On Beşinci Bölüm

3K 524 605
                                    

Canlarım; lütfen wattpad, instagram, youtube ve tumblr hesaplarımı takip edin. Hepsinde nick aynıdır. (Kahveli1yazar) Bu şekilde yapacağım duyuru, yeni bölümler, ithaflar ve benzeri şeylerden haberdar olmuş olursunuz. Ayrıca bana destek de olmuş olursunuz. Yazarınızın bir ricasıdır. Şimdiden teşekkürler. 😄❤

Zero'nun Pavyonu ailesinden arka arkaya bildirimler geliyordu. Yeni biri gelmişti. Yeni birinin gelmesi sorun değildi. Sorun cinsiyetinin kız olmasıydı.

O da ne, beyaz ışık mı?

Yok bıçak parlıyormuş...

Sinirlerimi mutfakta atmaya karar verdim.

Boş zamanlarımda tatlı türleri ya da yemek yapmayı çok severdim. Çünkü bıçakla malzemelerden sinirimi çıkarırdım. Sonra sakin kafayla yaptıklarımı yerdim.

Şu anki moodum ağlayan kekti. Hem tadı güzeldi hem de adı.

Kekler bile ağlıyor. İnsanlar ne yapsın?

Malzemeleri tezgaha koyup ellerimi yıkadım. Temizliğe çok önem verirdim. Çok titiz biriydim.

Bir de simetri hastalığım var. Yamuk insanlara tahammül edemiyorum.

Eğer benden uzun süre ses çıkmıyorsa o sırada iç sesimle durum değerlendirmesi yapıyorumdur.

İçimden bir ses tatlıyı bırakıp telefonu almamı istiyordu. Ne konuştuklarını merak etmemle alakası yoktu.

İç sesime uydum. O da şeytan gibi sonuçta.

Öhöm öhöm!

Tm.

Gokyuzu: Hello.

Baban da mı gavurdu?

SuHayattir: Gözde'm gelmiş. Hoş gelmiş.

Elleri de boş gelmiş.

Beyazgunluk: Yine cringe kitap buldum. Durun atayım da oraya gelin. Çıldırıyorum ya. Gülmekten öleceğim.

Haber akışında Beyaz'ın etiketlediği kişilerde o kız da vardı. Hemen de alışmış ortama. Ne bu samimiyet ya?

Aile Zero'nun Pavyonu değil haremi resmen. Bir o erkek, geri kalanlar kız.

Telefonumu derin bir nefes eşliğinds beyaz mutfak önlüğümün cebine yerleştirdim. Malzemeleri sırayla karıştırırken önümde titreyen telefonu umursamadım.

İşim bittiğinde bulaşıkları ıslatıp bulaşık makinesine yerleştirdim. Islak ellerimi mutfak havlusuna sürme gereği duymadan telefonu aldım. Dm'den mesaj gelmişti.

SuHayattir: Aileye bir baksana.

TuruncuDunyali: Tamam.

Aileye baktım. Sude'nin merak ettiği yeni bir şey vardı. Büyük ihtimal bana da soruyordu.

SuHayattir: Ya ama ben bu kitabı anlamadım.

UzayinPalavrasi: Neyini anlamadın?

SuHayattir: Bunlar erkek erkeğe mi şey yapıyor?

Gokyuzu: Evet sjsjjsjjs.

SuHayattir: Lez yani?

Beyazgunluk: Anırıyorum resmen sjufjcnemifgjngng.

UzayinPalavrasi: Hayır gay ya. Öğrenemedin bi' xncnnvv.

Gokyuzu: Zorlama tamam isidjf.

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin