Yirmi Beşinci Bölüm

2.8K 482 757
                                    

TuruncuDunyali: Ve Zero bum! Yok olur.

Tabii ki cevap vermez. Kaçak gelin gibi ya. Kız evi naz evi de biz bu kadar yapmıyoruz lan.

Beyaz'ı unuttum!

TuruncuDunyali: Ya her zamanki Zero işte. Anlatmaya başladı. Ben de kıramadım. Dinledim hayat hikayesini. Ne kadar da iyi kalpli bir insanım.

Beyazgunluk: Ciddi misin?

TuruncuDunyali: Hayır.

Beyazgunluk: Sjshhshshhs.

Beyazgunluk: Neyse şimdi ben sana sorayım.

TuruncuDunyali: C olsun.

Beyazgunluk: Dm'den istediğin birine ben senden hamileyim yaz.

TuruncuDunyali: Gel sıç ağzıma. Daha iyi bir teklif olur.

Beyazgunluk: El alem ne der se de sin! Haydi hadi hadeeeğy lililiiiğ.

TuruncuDunyali: Tamam lan yapıyorum.

Beyazgunluk: Ss alıp bana at ama. Yaptığından emin olmalıyım :D

TuruncuDunyali: Bunun intikamını çok güzel alacağım.

Beyazgunluk: Taam ya ben buradayım. Vaktimiz bol. Hadi yap anacığım.

Dm'ye geçiş yaptığımda pek bir seçeneğim yoktu. Ya Zero ya da Zero olacaktı. Ben de Zero'yu tercih ettim.

TuruncuDunyali: Ben senden hamileyim.

UzayinPalavrasi: Müge Hanım, bunlar üzerimize atılan çok büyük iftiralar...

TuruncuDunyali: Ya kadının sesiyle okudum awsu skkdiejdjekkdudoe.

UzayinPalavrasi: Awsu?

TuruncuDunyali: Küfürün pelinsu hali.

UzayinPalavrasi: Yani?

TuruncuDunyali: Oyuşpu demek ^^

UzayinPalavrasi: Haykırıyorum. Ev inliyor şu an BZJWKSKOSHDJDJKEND.

TuruncuDunyali: Tamam, sakin ol dostum! Hemen o kahkahayı yavaşça dışarı bırak.

UzayinPalavrasi: Sen anne karnından mizahşör olarak doğdun herhalde.

Bildirim panelinde Beyaz'ın mesajıyla gülmekten gözümden yaş geliyordu.

Beyazgunluk: Herhalde yapma işlemlerine başladınız. Ben hiç bölmeyeyim. Ben kaçar.

Veda mesajına gülümseyerek dm den devam ettim.

TuruncuDunyali: Yok, ben direkt olarak sinir hastası doğdum.

UzayinPalavrasi: Ha?

TuruncuDunyali: Ha ne be? Efendim denir wiieiejejdkkd.

UzayinPalavrasi: Efendim?!

TurunciDunyali: Aferin, efendi ol böyle. d

Şu an tipini görmek isterdim.

UzayinPalavrasi: Şimdi ben sinir hastası olacağım he!

TuruncuDunyali: Ben zaten sinir hastasıyım. :)

UzayinPalavrasi: Ciddi misin? Yoksa benimle dalga mı geçiyorsun?

TuruncuDunyali: İşim gücüm yok senle dalga geçeceğim zaten!

TuruncuDunyali: Sonra sinir hastası Gül oluyor!

UzayinPalavrasi: Tamam, düzgün anlat şunu.

TuruncuDunyali: O adam sinir hastası. Yani genlerimde var. Yüzde seksen beş sinir hastasıyım ki tepkilerim de bunu gösteriyor.

UzayinPalavrasi: Baban mı?

TuruncuDunyali: Yemin ediyorum IQ israfısın. Ben sanki diyemiyorum babam diye. Aynen o.

Haber akışında aynı zamanda anket yaptığını gördüğümde hemen içeri daldım. Tanışma bölümleri sıkıcı geliyordu. Adımı ezberliyor gibi hissediyordum. Bu yüzden direkt Zero'nun yaptığı bölüme uçtum.

Bir erkek/kadında aradığınız fiziksel özellik?

UzayinPalavrasi: Uzun bacak, renkli göz.

Ya erkeklerdeki uzun bacak sevdası ne acaba? Yani ben karşı cinste baklava severdim. Evde tisörtsüz dolaşmasını istediğim için. Ne güzel taş gibi. Görsel şölen. Ama bacak ne abi? Yürümesini sağlıyor işte. Ne fark eder uzun kısa?!

1.57'lerin gözü yaşlı.

İç ses harika mood yükseltiyorsun. Tşk.

TuruncuDunyali: Öhöm şimdi sipariş veriyorum. Baklavaları olsun. Uzun boylu olsun. 1.90 falan müq olur. Gamzeleri olsun. Renkli gözlü olabilir ama mavi olmasın. Mavi göz ürpertiyor. Sakalları olmasın. Cool bir tarzı olsun. Ne zamana elimizde olur?

Kadınlardan korkulur sözüne katılıyor musunuz?

Adımın Gül olduğu kadar emindim bu bölümdeki bazı sorular Zero'ya aitti. Bunu ispatlayamazdım. Sorsam tuhaf olacaktı ama bunu daha sonra deşecektim. Hislerimde yanılmayacağımı biliyordum.

UzayinPalavrasi: Kesinlikle katılıyorum.

Korku beraberinde saygıyı getirirdi. Sonuç odaklı biriydim. Sonuç pozitif olduğuna göre sorun yok demektir.

TuruncuDunyali: Benden korkmayan da ne bileyim. Hayatının hatasıdır. Hafife alınmayı sevmem.

UzayinPalavrasi: Sümme haşa nsnsbnsbs.

Bir ilişkide ilk adımı kadın mı erkek mi atamalı?

UzayinPalavrasi: Kadın.

TuruncuDunyali: Erkek.

Egonuzu tatmin ettiğiniz an var mı/ Egonuzu ne tatmin eder?
(Bay egodan da böyle bir soru beklenirdi skksksjjs.)

Yazarın parantez içinde verdiği cevapla artık emindim. Bunlar Zero'nun sorularıydı ama bilmiyormuşum gibi yapacaktım. Onu çok iyi tanıyacak kadar önemsediğimi düşünmesine gerek yoktu. Sonra totosu kalkıyordu.

Kendini affettirmek için yapacağın en çılgınca şey?

UzayinPalavrasi: Mumlardan yere özür dilerim yazardım.

Klişe ve cringe. Kimse de kusura bakmasın. Çocuk mu kandırıyor? Çocukken de tahtaya seni seviyorum yazardık. Arada pek bir fark göremiyordum. Ben zor beğenen biriydim.

Dm den mesaj gelmişti.

UzayinPalavrasi: DC yarım kalmıştı ama aramızda oynayalım.

TuruncuDunyali: Tamam ilk sen sor. D diyorum.

UzayinPalavrasi: İlk aklına gelen rezil anını anlat.

TuruncuDunyali: Ya soruyu değiştir. Olmaz bu. Yanlış bir şey aklıma geldi. Off.

UzayinPalavrasi: Mızıkçılık yapma.

TuruncuDunyali: Erkek kuzenlerim de dahil olmak üzere isim şehir oynuyorduk. "B" harfiyle ilgili eşya kalmıştı bir tek. Benim de aklıma büstiyer geldi. Yazdım. Sonra erkek kuzenim öyle bir şey yok dedi. Ben de adım kadar eminim var dedim. Üzerine anahtarlıklarımızı falan da bırakıyoruz ya hani dedim.

TuruncuDunyali: Sonra google yazdı. Öyle bir şey varmış. İç çamaşırıymış. Ben vestiyerle karıştırmışım. Bana bir daha bilmediğin şeyleri yazma demişti. Çok utanmıştım.

UzayinPalavrasi: SEN BU YAŞA NASIL GELDİN LAN HDHFNNCNCKDNNCNCJKCNCNNFJCJVJJVJ.

TuruncuDunyali: Lan orispik karınca! Ben burada renk değiştiriyorum. Düşene bir de sen vuruyorsun, ayıp ya.

İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin