Sekizinci Bölüm

4.1K 658 1K
                                    

Onuncu sınıfa geldiğimde kitap kurdu bir arkadaşım vardı. Ondan bana kitap okumayı sevdirecek bir kitap istediğimde wattpad uygulamasından basılmış üç kitaptan oluşan bir seri vermişti.

Kara kara seriyi nasıl bitireceğimi düşünüyordum. Her biri neredeyse beş yüz sayfaydı.

Üç kitabı üç günde bitirdiğimde kendime şok olmuştum. Gerçekten kitaba çok bağlanmıştım. Hayatımda bitirdiğim ilk kitaptı. Pardon, üç kitaptı. Sonunun kötü bitmesi de ayrı bir şok olmama yetmişti. Bir hafta etkisinde kalmıştımve etkisinden bir türlü çıkamıyordum. Karakterin ölmesi sanki gerçek hayatta olan arkadaşlarımı kaybetmişim hissini vermişti. Onların yasını tutmuştum...

İşte o zaman keşfetmiştim kitapların dünyasını. Şimdiyse tam bir kitap kurduydum. Okurdum ama yazar? Buraya da kitap okumaya gelmiştim zaten. Takii onunla karşılaşana dek...

UzayinPalavrasi 17. bölümü güncelledi.

Aktif olarak yazdığı kitaba yeni bölüm atmıştı ve ilk ben oy vermiştim.

TuruncuDunyali: İlk oy ve yorum. ;)

UzayinPalavrasi: Teşekkürler.

TuruncuDunyali: Rica ederim de Sude beni kesecek eheheheheh.

UzayinPalavrasi: Evet, genelde o ilk yapardı. Şimdi çıldıracak sjkdkdifkkgk.

TuruncuDunyali: Neyse ben okumaya gidiyorum.

UzayinPalavrasi: İyi okumalar. :)

Neredeyse her paragrafa yorum yapmıştım. Yorum yapılmayacak yerlereyse emoji bırakmıştım. Kitabı güzel değildi ama çok eğlenceliydi. Herkesin yorumuna cevap veriyordu ve tabii benim de.

TuruncuDunyali: Filmlerde nasıl ki birbirinden nefret eden karakterler aşık oluyorsa kitaplarda da inatlaşan karakterler aşık olurlar.

UzayinPalavrasi: Hımm, olabilir.

Kitaptaki karakterler çok inatçıydı. Zero ve Ben gibi. İkimiz de başımızın dikine giderdik. Kendi söylediğimizi karşı taraftaki kabul etsin isterdik.

İlk kez duyuru yapmaya karar verdim.

Bazen yaşamaktan çok, kitap karakteri olmak isterim. Hiç nefes almamış ama çok nefes aldırmış...

Gece gece ilk postumu atmıştım ve saniyesinde cevap veren kişi oydu.

UzayinPalavrasi: Vayy, güzel sözmüş!

TuruncuDunyali: Biliyorum eheheh.

UzayinPalavrasi: Ne kadar da mütevazisin (!)

TuruncuDunyali: En az senin kadar. :D

İşte bundan bahsediyordum. İki keçinin hikayesi.

Haber akışında Sude'nin yaptığı yorumu gördüm.

SuHayattır: Hayır ya! İlk yorum benimdi. ;/

İşte başlıyoruz. Benim için her şey bir oyundan ibaretti ve ben oyunları kazanırdım. Zero'nun kalbini de ben kazanacaktım. Bu zamana kadar kaybettiğim çok şey olmuştu ama artık kaybetmeye tahammülü olmayan biriydim. Ben bir insanı daha kaybetmeye dayanamazdım.

Sana gelince küçük kız... Zero'dan hoşlandığının farkındayım. Kardeş ayağı g*t ayağı. Lütfen kimse kusura bakmasın.

Haber akışında Zero'nun anket yaptığını gördüm. Bu çocuk tam bir anket bağımlısıydı. Eğlendiren şey neydi ki? Ben birilerinin benim hakkımda bir şey öğrenmesini sevmezdim. Hatta birilerinin beni tamamen tanımasından da korkardım.

Yine de kütüphaneme onun şimdiye kadar katıldığı bütün anketleri ekledim. Her cevabını okumayacaktım tabii ki (!)

Ankette nasılsın sorusuna iyi cevabını vermişti.

TuruncuDunyali: İlk kez iyi cevabını verdin.

UzayinPalavrasi: Belki de hep iyiydim.

TuruncuDunyali: Belki de ilk kez gerçekten hissettin.

Siyahinci: İyi olup olamaması seni ne ilgilendirir ?!

Hmm, işler karışmaya başlıyor. Ahh, en sevdiğim!

Uzun süre Zero'dan ses çıkmayınca Dm'ye yazdım. "Arkadaşına cevabını sen mi verirsin, yoksa ben mi vereyim?"

"Arkadaşım?" Cidden şimdi salağa mı yatacaktı? Sinirliyken hiçbir şakayı kaldıramazdım.

TuruncuDunyali: Ankete dön.

UzayinPalavrasi: Seni etiketlemiş, yani senden bir cevap bekliyor.

Öyleyse alacaktı. Ankete girdim. Ama birazdan anket onlara...

TuruncuDunyali: Peki benim cevabım seni ne kadar ilgilendirir? Cevap vermek istedim ve verdim.

Dm'den bir mesaj...

UzayinPalavrasi: Ama bu kadar sert bir cevap beklemiyordum.

TuruncuDunyali: Ama onun istediği cevap tam olarak buydu.

UzayinPalavrasi: Esra kötü bir kız değildir. Sadece biraz kıskandı.

TuruncuDunyali: Kim olarak? Platonik...

UzayinPalavrasi: Sadece arkadaş olarak.

Yav he he !

Bildirim sayfam kaynarken oraya döndüm.

UzayinPalavrasi: Arada kalıyorum ama lütfen.

Siyahinci: Yeni tanıştığın birine karşılık mı?

Hayır, hayır, hayır! Yapma bunu. Ben aranızı bozmak istesem bunu kolaylıkla yapardım ama ben kötü bir insan değildim.

UzayinPalavrasi: Saçmalama, ne dedim şimdi ben? Ben sadece anket yapıyordum.

Siyahinci: Tamam, sen anketini yap. İkinizden de özür dilerim.

UzayinPalavrasi: Özür dileme. Özür dilenecek bir şey yapmadın.

Sinirden dudağımı ısırmaya başlamıştım. Ben sadece özgür tarzıma karışılmasından nefret eden biriydim. Sabrımın sınırlarıysa mayınlarla döşeliydi.

TuruncuDunyali: Sorun değil.

Kraladam: Ne oluyor lan burda?!

Gel, bir sen eksiktik. Ortalık yangın yeri zaten.

Dm'den Zero'ya "Cevaplarımı siliyorum." yazdım.

UzayinPalavrasi: Sen yorumlarını silsen bile bizimkiler kalır. Ama yine de sen bilirsin.

TuruncuDunyali: Sen yorumunu silersen hepimizinki silinir.

UzayinPalavrasi: Kerim geldi şimdi, ayıp olur.

TuruncuDunyali: Sen asıl Sude gelince nasıl ayıp oluyor görürsün.

UzayinPalavrasi: Tamam, siliyorum.

TuruncuDunyali: Hayır, silme. Kalsın.

UzayinPalavrasi: Alt tarafı bir anket sorusuna iyi cevabını vermiştim.

TuruncuDunyali: Özür dilerim. Bir daha cevap vermem.

UzayinPalavrasi: Hayır, eğlenceli oluyor. Ben öyle demek istememiştim.

TuruncuDunyali: Ben gidiyorum.

UzayinPalavrasi: Nereye?

TuruncuDunyali: Banyoya. Gelecek misin?!

UzayinPalavrasi: Banyoda ağlamaya mı gidiyorsun?! Ddhhfhchcb.

Evet, ben Türk dizisinden fırladım. Şimdi ağlayarak duş almaya gidiyordum. Ya sabır!

Sinirle telefonumu yatağa fırlattım ve kuzu kuzu banyoya ilerledim.

Kapandı bu defter. Bir daha yazmayacaktım.

İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin