Gelen bildirim sesiyle, büyük umutla açtığım sayfa dm değildi ve Zero da değildi.
@Kahramanbiri sizi ankete etiketledi.
Ne sayısalcıyım ne sözelim. Sadece sana özelim.
Küfür etmeyeceğim. Ben makul, sakin, terbiyeli bir kızım ama ağzına sıçayım ya bu ne (!) Bari güzel bir iltifat olsaydı. Neyse en iyisi görmemezlikten gelmekti.
Haber akışına baktığımda Zero da anket yapıyordu ve nicki değişmişti. Konumuna "uzay boşluğu" yazmıştı. Açıklama yerine ise "Uzay fiziği özeldir," yazmıştı. Sayısal olduğunu düşündüğüm için sorma gereği duymuyordum.
O bana yazmıyorsa ben ona yazardım.
TuruncuDunyali: Merhaba!
UzayınPalavrası: Selam.
UzayınPalavrası: Yeni tanışmış olsaydık merhaba yazardım.
Tam bir çevrim piçi.
TuruncuDunyali: Nickin değişmiş.
UzayınPalavrası: Bir haftalık cezam bitti. Hakim özgürlüğüme karar kıldı.
TuruncuDunyali: Vatana millete hayırlı uğurlu olsun shshfjvkj.
Düşündüm de @UzayınPalavrası ve @TuruncuDunyali birbiri için özel olarak yazılmış gibiydi. Buradaki bir buçuk haftamda beni takip eden sevgililer birbirine benzer nickler yazıyordu. Kendimi onlar gibi hissetmiştim. Çok hoş olmuştu.
UzayınPalavrasi: Allah razı olsun dbfbjcjfjf.
TuruncuDunyali: Amin, cümlemizden xbchhdshufh.
Takva time.
TuruncuDunyali: Saat kaçta doğdun ?
UzayinPalavrasi: Normal insanlar ilk doğduğu gün ve ayı sorarlar. Bilgin olsun diye söylüyorum.
TuruncuDunyali: Nickin Japon takvimine göre gün ve ayı kapsıyor. Burçlar konusunda bilgili olan kişi bunu anında anlar. Bilgin olsun diye söylüyorum.
UzayinPalavasi: Hımm.
TuruncuDunyali: Hihim. Aynen öyle.
UzayinPalavrasi: Açıkcası bilmiyorum. Hiç sormadım.
TuruncuDunyali: Ne demek sormadım ?! Hiç merak etmiyor musun?
UzayinPalavrasi: İkizler burcuyum işte. Geri kalan detayları ne yapacaksın?
TuruncuDunyali: Ama ben merak ediyorum ya.
UzayinPalavrasi: Kızım sen ne meraklısın ya?
TuruncuDunyali: Aslanların çok meraklı ve çok bilmiş yapıları vardır. Bu onları daha seksi yapar.
UzayinPalavrasi: Hımm, katılıyorum.
Çok sıcak olmuştu. Şekerim düştü galiba. Ruhumu al, çokonat ver Allah'ım (!)
TuruncuDunyali: Bütün burç yorumlarımı yazayım mı?
Evet, her gittiğim yerde kendimi rezil etmeden duramıyorum. Resmen çocuğun bir cümlesiyle gözüm dönmüştü.
TuruncuDunyali: Otomotik düzeltmem yamuk.
UzayinPalavrasi: Belli skidudjjfjfjgjjg.
TuruncuDunyali: Bir keresinde birine "salaksın sen" yazmıştım. Bir de kavga ediyoruz. (Bu arada mesajla kavga etmek ömrü yiyip bitiriyor.) Sonra bir baktım "salamım ben" yapmış klavye.
UzayinPalavrasi: HAYKIRDIM SKJDIJFJJGZG.
Yapıp yapıp suçu otomotik düzeltmeye atmak mükemmeldi. Umarım öbür tarafta bunun için hesaba çekilmezdim.
Şu klavyenin dili olsa neler neler anlatırdı. Cidden he. Öldüğüm zaman telefonuma format atılmazsa kimse bana hakkını helal etmezdi Allah muhafaza.
UzayinPalavrasi: Salam seni salam. Dur ben de bir anımı anlatacağım. Merakla ilgili.
Birbirimizin anı defteri gibi olmuştuk ve bu durum çok zarifti. Bize özel şeyleri paylaşıyorduk. Birbirimizi soru sorarak tanımak yerine anılarımız üzerinden kişilik analizleri yapabiliyorduk. Bu daha emek isteyen bir şeydi.
Bazen insanlar kendini bile tanıyamıyordu. Kaldı ki sorulara cevap verip karşısındaki insanı tanımak... Sonrasında ise ben seni hiç tanıyamamışım diye yakınıyorlardı işte.
Hem bu şekilde sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibi oluyordu. Sanki yıllardır bu anıları birlikte yaşamışız gibi...
UzayinPalavrasi: İkizimle yolda gidiyoruz. Sana bir şey anlatacağım dedi. Telefonumdan kaldırdım başımı sonra vaz geçtim dedi. Tamam deyince bir bozuldu sana anlatamam. Bir hafta süründürdü beni.
TuruncuDunyali: Oh, canıma değsin! *dilçıkaranemojişeysi*
Aileye baktığımda adı değişerek "Zero'nun Pavyonu" olmuştu. Sude beni etiketlediğinde içeri, besmele çekip sağ ayakla girdim. Ne olur ne olmaz yani.
@TuruncuDunyali: Şimdi ben pavyona mı düştüm?
@SuHayattır: Sen buraya ilk geldiğin gün kötü yola düştün haberin yok kızçe aksjcufhvj.
Sude'nin Bihter profili ve nicki gitmişti. Onun yerine nicki @SuHayattır olmuştu. Açıklama kısmına "Hayat suyunuz," yazmıştı. Konumunda ise "Nehir kenarı" yazıyordu. Aklıma filmlerdeki saçma sapık sahneler geldi. Hızla aklımdan atmakla yetindim. Küçücük çocuktu sonuçta.
Zero ortalıklarda olmadığında anket yapardı. Haber akışına baktığımda yanılmamıştım. "Sevmediğiniz ay hangisidir ?" sorusuna "Mart" cevabını vermişti.
@TuruncuDunyali: Kedileri mi sevmiyorsun?
@UzayinPalavrasi: Hayır ya. Öyle değil. Yağmurlu ve karanlık hava. O yüzden.
Bu gün daha kaç kez rezil olabilirdim. Ama kime Mart ayı deseler aklına kedi gelirdi. Sesli sesli sokaklarda şey yapmaları benim suçum mu ?! Biyolojik gerçekler bunlar.
Üstten aile mesajını indirdiğimde kırmızı renkten mora doğru dönmeye başlamıştım.
@SuHayattır: Bu Gül de çok fesat çıktı he! Fesatlar ailemize bir yenisi eklendi ehehehhehheh.
Zero umarım görmeden silinir. Ankete devam ediyordu. "Gördüğün en garip duvar yazısı," sorusuna cevabı ile sesli gülmüştüm. "Aşk bir boktur, yemeyen yoktur."
@TuruncuDunyali: Peki bunu her gün bakkala giderken görmem.
@UzayinPalavrasi: Sesli güldüm alorofkgknvjrjriitigigkkf.
@TuruncuDunyali: Sokağın duvarına yazmışlar, her sabah ekmek almaya giderken görüyorum. Gülsem deli diyecekler hdhdhrjfhhfhfj.
@UzayinPalavrasi: Bakkala deyip sana gelesim var sjsjjsjsjdj.
@TuruncuDunyali: Gel...
İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...