Bütün sosyal medya hesaplarımı lütfen takip edin ^^
(yoksa da açın dbdbfbjcjcj)Başlamadan önce... 2000 kelimelik uzun bir bölüm oldu. Ekrana dokun bakayım. Köşede bir ☆ olacak. Ona bas ve sen de ailemize katıl. Hayalet okuyucu olarak bir yere varamazsınız. Ama ailemize katılırsan gerçek samimiyet seni bekler. Seçim senin. 💫
Nasılsınız? Umarım iyisinizdir... İyi olun ")
Yazdıklarım sizin yüzünüzdeki en ufak bir gülümseme sebebi olduğu zaman ben hissediyorum. Ve o gün çok mutlu oluyorum. ❤
Keyifli okumalar!
TuruncuDunyali: Sen neden bütün gün aktif değilsin?
TuruncuDunyali: Yani çoğu zaman aktif oluyorsun. Olmadığında merak ediyorum.
Stalk yapıyorsam gizli yapmazdım. Karşımdaki kişiye belli ederdim. Çünkü kıymetini bilmeliydi. Onun her izini takip edecek kadar seviyorsam bunu anlamalıydı...
Saatler geçmişti ve hâlâ bir geri dönüş alamamıştım. Ben pimpirikli biriydim. Birisine ulaşamayınca wattpad kitaplarındaki mafya sahnelerini günümüze uyarlamayı ustalıkla başarıyordu hayal gücüm.
UzayinPalavrasi: Annemin telefonu bozulmuştu. Bir yere gidecekti bu yüzden benim telefonumu aldı.
UzayinPalavrasi: Bir sorun mu var?
TuruncuDunyali: Açıkçası çok sinirlenmiştim ama gelmeme sebebini söyledin zaten.
Duyuru yapmıştı:
Bir erkek size durup dururken hesap vermez. Bunu beklemeyin bizden. Mesaj atarsınız cevap veririz, sohbet edersiniz ederiz. Seversiniz severiz...
Bizi anlamak bu kadar zor değil ya!Uhh kediciğin kuyruğuna bastık kaplan kesildi.
Kraladam: Olm ne oldu? Bi' atar gider falan. Hayırdır!
SuHayattir: Hangi kıza bu gönderme?
Bana canım. Hadi naş naş.
Beyazgunluk: Yengemiz falan mı var?
SuHayattir: Saçmalama Beyaz. Neredeyse evlendireceksin.
Beyazgunluk: Sude sakin ol. Şaka yapıyorum.
Kahrol düşman! Al sana bombe.
UzayinPalavrasi: Bir şey yok. Duyuru yaptım sadece.
Arkamdan söyleyip yanlış yerlerle muhattap olacağına, yüzüme söyle düet yapalım.
Hayır, bu bildirim sesi... Aileye yeni bir kız gelmiş! Allah'ım ne olur lez olsun.
Ben dil, din, ırk ayrımı; boy, kilo, yaş ayrımı yapmam... Sevdiğim insanı her türlü canlıdan kıskanırım.
Sevbeni: Aileye yeni üye alıyor musunuz?
TuruncuDunyali: Teknik arızalar dolayısıyla kapalıyız.
UzayinPalavrasi: Bu iyiydi dhhrhfjfj.
Sevbeni: Yani?
TuruncuDunyali: Sevemeyiz seni.
Beyazgunluk: HAYKIRMA ANI* HSHSUWUHDHDHDHDHDHHHFHFHFHHFHFHFHJCNCNCNNCNC.
Sevbeni: Peki iyi günler.
SuHayattir: Şaka yapıyoruz ya. Hem yeni kişiler gelmesi güzel olur. Değil mi Gül? Değil mi Zero?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...