Sabah yarım bıraktığım kitabı okumaya devam etmek için wattpade girdim. Dm mesajlarına girdiğimde kalbimin tufanına engel olamadım. İlk kez birinden günaydın mesajı almıştım. Ben en küçük şeylerle bile mutlu olan biriydim.Wattyninbehlulu: Günaydın adını hâlâ bilmediğim insan yavrusu. :)
TuruncuDunyali: Günaydın çirkin ördek yavrusu. ;)
Wattyninbehlulu: Dedi ve çarpıldı...
Gülümseyerek yataktan kalktım. Koşarak elimi yüzümü yıkadım ve tekrar yatağa girdim. Gören de sanırdı ki milli sporcu.
TuruncuDunyali: Dedi egosu kendisinden bağımsız olmak isteyen ördek...
Telefonuma her mesaj geldiğinde bu bildirim sesi sinirlerimi bozuyordu. Titreşim daha da sinirimi bozuyordu. Bu yüzden bu zamana kadar hiç yapmadığım bir şey yaptım ve telefonu sessize aldım.
Wattyninbehlulu: Adım Zero. Senin?
TuruncuDunyali: Bildiğimiz Sıfır yani ¿
Kesin benle kafa buluyor. Gelen cevaba göre engellerdim. Engelleme nereden oluyor onu bile bilmiyordun gerçi. Cahilliğin gözü kör olsun.
Wattyninbehlulu: Aslında bu işler karışık. Şöyle söyleyeyim; gerçek adım bu değil ama kimlikte yanlış basılmış. Yine de adımı seviyorum. Yarı Alman Yarı Türk'üm.
Resmen geçmişe yolculuk yaptı. Benle nasıl bu kadar rahat konuşabiliyor anlamıyordum ama onun rahat olması benim de rahat olmamı sağlıyordu.
TuruncuDunyali: Melezsin yani.
Wattyninbehlulu: Aynn.
TuruncuDunyali: Sesli harfler nerede?
Wattyninbehlulu: "e"
TuruncuDunyali: Birleştir. :)
Wattyninbehlulu: Aynne.
TuruncuDunyali: 50 kuruşluk yapıştırıcıyla yapıştırdın galiba ahshhwbsh.
Wattyninbehlulu: xnbcnx
"Aynen." Oldu mu?Gülümserken parmaklarımı telefon ekranında gezdirdim.
TuruncuDunyali: Oldu. Memnun oldum Zero.
Wattyninbehlulu: İsmini öğrensem ben de memnun olacağım.
Ona güvenmiyordum. İsmimi de söylemek istemiyordum. Derin bir nefes verdim.
Sanki adım devlet sırrı.
Bayılıyorum gereksiz paranoya yapmaya.
TuruncuDunyali: Sen bana kısaca "Portakal çiçeği" de.
Tabii ki dalga geçiyorum. Çünkü neden olmasın?
Wattyninbehlulu: Kısa hali buysa uzun halini düşünemiyorum çiçeğim.
Sanırım o da benimle kafa buluyordu.
"-m" bu harf sahiplik belirtiyordu değil mi? Kalp hangi tarafta atıyordu?! Sağ mı sol mu? Sarımsak soğan olayı vardı. Benim şuan midemde atıyor gibiydi. Sarımsak ve soğan mideme kaçmış olmalıydı.
Wattyninbehlulu: Anlaşıldı adını söylemek istemiyorsun. Yaşını öğrenebilir miyim?
TuruncuDunyali: On beş.
Wattyninbehlulu: Tam yaşında gelmişsin buraya. Genel yaş ortalaması böyle. Bu arada ben de on altı.
Wattyninbehlulu: Seninle konuşurken kendimi çok resmi hissediyorum amk.
TuruncuDunyali: Küfürden hiç hoşlanmıyorum. -_-
Evet, biraz mesafeli konuşuyor olabilirdim ama samimi olmak için küfür etmesine gerek yoktu. Ben küfür kullanmazdım. Duymaktan da hoşlanmazdım.
Wattyninbehlulu: Ne yani, sen hiç küfür kullanmıyor musun? Sinirlensen bile¿
Neden bu kadar şaşırdığını anlamamıştım.
TuruncuDunyali: Sıra arkadaşım dilciydi. Ona küfür etmeyi yasaklamıştım. O da küfürden vazgeçmedi. İngilizce küfür kullanmaya başladı. Onun yüzünden ben de ingilizce küfürlerin hepsini biliyorum. Sinirlenince ingilizce küfür ediyorum hfjfjjgjgjhch.
Wattyninbehlulu: Haykırdım lan jdjfjjfkrkjggk. Küfür vazgeçilmezdir eheheheheh.
TuruncuDunyali: Randomlarına düştüğümü söylemiş miydim? Shshabdwb.
Wattyninbehlulu: Bana düşeceğin günler de gelecek .p
Yastığımdan hızla doğrulurken kafamı ranzanın üst katına vurdum. Telefonu elimden bıraktım ve sızlandım.
Wattyninbehlulu: Bana cevap ver.
TuruncuDunyali: Kafamı ranzaya çarptım.
Wattyninbehlulu: Kafasını ranzaya vurup aynı zamanda mesaj yazan ilk insansın.
TuruncuDunyali: Ben özelim *coolcoolsırıtanemojişeysi*
Wattyninbehlulu: Öylesin .d
Ömrümde toplasam bu kadar iltifat almamışımdır.
Wattyninbehlulu: Ailemize gelmek ister misin?
Watty-memnu ailesine etiketlendiniz.
TuruncuDunyali: Aşk-ı memnu bu günleri görmeliydi. Final yapmak yakışmadı. Üzdü...
Haykırarak dm'de mesajlaşırken ağzım yırtılacak sandım veya annem içeri girip "Sen neye gülüyorsun?" diyerek yırtacaktı. Ama ilk kez kafama göre yaşamak istedim.
Wattyninbehlulu: Sesli güldüm.
Wattyninbehlulu: İyi ki tanıştık Portakal Çiçek'i...
Bu kurgumu beğendiyseniz diğer kitaplarıma beklerim. İtiraf Kafe, Dolunay ve Karay adlı kurgularıma da destek verirseniz sevinirim :)
İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...