On İkinci Bölüm

3.4K 548 917
                                    

TuruncuDunyali: Günün benimle aysın...

UzayinPalavrasi: Hımm, sevdim bunu...

TuruncuDunyali: Beni de sevsene...

Göndermeden hemen sildim.

UzayinPalavrasi: Senin de günün benimle aysın.

TuruncuDunyali: Şarkı öner bana. Şarkılarım bitti.

UzayinPalavrasi: Şarkılar bitiyor muymuş? Gshdjurhjjjkr.

TuruncuDunyali: Ben aynı şarkıyı bıkana ve bokunu çıkartana kadar dinlediğim için, şarkılar artık "sal bizi" diyor.

UzayinPalavrasi: Tövbe haşa! Sana nasıl derler bunu?!

TuruncuDunyali: Değil mi ya? Benim gibi pomçik bir kıza.

UzayinPalavrasi: Slk ya hshshdhhrh.

UzayinPalavrasi: Emre Aydın?

TuruncuDunyali: Hiç sevmem. Yorma beni. Başka?

UzayinPalavrasi: Ben yeni şeyleri pek dinlemiyorum.

TuruncuDunyali: Ben de eski şeyleri severim ama baymaması şartıyla.

UzayinPalavrasi: Hımm.

TuruncuDunyali: Mesela eski kitaplara bayılırım. Sahaf dükkanları çok güzel kokar.

UzayinPalavrasi: Kitabı okuyan insanların dünyası sayfalara birikmiştir...

TuruncuDunyali: Okurken ki gözyaşları sayfalara damlamıştır...

UzayinPalavrasi: Belki de en değerlisini bırakmıştır içine...

TuruncuDunyali: Duygularını...

UzayinPalavrasi: Duygularını...

Haber akışına baktığımda anket yapıyordu. Konuşmayı bırakıp kütüphanemdeki ankete girdim. Adı, soyadı, sevdikleri ve benzeri her şeyi tek tek okudum. Verdiği cevapları zihnimin derinliklerine kazıdım çünkü o unutulmayı hak etmiyordu.

Öğrendiklerimin bir kısmı şunlardı:

Altı yaşında bir erkek kardeşi vardı ona benzeyen ve on iki yaşında bir kız kardeşi vardı. Bir de on yedi yaşında olan kız ikizi. Toplamda dört kardeştiler. Uğurlu sayısı 11'di.

Anketi yazan kişi sayısalcı değildi. Bunu uğurlu rakam yazmamasından anlamıştım. Rakam 0-9 arasıyken, sayı bu rakamlardan oluşanlara denirdi.

Bu yüzden asıl soru "Uğurlu rakamınız nedir?" olmalıydı.

Ben "-de, -da, -ki, -mu" eklerine çok dikkat eden biriydim. Tabii doğru yazıma da. Takıntılı biriydim ve bu elimde olan bir şey değildi.

En sevdiği renk siyahtı. Bu cidden...tuhaftı.

En sevdiği hayvan yarasaydı. Bunun sebebini biliyordum. Çünkü yarasalar geceyi sever. Siyahtırlar...

Boyu 180 kilosu 69'du. Bugün de sana düşüyorum yiğidim. Evimin direği, gemimin küreği!

Gitar çalabiliyordu. Sesi Emre Aydın'a benziyormuş. Bir erkeğe yakıştırdığım iki şey vardı. (Fiziksel olarak) Boy ve ses.

Bütün gün bana şarkı söylesin, ben de onu dinleyeyim, huzur versin sesi, şarkıyla uyutsun beni. Sakinleştirici gibi gelsin ama o doğal ilacım olsun. Hem zehrim hem panzehirim olsun. Sadece O olsun... Hep o olsun...

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin