een berichtje heb van Julia.

JULIA

08:42
Hey Jess. Ik weet dat je even helemaal klaar bent met alles en iedereen thuis, maar weet dat ik er altijd voor je ben. Je kan me altijd bellen. Ik hou van je. X 

08:58
Hey, thanks. Ik hou ook van jou. X

09:01
Maar even he... Hoe is het leven in de USA?

09:02
Het is echt heel leuk hier! Ik zit nu in de auto. Als Niall er ook is, gaan we naar Dallas! 

09:03
Ohh! Cool! Laat je binnenkort nog wat van je horen?

09:03Yess! Komt goed :)

Ik kijk opgelucht naar de berichtjes. Gelukkig is er in ieder geval een iemand thuis wie mij nog mag. De deur van de auto gaat open en Niall schuift naast me op de bank. 

Hij geeft me een flesje water en zegt: 'Nou, eerst drie uur hier overleven en dan hebben we daar een leuke dag. Ik heb morgen pas weer een show. Dus we kunnen gewoon wat gezelligs doen, samen.' 

'Oké, leuk', zeg ik, terwijl ik de dop van het flesje draai en een slok neem. Ik kijk Niall aan en bijt op mijn lip. Zijn blauwe ogen lijken vandaag nog blauwer dan normaal. 

'Waarom kijk je zo?' vraagt Niall opeens. Ik schud snel mijn hoofd en ik voel dat mijn wangen beginnen te gloeien, 'Je hebt mooie ogen', zeg ik ongemakkelijk. 'Thanks. Jij ook.' 'Thanks.'

Marcel stapt in de auto en zegt: 'Zullen we langs de Starbucks rijden?' 'Ja, lekker!' zeg ik enthousiast. 'Dan gaan we dat doen', grinnikt Marcel. 

Ik pak mijn telefoon erbij en maak een foto voor mijn Instagram. 

liked by dawn_hayes and 423 others

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by dawn_hayes and 423 others

jessicaa_h Just driving 'round the USA. 
{tagged in post: @niallhoran }

comments
juliax_ Have fun! 
lara_thomasx
dawn_hayes You have a gorgeous hand.
     jessicaa_h Thanks bro :)
          dawn_hayes anytime, sis :P
niallhoran WITH MEEEEEE!!!!!!!
     jessicaa_h YESSSSSSS! 

If You Need Me✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu