DIT IS DE VIERDE UPDATE VAN VANDAAG, DUS MAKE SURE DAT JE DE VORIGE HOOFDSTUKKEN OOK HEBT GELEZEN!
donderdag 15 april 2021
[Jessica Hayes]Zenuwachtig kijk ik naar mezelf in de spiegel. Mijn make-up is net gedaan en mijn haar hangt over mijn schouders. Mijn witte jurk valt tot op de grond. De hoge,zilveren hakken die ik eronder draag zijn net niet te zien.
'Ben je er klaar voor?' Ik kijk naar mijn vader en schud mijn hoofd, 'Nee. Maar ja. Ik ben zenuwachtig.' 'Het komt goed. Het stelt echt niet zo veel voor...' 'Wel. Het is belangrijk voor hem. En voor mij ook..' 'Het komt goed, oké?' Harry's hand belandt op mijn schouder en hij kijkt me met een zekere blik aan.
Ook Julia en Lara geven me een knikje. 'Oké.' Het bruidsmuziekje begint te spelen en mijn moeder drukt snel het boeket in mijn handen.
Mijn vader pakt mijn hand en ik fluister, 'Laat me niet vallen. Deze hakken zijn eigenlijk te hoog om op te lopen en mijn benen trillen en-' 'Ik heb je. Kom, het is tijd.'
We lopen de hoek om en ik zie Niall staan. In pak. Hij is perfect. Alles aan hem is perfect. De brede glimlach op zijn gezicht zorgt ervoor dat al mijn zenuwen verdwijnen. Dit is Niall.
We lopen langzaam naar hem toe en mijn vader geeft Niall mijn hand. 'Waag het niet haar te laten vallen', fluistert hij met een brede grijns op zijn gezicht. 'Nooit', belooft Niall, waarna hij me aankijkt.
Ik ga tegenover hem staan en glimlach. 'We zijn hier bijeengekomen-' De woorden van de trouwambtenaar ontgaan me wanneer ik in Nialls blauwe ogen kijk.
Na een lang verhaal over hoe we elkaar hebben ontmoet, zegt de ambtenaar, 'Nu zijn we op het moment gekomen dat ik jullie ga trouwen. Ik zou jullie willen vragen om elkaar de rechterhand te willen geven.' Niall pakt mijn hand en glimlacht naar me.
'Niall James Horan neem je aan tot je wettige echtgenote Jessica Natalia Hayes en verklaar je getrouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijkse staat heeft verbonden? Wat is hierop je antwoord?' 'Ja', zegt Niall met de grootste glimlach die ik ooit gezien heb.
Jessica Natalia Hayes neem je aan tot je wettige echtgenoot Niall James Horan en verklaar je getrouw alle plichten te vervullen die de wet aan de huwelijksstaat heeft verbonden? Wat is hierop je antwoord?' 'Ja', zeg ik en ik kan een glimlach niet verbergen.
'Dan verklaar ik als ambtenaar van de burgerlijke stand dat Niall James Horan en Jessica Natalia Hates door het huwelijk aan elkaar zijn verbonden. De ringen?'
Theo, Nialls neefje, komt naar ons toe gelopen en geeft Niall het doosje waar onze ringen in zitten.
Niall opent het doosje en pakt mijn ring, waarna hij die om mijn vinger schuift. Ik pak ook Nialls ring en schuif die aan zijn vinger.
'Dan mag je nu de bruid kussen.' Ik voel zijn warme lippen tegen die van mij en de gasten beginnen te klappen en te joelen. Langzaam verbreekt Niall het contact tussen onze lippen. 'I love you, miss Horan', fluistert hij. 'I love you too.'
liked by larathomas and 858,982 others
jessicahoran I just married my best friend and love of my life♥I can't wait to spend the rest of my life with you.
comments
harrystyles It was a beautiful wedding, love. H
stefancottman Congratulations! ♥
niallhoran I love you and can't wait either♥
robinhayes Congrats, sis
juliasterner Congratulations sweetie♥liked by marcelwilson_ and 5,961,136 others
niallhoran So this is us in black and white... I LOVE IT! And I love you, miss Horan♥
comments
liampayne CONGRATS MATE! It was a beautiful wedding! And the cake was phenomenal!
blake_99 Congratulations !
dawn_hayes You better treat her right. Also, congrats bro!
jessicahoran I love you too♥
louist91 Congrats ladsgeplaatst op 09-06-2020
JE LEEST
If You Need Me✓
FanfictionI'll be by your side even if I'm not next to you Jessica en Stefan hebben al een lange tijd een relatie, maar wanneer Jessica Niall Horan ontmoet en ruzie krijgt met Stefan begint ze aan al haar gevoelens te twijfelen... 𝗚𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗲 𝗻𝗶𝗲𝘁𝘀 �...