Otuz Üçüncü Bölüm

2.3K 464 1.3K
                                    

Arkadaşlar bana bir şey oldu. Kitabi bitiremiyorum fnnvnvm. Olmuyor. Bitiresim gelmiyor. Acele de ediyorum. Ama daha birkaç bölüm var gibi duruyor 😂

Isin tuhaf yani su. Final yapma karari aliyorum ve unuttugum tüm anilar birden aklima geliyor cjjvnvkbkb

Hadi hayırlısı. Neysem keyifli okumalar. 💫💛

Hangi yüzüne baksam insanların karar veremem..

Bir yüzüne gülsem diğer yüzü pişman eder hemen...

Onur Can Özcan'in Kibrit adlı şarkısını dinliyordum.

Sözleri... o kadar anlamlıydı ki.

Tanışmak için nelerimi vermezdim ki.

Kendi kendime şarki bestelemeyi seviyordum ama kimse onun kadar anlamlı besteleyip seslendiremezdi şarkıları.

Mezarına gitmeyi çok istiyordum. Tanışmak nasip olmadı belki ama mezarına gitmek olurdu.

İnsanlarin soylemek isteyip söyleyemediği şeyleri şarkilarinda haykiriyordu.

Şarkısı eşliğinde anket yapıyordum. Maksat kafa dağıtmaktı.

Güzellik nedir?

Zero'nun cevabıni gördüm yukarılarda.

UzayinPalavrasi: Bedensel ve içsel güzelliğin birbirine oranı.

Güzel açıklamıştı. Yalan söyleyemem. Yiğidi öldür hakkını ver.

TuruncuDunyali: Baktıkca guzellesiyorsa gittikçe seviyorsundur. Sanırım sevdikçe, sevildikçe gelisen bir şey güzellik kavramı.

Anketyazari: Ne kadar hoş söyledin ama. ")

TuruncuDunyali: Sevgi hoş şey. ')

Lunaparktaki tehlileli, yüksek şeylere biner misin? Korkar mısın?

TuruncuDunyali: Yükseklik korkum yok. Sadece bağırmak için gidiyorum oraya. Avazım çikana kadar bağarıp rahatliyorum. Sinirimi, üzüntümü içimde tutmayi sevmiyorum. Bağırma sonrası rahatlamayla bir mutluluk geliyor oradayken. Bu yüzden çok severim.

TuruncuDunyali: İşin komik yanı şu. Bir uçurumda avazın çıktığı kadar bağırsan ağlasan bir ucube gibi görünürsün. Ama herkesin bağırıp çağırdığı bir yerde bu işlemi gerçekleştirmek doğal karşılanır. Insanlar sürü psikolojisine o kadar alışmışlar ki farklı bir birey gördüklerinde ucube sıfatı yapıştırırlar ve o kişiyi kabullenemezler

Korelileri seviyor musun? Bts hakkındaki düşüncelerin neler?

TuruncuDunyali: İnsanları sevmek için bahane aramam. Eğer nefret etmem için bir sebep yoksa herkesi seviyorumdur.

Anketyazari: Keşke herkes senin gibi ince düşünse. ☁️

İltifat aldığım zaman genellikle ne yapacağımı bilemezdim. Elim ayağıma dolaşırdı.

Bugün de ayrı bir tuhaftı. Ailede kimse aktif değildi. Kimseden ses seda çıkmıyordu. Fırtına öncesi sessizlik gibiydi.

İnsan uyumadığında ne olur biliyor musunuz?

Önce duygusal anlamda bir çöküntü yaşar.

Sonra mantığını kaybeder.

Ben iki gecedir uyumamıştım. Gözüme uyku girmiyordu. Hayatta nefret ettiğim iki şeyden birini yaşıyordum. Yalan...

Sırf meraktan tamam demiştim ama Zero ortalıklarda yine yoktu. Yine bekliyordum. Ben bekletilmekten de nefret ederdim.

Fark ettim de... ben çoğu şeyden nefret ederdim. Biz insanlar çoğu şeyden nefret ederdik. Mesela bir şey olurdu. "En nefret ettiğim şey bu." Denirdi. Ama farklı bir şey olduğuda yine aynı cümleyi kurardı insanoğlu. "En nefret ettiğim şey bu..."

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin