Wattpad yükleniyor...
"Wattye hoş geldin. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım."
Bismillahirrahmanirrahim.
Bir arkadaşımın tavsiyesiyle indirdiğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Merakla profiline girdim.
Dört aydır bu uygulamadaydım ancak pek ortalıkta dolaştığım söylenemezdi. Tabiri caizse görünmezdim. Kitaplarda hayalet okuyucuydum. Kimseyi takip de etmezdim. Dikkat çekmek istemiyordum.
Uygulamayı pek kurcalamamıştım da. Çevrim dışı kitap okurdum. Kitaplarım bitince neti açar ve yeni kitaplar eklerdim kütüphaneme... Tam da internetimi açtığımda gelen bildirimler biraz tuhafıma gitmişti.
Düşüncelerimi bir kenara bırakıp anlamaya çalıştım.
2K takipçisi, 10 takip ettiği vardı. Profil resmine baktığımda siyah beyaz elinde sigara olan bir resim vardı. Aklımda deli sorular birbirine çarpıp zincirleme kuyu kazası gerçekleştiriyordu.
Öncelikle bu çocuk neden beni takip ediyor? Bu kadar takipçiye nasıl ulaştı? Panoma neden bunu yazdı?
Babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi?
Umursamamaya karar verdim. Sevdiğim yaklaşık yüz yazarı takibe aldım. Takip sayım hızla artarken takipçi sayım da artıyordu. Takip eden kişilerin bilmem kaç K'lık takipçisi varken en fazla on takip ettiği vardı. Bunlar beni niye takip ediyordu ki?
Panoma yazan çocuğun profiline tekrar girdiğimde daha detaylı inceledim ve fark ettimki beni takip edenler "wattyninbehlulu" adlı hesabın takip ettikleriydi. Profilini incelerken kendin hakkında açıklama yap denen yere aynı şeyi yazmıştı. Konumuna ise *Adnan Bey benden uzak, cehenneme direkt.* yazmıştı. Gülümseyerek hakkında yazan yere baktığımda panosunda her telden kız vardı. Bunların profiline de baktığımda dudağım "o" şeklini almıştı. Burası kitap okuma uygulaması değil mankenlik ajansı olmalıydı.
Ne oluyor lan?!
Bir saat içinde benim takipçi sayım nasıl yirmiye ulaştı inanın ben de bilmiyorum.
Saçma sapan kullanıcı adları ve konumlar gülmeme sebep oluyordu. En son ki takipçimin kullanıcı adı "Benibenibihterini" idi. Bildirim sesiyle panoma giriş yaptım.
@Wattyninbehlulu Ne yaptın yiğidim? Kız daha yeni. Ürkütme yavru ceylanı falan swksjdh.
Gözlerim yuvalarından çıkacaktı. Neyden bahsediyorlardı bunlar? Allah'ım nereye düştüm ben?!
@Benibenibihterini Hoş geldin karşılaması güzelim. ;)
Birbirlerini etiketleyerek cevap verirlerken kendi profilime baktim.
@TuruncuDunyali kullanıcı adımla, profil resmimdeki turuncu gök manzarasıyla gayet sessiz sakin kitap okuyacaktım. Tabii bildirimler peşimi bıraksaydı. Yine arkadaş olduklarını tahmin ettiğim kişiler panoma hoş geldin yazıp duruyordu. Birkaç kişi de gt yazmışlardı. Onları takip etmeye niyetim yoktu. Yazar değillerdi, kitapları yoktu. Neden edeyim ki?
Şu zamana kadar sessiz sedasız takılıyordum öylesine. Kendi kendime kitap okuyup mutlu oluyordum. Hayalet okuyucu olmak emeklere haksızlık oluyordu, bunun farkındaydım. Yorum da yapmıyordum. Ne takip ettiğim, ne takipçim, ne de okuma listem vardı. Tatlı Hayalet Casper'ın en yakın arkadaşı gibiydim.
Kitap okurken yeni bildirimler geliyordu. Panomda olanları umursamadan bir kitap yorumuma verilen yanıta girdim.
@benyazarhanim Benim kitabıma bir şans verir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...