~6.48~

186 20 8
                                    

Félkövér: Magyarul beszélnek.

+18

Jackson

Desmond nadrág öve kicsatolása közben még közelebb sétált, majd a nadrágja, alsója s zoknija levétele után belépett mellénk a kádba. Amint leült Hoseok és Wonho közelebb mentek hozzá, és míg Wonhoval csókolózott, Hoseok a nyakánál ingerelte, amitől a csókba sóhajtozott. Mégis a szemeit nem vette le rólam, amikből sütött a vágy. És ez kezdett neki déltájékon is meglátszódni.

Des Wonhotól elválva Hoseokot húzta magához, így Wonho volt, aki csókokkal és harapásokkal halmozta el a nyakát. Amint Hoseokot az ölébe húzta már én is közelebb mentem hozzájuk. Des rögtön a csípőmre fogott, és míg Hopi a farkára ült megcsókolt, amit felsóhajtva viszonoztam.

Desmond ebben a pár hónapban kicsit megváltozott. Egyáltalán nem volt velünk durva, sőt kifejezetten gyengéden ért hozzánk még szeretkezés közben is. Ahogyan most is, ami hallható volt Hoseok sóhajain. Mivel halk, mégis kéjes sóhajok, nyögések szakadtak fel a torkából.

Levegő hiány miatt elváltam tőle, s azt figyeltem, ahogy Hoseok lehunyt szemekkel nyögdécselt. Mégis hirtelen Wonhoval együtt felnyögtünk Desre kapva a tekintetünk. Elmosolyodott, s két ujját még mélyebbre nyomta bennem, amitől újabb nyögés szakadt fel belőlem. Most először történik olyan, hogy felkészít kettőnket.

Kád szélén támaszkodva homlokom a vállának döntöttem, s csak nyögdécselni tudtam két ujjától, ahogyan Wonho is. Így hármunk nyögései keveredtek egymással, amikhez még Des sóhajai is társultak. Hoseok kicsit gyorsított a tempóján, ezzel együtt még egy ujját csatlakoztatta, és Hopival együtt hárman felnyögtünk, csak ő az elélvezéstől.

Még mindig engem tágítva Hoseok és Wonho helyet cseréltek. Tisztán hallható volt, hogy hála a tágításnak Wonho sokkal könnyebben fogadta be Dest. Hoseok Wonho mögé térdelve kényeztette, amitől a hátával neki dőlt, s mindketten minket néztek.

Des kihúzva ujjait a tarkómra simította kezét, s magához húzott egy csókra, amit boldogan teljesítettem neki. Míg élveztem nyelv táncát hallhattam Wonho nyögéseit, amikre egy elnyújtottak, s hangosabbak lettek. Egy nagyobb nyögésére elváltam Desmondtól, s hozzá bújva figyeltem, ahogy Hoseok keze Wonho farkán mozgott, amitől gyorsított a tempóján. Láttam a teste apró remegését, amiből tudtam, hogy nem sokára elfog élvezni. Önző módon alig vártam, hogy én is magamba fogadhassam, s a csúcsra hajszolhasson, amit már az ujjaival is majdnem elért.

Wonho még kétszer mozdult, amikor egy kéjes nyögés kíséretében Hoseok kezébe engedte nedvét. Lihegve, mégis vigyorogva még jobban Hopinak dőlt, akinek a segítségével leszállt Desről. Megdöbbenésemre ők ketten voltak, akik Desmond ölébe húztak, s két oldalamra térdelve egy-egy csókot adtak a nyakamra, amibe beleremegett a testem. Éreztem a bőrömön, hogy elmosolyodtak, és mindketten a csípőmre fogva lassan Des farkára ültettek.

Tágítás miatt lehunyt szemekkel tövig fogadtam őt, s már magamtól kezdtem el mozogni. Az, hogy őt érezhettem magamban, belül lüktetett már egy kész euforikus érzet lett volna. De ezt Hoseok és Wonho még fokoztak a tetteikkel. Wonho a nyakamat, vállamat halmozta el csókokkal, néha megharapva, amik miatt a sóhajaim nyögésekbe váltottak. Hopi ujjai körbe fonták vágyamat, amitől a kezébe kellett kapaszkodnom, s ekkor puszit adott az arcomra.

Kinyitva szemeim ránéztem, mire a számra hajolt. Kezét elengedve a tarkójára csúsztattam kezem, s hevesen dobogó szívvel viszonoztam érzéki nyelv táncát, mégis a szemem sarkából Dest figyeltem. Szemeivel csak minket figyelt beharapott ajakkal, amit látva mélyebbre ültem. Egy nyögés kíséretében lehunyta szemeit, amitől a csókba mosolyogtam. Gyorsítva a tempómon elváltam Hoseoktól, mire ő is gyorsított a kezén.

Destiny VI - Az új Végzet [✔] {Javításra vár}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ