ᴄᴀʀᴀᴄᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴘᴀꜱꜱᴀ ʀÁᴘɪᴅᴏ, ᴀɢᴏʀᴀ ᴇᴜ ᴛᴇɴʜᴏ 16 ᴀɴᴏꜱ ᴇ ᴜᴍᴀ ᴄᴀʀʀᴇɪʀᴀ, ꜱᴏᴜ ᴍᴏᴅᴇʟᴏ, ᴀᴛʀɪᴢ ᴊÁ ꜰɪᴢ ᴠᴀʀɪᴀꜱ ᴘᴇÇᴀꜱ ᴇ ᴄᴀɴᴛᴏʀᴀ, ᴀꜱ ᴄᴏɪꜱᴀꜱ ᴍᴜᴅᴀʀᴀᴍ ʟÉᴏ ᴇ ᴀᴍᴀɴᴅᴀ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴍ ᴊᴜɴᴛᴏꜱ ᴇ ᴇʟᴀ ꜱᴇᴍᴘʀᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀ ᴏ ᴄɪÚᴍᴇꜱ ᴅᴇʟᴇ ᴇᴍ ʀᴇʟᴀÇÃᴏ ᴀ ᴍɪᴍ ᴇ ᴀ ᴊᴀᴅᴇ, ᴀɢᴏʀᴀ ᴇʟᴇ ᴊÁ ɴÃᴏ ʟɪɢᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ ᴇᴜ ꜰᴀʟᴀʀ Qᴜᴇ ᴠᴏᴜ ᴍᴇ ᴄᴀꜱᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴇʀɪᴄᴋ ᴇ ɴÃᴏ ɪɴꜰᴇʀɴɪᴢᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴠɪᴅᴀ ꜰᴀᴢᴇɴᴅᴏ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀɴᴛᴇʀ ᴇʟᴇ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴍ, ᴀᴛÉ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴇᴜ ᴊÁ ᴛᴇɴʜᴏ 16 ᴀɴᴏꜱ ᴘʀᴇꜱᴛᴇꜱ ᴀ 17 É ɴᴇꜱꜱᴇ 1 ᴀɴᴏ ᴍᴜɪᴛᴀ ᴄᴏɪꜱᴀ ᴀᴄᴏɴᴛᴇᴄᴇᴜ ᴇ ᴍᴜᴅᴏᴜ, ᴅᴇꜰɪɴɪᴛɪᴠᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴄʜʀɪꜱᴛᴏᴘʜᴇʀ ᴇ ʟÉᴏ ꜱᴇ ᴊᴜɴᴛᴀᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴍᴀɴᴛᴇʀ QᴜᴀʟQᴜᴇʀ ɢᴀʀᴏᴛᴏ ʟᴏɴɢᴇ ᴅᴇ ᴍɪᴍ.
ᴀꜱ ᴠᴇᴢᴇꜱ ᴇᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ɴÃᴏ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴏ Qᴜᴇ ᴘᴇʀᴅɪ ᴍᴇᴜ ʙᴠ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴍᴇᴜ Íᴅᴏʟᴏ ᴇ ᴍᴇᴜ ᴄʀᴜꜱʜ É ᴛÃᴏ ꜱᴜʀʀᴇᴀʟ. ᴢᴀʙᴅɪᴇʟ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ ᴜᴍ ꜱᴀꜰᴀᴅᴏ ᴇʟᴇ Qᴜᴇʀɪᴀ ᴛᴇʀ ɢᴀʙʏ ᴇ ᴀʟɪᴄᴇ ᴄᴏᴍ Qᴜᴇᴍ ᴇʟᴇ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴜᴍ ʀᴇʟᴀᴄɪᴏɴᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴍᴀɪꜱ ɴÃᴏ ᴅᴇᴜ ᴄᴇʀᴛᴏ ꜱᴇɢᴜɴᴅᴏ ᴇʟᴇꜱ, ᴍᴀɪᴀ ɢᴀʙʏ ᴊÁ ɴÃᴏ ᴏ Qᴜᴇʀɪᴀ ᴇ ɴᴀ ꜰᴇꜱᴛᴀ ᴅᴇ ᴊᴀᴅᴇ ꜱᴇᴍᴀɴᴀ ᴘᴀꜱꜱᴀᴅᴀ ᴇʟᴇꜱ ꜱᴇ ᴏᴇɢᴀʀᴀᴍ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ. ʟᴏʀᴇɴᴀ ᴄᴏɴꜱᴇɢᴜɪᴜ ᴅᴏᴍᴀʀ ᴄʜʀɪꜱᴛᴏᴘʜᴇʀ ᴇ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴇᴍ ᴏᴜ ɴÃᴏ ᴇʟᴇ ᴇ ʟᴜÍꜱᴀ ꜱÃᴏ "ᴍᴇʟʜᴏʀᴇꜱ" ᴀᴍɪɢᴏꜱ ᴇ ᴇʟᴀ ɴÃᴏ ꜱᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ, ɴᴜɴᴄᴀ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴀᴄᴇɪᴛᴀʀ ᴏ ᴇʀɪᴄᴋ ꜱᴇʀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴏ ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ᴍᴇɴɪɴᴀ Qᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴊÁ ꜰɪᴄᴏᴜ ᴘᴏʀ ᴠᴀʀɪᴀꜱ ᴠᴇᴢᴇꜱ ɴÃᴏ ᴛᴏ ʟᴏᴜᴄᴀ, ʀɪᴄʜᴀʀᴅ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ ꜱᴏʟᴛᴇɪʀᴏ ᴄᴏᴍ ꜱᴜᴀ ꜰɪʟʜɪɴʜᴀ ᴇ ᴇʟᴇ ᴇ ʟᴏʀᴇɴᴀ ᴘʀɪᴍᴀ ᴅᴇ ᴊᴜʟʟʏ ꜰɪᴄᴀᴍ Qᴜᴀɴᴅᴏ ꜱᴇ ᴠᴇᴇᴍ, ᴄᴏᴍ ᴛᴀɴᴛᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴇʟᴇ ᴛɪɴʜᴀ Qᴜᴇ ᴀʀʀᴜᴍᴀʀ ᴊᴜꜱᴛᴏ ᴏᴜᴛʀᴀ ᴄᴏᴍ ɴᴏᴍᴇ ᴅᴇ ʟᴏʀᴇɴᴀ ᴘʀᴀ ᴄᴏɴꜰᴜɴᴅɪʀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇÇᴀ.
ᴊᴀᴅᴇ ᴇ ᴊᴏᴇʟ ᴍᴇᴜ ꜰᴀᴍᴏꜱᴏ ᴊᴏᴇʟᴅᴇ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴀᴍᴏ, ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴍ ꜱᴇɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴀꜱᴀʟ ᴛᴇʀɴᴜʀᴀ ᴇ ꜰᴏꜰᴏ ᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ ᴄᴏɴᴛᴀɢɪᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴛᴏᴅᴏꜱ ᴄᴏᴍ ᴛᴀɴᴛᴏ ɢʀᴜᴅᴇ. Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇʟᴀ ᴄᴏʀʀᴇᴜ ᴀᴛÉ ᴇʟᴇ ɴᴀ ᴘʀᴇᴍɪᴀÇÃᴏ ᴇ ᴇᴜ ᴀꜱꜱɪꜱᴛɪᴀ ᴇᴜ ꜰᴀʟᴛᴇɪ ꜱᴜʀᴛᴀʀ ɢʀɪᴛᴇɪ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇ ᴄʜᴏʀᴇɪ ɪɢᴜᴀʟ ɪᴅɪᴏᴛᴀ, ᴇ ᴀᴄʀᴇᴅɪᴛᴇ ᴏᴜ ɴÃᴏ ᴇʟᴀ ᴀɪɴᴅᴀ É ᴀᴛᴀᴄᴀᴅᴀ, ꜰᴀʟᴀ ꜱÉʀɪᴏ 5 ᴀɴᴏꜱ ᴄᴏᴍᴘᴇʟᴏꜱ, ᴘʀÓxɪᴍᴏ ᴀᴏ 6 Qᴜᴇ ᴇʟᴇꜱ ᴇꜱᴛÃᴏ ᴊᴜɴᴛᴏꜱ ᴇ ᴏ ᴘᴇꜱꜱᴏᴀʟ ᴀɪɴᴅᴀ ᴘᴇʀᴅᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴄᴏᴍ ɪꜱꜱᴏ, ᴊᴀᴅᴇ ʜᴏᴊᴇ ᴛᴇᴍ 18 ᴀɴᴏꜱ ᴇ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ ꜱᴇɴᴅᴏ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴇʟʜᴏʀ ᴀᴍɪɢᴀ, ᴇʟᴀ ᴇ ᴊᴏᴇʟ ᴀꜱ ᴠᴇᴢ ᴜᴍ ꜰɪᴄᴀ ʙʀᴀᴠᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴍᴀɪꜱ ᴅᴇᴘᴏɪꜱ ᴅᴇ ᴀʟɢᴜᴍᴀꜱ ʜᴏʀᴀꜱ ᴊÁ ᴇꜱᴛÃᴏ ᴜᴍ ɢʀᴜᴅᴇ ꜱÓ ꜰᴀʟᴀ ꜱÉʀɪᴏ, ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ᴀ ʀᴇʟᴀÇÃᴏ ᴅᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ ᴛÃᴏ ᴘᴇʀꜰᴇɪᴛᴀ, ᴇ ᴊᴏᴇʟ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ ꜱᴇɴᴅᴏ ʙᴇᴍ ᴍᴀɪꜱ ᴄɪᴜᴍᴇɴᴛᴏ, ᴄʟᴀʀᴏ Qᴜᴇ ᴀꜱ ᴠᴇᴢ ᴇʟᴀ ᴇ ᴊᴏᴇʟ ᴛᴇᴍ ᴏꜱ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏꜱ ꜱᴀꜰᴀᴅᴏꜱ ᴅᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ Qᴜᴇ ᴀᴠᴇ ᴍᴀʀɪᴀ ᴅᴀ ᴀᴛÉ ʀᴀɪᴠᴀ ᴇ ᴜʟᴛɪᴍᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇꜱᴛᴀ ᴀɪɴᴅᴀ ᴘɪᴏʀ. ᴇʀɪᴄᴋ ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴠᴇɪᴏ ᴍᴇ ꜰᴀʟᴀʀ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ᴇ ᴀᴄʜᴀᴠᴀ Qᴜᴇ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ɢᴏꜱᴛᴀɴᴅᴏ ᴅᴇʟᴀ ᴇᴜ ᴍᴀɴᴅᴇɪ ᴇʟᴇ ᴛᴏᴍᴀʀ ʙᴇᴍ ɴᴀQᴜᴇʟᴇ ʟᴜɢᴀʀ ᴇ ꜰᴀʟᴇɪ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴀᴛᴀᴠᴀ ᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ ᴛÁ ᴘᴇɴꜱᴀɴᴅᴏ ᴏQᴜᴇ? ᴘᴏʀ ɪɴᴄʀÍᴠᴇʟ Qᴜᴇ ᴘᴀʀᴇÇᴀ ɴᴏꜱ ᴘᴇɢᴀᴍᴏꜱ ᴠᴀʀɪᴀꜱ ᴠᴇᴢ ɴᴇꜱꜱᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴍᴀɪꜱ ꜱᴇᴍᴘʀᴇ ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴜÉᴍ ᴘᴀʀᴀ ᴀᴛʀᴀᴘᴀʟʜᴀʀ, ᴇʟᴇ ᴄɪꜱᴍᴀ Qᴜᴇ É ᴘʀᴀɢᴀ ᴅᴏ ᴊᴏᴇʟ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴇʟᴇ ᴠɪᴠɪᴀ ᴀᴛʀᴀᴘᴀʟʜᴀɴᴅᴏ ᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ ᴇ ᴄʜʀɪꜱᴛᴏᴘʜᴇʀ ᴊÁ ꜰᴀʟᴏ Qᴜᴇ ꜱᴇ ᴘᴇɢᴀʀ ɴÓꜱ ᴅᴏɪꜱ ᴍᴀᴛᴀ ᴇʟᴇ ᴇᴜ ꜱÓ ʀɪᴏ ɴÉ ᴠᴏᴜ ꜰᴀᴢᴇʀ ᴏQᴜᴇ.
ᴊᴀᴅᴇ ᴊÁ ᴍᴀɴᴅᴏᴜ ᴇᴜ ʟᴀʀɢᴀʀ ᴅᴇ ꜱᴇʀ ʙᴏʙᴀ ᴇ ʟᴀꜱᴄᴀʀ ᴏ ʙᴇɪᴊᴏ ɴᴇʟᴇ ᴍᴇꜱᴍᴏ Qᴜᴇ ᴀʟɢᴜÉᴍ ᴀᴛʀᴀᴘᴀʟʜᴇ. ᴘᴏʀ ᴅᴜᴀꜱ ᴠᴇᴢ ᴅᴇɪxᴀᴍᴏꜱ ᴅᴇ ɴᴏꜱ ꜰᴀʟᴀʀ, ᴜᴍᴀ ᴠᴇᴢ ꜰᴏɪ ᴘᴏʀ 1 ᴍÊꜱ ᴘᴏʀQᴜᴇ ꜰɪQᴜᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴄɪÚᴍᴇꜱ ᴅᴇʟᴇ ᴄᴏᴍ ᴜᴍᴀ ɢᴀʀᴏᴛᴀ Qᴜᴇ ᴄᴏɴʜᴇᴄᴇʀᴀᴍ ᴇ ᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ ꜰɪᴄᴀʀᴀᴍ ᴛᴏᴅᴏ Íɴᴛɪᴍᴏꜱ, ᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ ᴠᴇᴢ ᴇᴜ ᴀᴄʜᴇɪ Qᴜᴇ ɴÃᴏ ɴᴏꜱ ꜰᴀʟᴀʀÍᴀᴍᴏꜱ ᴍᴀɪꜱ ᴇʟᴇ ᴀᴛÉ ᴅᴇɪxᴏᴜ ᴅᴇ ᴍᴇ ꜱᴇɢᴜɪʀ É ᴄʟᴀʀᴏ Qᴜᴇ ᴀꜱ ʀᴇᴅᴇꜱ ꜱᴏᴄɪᴀɪꜱ ꜰᴏɪ ᴀ ʟᴏᴜᴄᴜʀᴀ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴍᴜɪᴛᴏꜱ ᴍᴇ ᴀᴘᴏɪᴀᴍ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ, ꜰᴏɪ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴇʟᴇ ꜰɪᴄᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴄɪÚᴍᴇꜱ ᴅᴏ ᴠɪᴛᴏʀ Qᴜᴇ ᴇʀᴀ ᴄᴏᴍ Qᴜᴇᴍ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴄᴏɴᴛʀᴀᴄᴇɴᴀɴᴅᴏ ɴᴏ ᴛᴇᴀᴛʀᴏ, ᴀʟɢᴜᴍ ꜰÃ ᴘᴏꜱᴛᴏᴜ ᴇ ᴇʟᴇ ᴠɪᴜ ꜰɪᴄᴏᴜ ʙʀᴀᴠᴏ ᴅɪꜱꜱᴇ Qᴜᴇ ꜱÓ ᴇʟᴇ ᴘᴏᴅᴇʀɪᴀ ᴍᴇ ʙᴇɪᴊᴀʀ ᴇᴜ ᴅᴇʙᴏᴄʜᴇɪ ᴅᴇʟᴇ ᴇ ᴅᴇᴜ ɴɪꜱꜱᴏ, ᴅᴜʀᴏᴜ Qᴜᴀꜱᴇ 4 ᴍÊꜱ, É ʀᴀʀᴏ ᴠᴇʀ ᴀʟɢᴜᴍᴀ ᴍᴇɴꜱᴀɢᴇᴍ ᴅᴇ ᴄʜɪɴɢᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ, ɴᴏꜱ Éʀᴀᴍᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ ᴏʀɢᴜʟʜᴏꜱᴏꜱ ᴇ ɴᴇɴʜᴜᴍ Qᴜᴇʀɪᴀ ɪʀ ᴀᴛʀÁꜱ. ᴍᴀɪꜱ ᴀᴄᴀʙᴏᴜ Qᴜᴇ ᴇᴜ ꜰᴜɪ, ʀᴇᴠᴏʟᴛᴀɴᴛᴇ ᴇᴜ ꜱᴇɪ ᴍᴀɪꜱ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴅᴇꜰᴇꜱᴀ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ʙÊʙᴀᴅᴀ, ᴇᴜ ꜱᴀɪ ᴄᴏᴍ ᴀ ɢɪᴏᴠᴀɴᴀ ᴇ ᴍᴀꜰᴇ ᴇ ʙᴇʙɪ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴛɪᴠᴇ ᴍᴇᴜ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴘᴏʀʀᴇ, ʟɪɢᴜᴇɪ ᴘᴀʀᴀ ᴇʟᴇ ᴇ ꜰᴀʟᴇɪ ᴜᴍ ᴍᴏɴᴛᴇ ᴅᴇ ᴄᴏɪꜱᴀ ɪɴᴄʟᴜꜱɪᴠᴇ Qᴜᴇ ᴏ ᴀᴍᴀᴠᴀ, ɪꜱꜱᴏ ꜰᴏɪ ᴏ ᴄÚᴍᴜʟᴏ ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴀɪꜱ ᴇᴜ ʙᴇʙɪ ᴍᴀɪꜱ ᴀɢʀᴀᴅᴇÇᴏ ᴀᴏ ᴍᴇᴜ ᴘʀɪᴍᴇɪʀᴏ ᴘᴏʀʀᴇ. ɴᴜɴᴄᴀ ᴍᴇ ᴇɴᴠᴏʟᴠɪ ᴄᴏᴍ ɴɪɴɢᴜÉᴍ ᴘᴜʙʟɪᴄᴀᴍᴇɴᴛᴇ ᴇ ᴇʟᴇ ᴛᴀᴍʙÉᴍ ɴÃᴏ. ᴅᴇᴘᴏɪꜱ ᴅɪꜱꜱᴏ ᴠᴏʟᴛᴏᴜ ᴛᴜᴅᴏ ᴀᴏ ɴᴏʀᴍᴀʟ ᴇ ᴇꜱᴛᴀᴍᴏꜱ ᴅᴇꜱꜱᴇ ᴍᴇꜱᴍᴏ ᴊᴇɪᴛᴏ ᴀᴛÉ ʜᴏᴊᴇ. ᴊᴀᴅᴇ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴏʀᴀ ᴇᴍ ᴍɪᴀᴍɪ ᴀꜱꜱɪᴍ ᴄᴏᴍᴏ ᴏꜱ ᴍᴇɴɪɴᴏꜱ ᴇʟᴀ ᴀᴘᴀʀᴇɴᴛᴇᴍᴇɴᴛᴇ ᴍᴏʀᴀ ᴄᴏᴍ ᴏ ʟÉᴏ ᴍᴀɪꜱ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪᴍ ᴇʟᴀ ᴊÁ ᴍᴏʀᴀ É ᴄᴏᴍ ᴏ ᴊᴏᴇʟ ᴠɪᴠᴇ ʟÁ, ᴀ ᴜᴍ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴀᴛʀÁꜱ ᴇʟᴇ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴘᴇɴꜱᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴄᴏᴍᴘʀᴀʀ ᴜᴍ ᴀᴘᴀʀᴛᴀᴍᴇɴᴛᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏꜱ ᴅᴏɪꜱ ᴍᴀɪꜱ ᴊᴀᴅᴇ ɴÃᴏ ɢᴏꜱᴛᴏᴜ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘᴏʀQᴜᴇ ᴀꜱꜱɪᴍ ᴇʟᴇꜱ ɪʀɪᴀᴍ ᴘᴀʀᴇᴄᴇʀ ᴄᴀꜱᴀᴅᴏ, ᴀʟɢᴜÉᴍ ᴅɪᴢ ᴘᴀʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ ɪʀᴍÃ Qᴜᴇ ᴇʟᴇꜱ ᴊÁ ᴇꜱᴛÃᴏ ᴀꜱꜱɪᴍ, ᴀ ᴇʀɪᴄᴋ ᴠɪᴠᴇ ᴛᴇɴᴅᴏ ᴄʀɪꜱᴇ ᴅᴇ ᴄɪÚᴍᴇꜱ ᴅᴇʟᴀ ᴄᴏᴍ ɴᴏꜱʜ ɪꜱꜱᴏ ᴍᴇꜱᴍᴏ ᴇʟᴀ, ɴᴏᴀʜ ᴇ ᴊᴏꜱʜ ꜱÃᴏ ᴜᴍ ᴛʀɪᴏ ᴇ ᴛᴀɴᴛᴏ ᴇ Qᴜᴇʀᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴜᴍᴀ ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇ ᴄᴏᴍᴏ ᴀ ᴅᴏꜱ ᴛʀÊꜱ.
ᴏ ɢʀᴜᴘᴏ ɴᴏᴡ ᴜɴɪᴛᴇᴅ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇxɪꜱᴛᴇ ᴛᴇᴍ ᴀʟɢᴜᴍᴀꜱ ꜰᴀʟᴛᴀꜱ ᴇ ᴍᴜᴅᴀɴÇᴀꜱ ᴛɪᴘᴏ ᴊᴏᴀʟɪɴ ᴇꜱᴛÁ ᴀꜰᴀꜱᴛᴀᴅᴀ ᴇᴜ ɴÃᴏ ꜱᴇɪ ᴏ ᴍᴏᴛɪᴠᴏ ᴍᴀɪɪꜱ ᴊᴀᴅᴇ ꜱᴀʙᴇ, ᴀ ᴀᴍɪᴢᴀᴅᴇ Qᴜᴇ ᴇʟᴀ ᴄʀɪᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴏꜱ Qᴜᴀᴛʀᴏ É ᴍᴜɪᴛᴏ ʙᴏɴɪᴛᴀ, ᴅᴇʟᴇꜱ ᴀ Qᴜᴇ ᴇᴜ ᴍᴀɪꜱ ᴛᴇɴʜᴏ ᴄᴏɴᴛᴀᴛᴏ É ᴄᴏᴍ ꜱᴏꜰʏᴀ ᴇ ꜱʜɪᴠᴀɴɴɪ, ɴᴏᴀʜ ᴇ ᴊᴜʟʟʏ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇꜱᴛÃᴏ ᴊᴜɴᴛᴏꜱ ᴇ ꜱɪᴍᴏɴ ꜰɪɴᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇꜱɪꜱᴛɪᴜ ᴅᴀQᴜᴇʟᴇ ᴄᴏɴᴛʀᴀᴛᴏ ʀɪᴅÍᴄᴜʟᴏ ᴇ ᴀɴʏ ᴇ ᴊᴏꜱʜ ᴇꜱᴛÃᴏ ᴊᴜɴᴛᴏꜱ ᴀ 6 ᴍÊꜱ ᴇʟᴇꜱ ꜱÃᴏ ᴍᴜɪᴛᴏ ꜰᴏꜰᴏꜱ, ᴇ ꜱʜɪᴠʟᴇʏ ᴛᴀᴍʙÉᴍ É ʀᴇᴀʟ. ᴀᴛᴜᴀʟᴍᴇɴᴛᴇ ᴇᴜ ᴍᴏʀᴏ ɴᴀ ᴀᴍᴀɴʜÃ ɪꜱꜱᴏ ᴍᴇꜱᴍᴏ, ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴜᴅᴏ ᴛᴇᴀᴛʀᴏ ɢᴀɴʜᴇɪ ᴜᴍᴀ ʙᴏʟꜱᴀ ᴇ ᴠɪᴍ ꜱᴇᴍ ᴘᴇɴꜱᴀʀ ᴅᴜᴀꜱ ᴠᴇᴢ, ᴍᴏʀᴏ ᴄᴏᴍ ɢɪᴏᴠᴀɴᴀ ᴇ ᴍᴀꜰᴇ, ᴅɪᴠɪᴅɪᴍᴏꜱ ᴜᴍᴀ ᴄᴀꜱᴀ. ᴇɴᴛÃᴏ ᴠᴇʀ ᴀ ᴊᴀᴅᴇ ᴇ ᴏ ʟÉᴏ É ᴍᴀɪᴀ ᴅɪꜰÍᴄɪʟ, ᴘᴏʀÉᴍ ᴍᴀɪꜱ ᴅɪꜰÍᴄɪʟ ᴀɪɴᴅᴀ É ᴠᴇʀ ᴏ ᴇʀɪᴄᴋ, ꜱᴀɪᴜ ᴜᴍ ɴᴏᴠᴏ ᴠɪᴅᴇᴏᴄʟɪᴘᴇ ᴅᴇʟᴇꜱ ꜱᴇᴍᴀɴᴀ ᴘᴀꜱꜱᴀᴅᴀ ᴍᴀɪꜱ ᴇᴜ ᴇꜱᴛᴀᴠᴀ ᴜᴍᴀ ᴄᴏʀʀᴇʀɪᴀ ɴᴀꜱ ᴀᴜʟᴀꜱ Qᴜᴇ ᴀᴄᴀʙᴇɪ ɴᴇᴍ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴀɪɴᴅᴀ, Qᴜᴀɴᴅᴏ ᴇᴜ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴇɪ ꜱᴇ ᴛᴇʀɪᴀ ʙᴇɪᴊᴏ ᴇʟᴇ ᴅɪꜱꜱᴇ Qᴜᴇ ᴀᴛÉ ᴏ ᴍᴏᴍᴇɴᴛᴏ ɴÃᴏ ꜱᴀʙɪᴀ ᴅɪꜱꜱᴏ.
TRAILER OFICIAL
VOCÊ ESTÁ LENDO
Iɳ Lσʋҽ Iʂ Bɾαʂíʅιαɳ - E.B ⁽²° ᵗᵉᵐᵖᵒʳᵃᵈᵃ⁾
Teen FictionCONCLUÍDA 𝑺𝒂𝒓𝒂 𝑷𝒊𝒄𝒐𝒏 𝒂 𝒈𝒂𝒓𝒐𝒕𝒂 𝒔𝒆𝒎 𝒕𝒓𝒂𝒗𝒂𝒔 𝒏𝒂 𝒍í𝒏𝒈𝒖𝒂 𝒒𝒖𝒆 𝒏ã𝒐 𝒂𝒃𝒂𝒊𝒙𝒂 𝒂 𝒄𝒂𝒃𝒆ç𝒂 𝒑𝒂𝒓𝒂 𝒏𝒊𝒏𝒈𝒖é𝒎, 𝒆 𝒕𝒐𝒅𝒐𝒔 𝒏𝒂𝒔 𝒓𝒆𝒅𝒆𝒔 𝒔𝒐𝒄𝒊𝒂𝒊𝒔 𝒔𝒂𝒃𝒆𝒎 𝒅𝒊𝒔𝒔𝒐, 𝒂𝒈𝒐𝒓𝒂 𝒔𝒆 𝒄𝒐𝒏𝒕𝒓𝒐𝒍�...