+18
Jackson
Fenébe! A jó édes...! Sose hittem, hogy ez lesz abból, hogy Hoseok és Wonho bátorítottak! Ők mondták, hogy lépjek, hátha megkönnyebbülök, de erre én se számítottam, sőt! Francba!
Desmond rám nehezedve átvezette nyelvét a számba már táncra hívva a nyelvem. Olyan heves volt, hogy még viszonozni is nehéz volt, de nem nagyon zavarta. Kezeivel az oldalamat, lábamat simogatta. Őszintét megmondva én megszerettem volna állni, és főképp azért, amiket reggel mondott. Nem szeretek vérezni..
Elválva tőlem a pólóm aljához nyúlt, és könnyedén levette róla, amit magával is megtett. Felső testét látva nagyot nyeltem. Izmos mellkas, kockás has amiket befed a tetoválás. Egész felső testét egy fekete tigris takarta el. Habár nem is tudtam rajta sokáig csodálkozni, mert a mellkasomhoz hajolt. Csókokkal hintette be, néhol megharapott, de már ennyitől sóhajtoztam. Még ha a szeretkezéstől félek is, hamar izgalomba tudott hozni.
Ajkaival egyre lentebb haladt, majd megéreztem, ahogy egy-egy ujját a mackó nadrágom korcába akasztotta, és egyre lentebb húzta rólam. Én egyáltalán nem akartam a szexet, épp ezért még csak a csípőmet se emeltem fel. Ettől függetlenül ő egyáltalán nem zavartatta magát, mert könnyedén levette rólam és a felsőink mellé került.
Félig lehunyt szemekkel néztem őt, ahogy végig nézett rajtam. Nem tudom, hogy ugyan mit lát bennem annyira, hogy valóban megakar dugni. Persze én léptem, tehát sikeresen felizgattam, de a franc se gondolta, hogy ilyen szinten.
- Des.. - motyogtam. Láttam, ahogy megrándul, és felvezette rám a tekintetét. Olyan sötétek voltak a szemei, hogy már valóban zavarban éreztem magam. Kezeivel megtámaszkodott a fejem mellett, de olyan gyengéden csókolt meg, amitől ledöbbentem. Óvatosan, lassan mozgatta ajkait, amit élveztem. Valóban élveztem, és a lelkem megnyugodott. Evvel elhittem neki, hogy nem fog bántani.
Elválva tőlem végig néztem, ahogy leveszi magáról is a nadrágot, de nem térdelt a combjaim közé.
- Fordulj meg - utasította. Kifejezetten kitudtam venni a hanglejtéséből, hogy ez bizony parancs volt. Nagyot nyelve megmozdultam, és megfordultam a tenyereimen támaszkodva. Éreztem, hogy mögém térdel, mire hátra néztem rá. Mindkét kezével végig simított az oldalamon amibe beleremegett a testem, majd ekkor megéreztem, ahogy a kezeivel szétfeszíti a fenekem, amin kerekre nőttek a szemeim.
- Mégis mit.. - még befejezni se tudtam a sokktól. Nyelvét végig húzta a résen, és akkor megéreztem a nyelvét a lyuknál, amitől szaporán vettem a levegőmet. - Komo- - Ismét nem tudtam befejezni. Nagyon is komolyan gondolta, hogy kinyal engem, amitől csak vöröslött az arcom. Nyelvével kínzott, bedugta amin felsóhajtottam a kanapé szélét markolva. De míg a nyelve ott volt, egyik kezével a heréimet simogatta, néha húzva rajtam egyet, amitől már nyögések is kiszakadtak belőlem. Az őrületbe fog kergetni!
Amikor kihúzta a nyelvét furcsa szomorúság tőrt rám. Habár élveztem..
Arra a tipikus köpés hangra megfeszültek az izmaim. Ennyi?! Kinyalt és már belém akar hatolni?! Hátra kaptam a fejem, és pont láttam, ahogy a nyálát elkeni a farkán a szemeimbe nézve.
- Fáj.. - suttogtam. Nem szólt semmit, csak mindkét kezével a csípőmre fogott, behelyezkedett. Előre összezárva a szemeimet, összeszorítva a fogaimat vártam, hogy belém hatoljon. Bár abban valahol reménykedtem, hogy fokozatos lesz. Nem az volt.
Irdatlan fájdalomra felkiáltottam, és ösztönösen akartam elhúzódni, de nem engedte. Egyik kezével a csípőmet markolta, másik kezével szinte letaszított a kanapéra.
YOU ARE READING
Destiny VI - Az új Végzet [✔] {Javításra vár}
FanfictionDestiny 6. évada! Jackson, Wonho és Hoseok négy év elteltével végre kezdték feldolgozni Desmond halálát. Nem boldogan, de élték az életüket a gyerekeikkel együtt. Sohasem hitték, hogy bekövetkezhet az az idő, amikor a szerelmük valóban eltávozott az...