İnsancıkların inadına kitabımı kaldırmıyorum. Okuyucularımı yarı yolda bırakamam. Kimse kusura bakmasın. Ya da baksın. Umursamıyorum. Ben kimse üzerinden prim kasmıyorum. Tek yaptığım mizah içerikli bir texting kitap yazmak. Bunu istediğiniz şekilde algılayabilirsiniz. Yarası olan gocunur. Siz kendinizi prim kasma aracı olarak görüyorsanız vereceğim tek cevap haklısınız deyip susmak olur.
Bundan sonraki bölümlerde çoğunlukla aile olmayacak canlarım. Yan karakterleri an itibariyle şutlamış bulunuyorum. Sadece ana karakterlerin dm mesajları ve anketleri olacak. Yani... Zero and Gül. Hadi başlayalım! Bu arada beni destekleyenler ve kitabıma sahip çıkanlar... her anımda yazmaya devam etmemi söyleyenler, panomu katledenler...sizleri çok çok love. Hayat detaylarda saklıdır. Siz gerçekten çok güzelsiniz. 🌸
Saat gecenin biri, bense gececi bir deli...
Mecnun ortalıklarda yok. Onun görevini üstlenmeye karar verdim.
TuruncuDunyali: Gece olup insanlara mesaj atıp rahatsız etmezsem batıyor bana.
TuruncuDunyali: Ah... bir gelsen o gündür bayramım'
TuruncuDunyali: Ama kurban bayramı!
TuruncuDunyali: Testere Gül yine yargı dağıtıyordu.
TuruncuDunyali: Çünkü beni burada delirtmen büyük bir haksızlık...
Saat 01.00 ama Zero hâlâ aktif değildi. Bir sürü mesaj atmıştım cevabını alamadığım... İyi şeyler hissetmiyordum. Odamın içerisinde dönüp durmaktan sağ bacağıma ağrı girmişti.
Ağrı da sana girsin Zero!
Üzgün veya endişeli olduğumda halıya uzanıp ölümü beklemek isterdim.
Sağ elimde telefon, gözlerimi tavana dikmiş savasana pozisyonundaydım.
Yogada en sevdiğim pozisyondur kendisi.
Uzun bir süre sonra zihnimin boşaldığını hissettim. Gözlerim uzağa dalmıştı.
UzayinPalavrasi: Geldim.
TuruncuDunyali: Hoş geldin. Ama mecaz anlamda. Gerçek anlamda değil.
UzayinPalavrasi: Gül, ne diyorsun? Laf sokarken bile cool takılıyor ya zmcbjfnd.
TuruncuDunyali: Sayısalım. Bu yüzden sözel yolla laf soktum. Matematik ve fene saygım sonsuz.
UzayinPalavrasi: Tam bir matenetikçisin.
TuruncuDunyali: Ben seni ÖSYM'de sollarım söyleyeyim.
UzayinPalavrasi: Odanda gereksiz bulduğun eşyan var mı?
TuruncuDunyali: Perdeler var da ne alaka? Konuyu değiştirme.
UzayinPalavrasi: Benim için de çalışma masası. Alsınlar götürsünler şunu! Kuru kalabalık yapıyor.
TuruncuDunyali: Öğrencilerin yüz kararsısın dhhfjfjgjjgjtj.
UzayinPalavrasi: Perdeler neden fazla?
TuruncuDunyali: Karanlık korkum var. Gece normal lamba ışığında asla uyuyamam. Bu yüzden ay ışığı ve yıldızları tercih ediyorum.
UzayinPalavrasi: Hımm, karşı bina için perde olmaması ganimet gibi bir şey de. Koru kendini diye diyorum.
TuruncuDunyali: Öncelikle karşımızda bina yok, yani kimse göremez. Görse bile yıldızların ve ayın yansıttığı ışık loş olur. Dışarıdakiler beni göremez. Aklınız hep fesada çalışmasın bea skkdjrjfjjg.
UzayinPalavrasi: Seni düşünende kabahat. Ay aklıma bir video geldi. Bi adam şey diyordu: "Bi erkek bi kızı gidip üzüyor. Sonra kız diyor bütün erkekler şerefsiz. Benim ne suçum var? Ben evde televizyon izliyom."
DKDKJRBFJKVORKEODIOEK.TuruncuDunyali: Biliyorum o videoyu. Çok ii la fjvjnvmvmmv.
TuruncuDunyali: Bak dur sana o olayı anlatayım ajjsksjjdjcjf.
TuruncuDunyali: Abi biriniz bi kızı üzünce kız dayanışması sebebiyle sen onun arkadaşlarını, ailesini, büyük ailesini, atalarını, üç yavru köpeğini, gelecekteki ikizlerini falan da üzmüş oluyorsun. Tamam işte canlı popülasyonunu biz oluşturduğumuz için bitti. Herkes nefret ediyor sizden. Genel olarak işler böyle işliyor bizde.
UzayinPalavrasi: Allah da bizim belamızı versin neler yapmışız biz.
TuruncuDunyali: Ay bela okuma. Kabul anına denk gelir. Hem ben diğer erkekleri bilmem ama seni seviyorum.
UzayinPalavrasi: Ow, bunu beklemiyordum...
Düştü! Afet-i devran gibi kızım!
UzayinPalavrasi: Ama kusura bakmayın siz kızlar da az değilsiniz. Çorap değiştirir gibi sıkıldıkça sevgili değiştiriyorsunuz. Sürekli trip atıyorsunuz. Bu resmen bizi kullanmak.
TuruncuDunyali: Ben öyle biri değilim. Ben bir erkekle beş saniyeden fazla bakışırsam kızarıyorum.
UzayinPalavrasi: Ssoskdkdj. Evet, sen diğer kızlardan farklısın. Sen çoğu kişiden de farklısın.
Düştüm! Senle her konuşmamızda kafa üstü çakılıyorum Dünya'ya...
TuruncuDunyali: Ben nasıl biriyim sence? (Doğruyu söyle.)
UzayinPalavrasi: Gizemli, arkadaş canlısı, güvenilir ama başkalarına karşı oldukça yüksek bir güven problemi olan birisin. Tatlı, utangaç ve çekingensin. Ama işine gelince çok güzel laf sokuyorsun.
TuruncuDunyali: Sevimli, tatlı, küçük bir şey gibi görünebilirim ama bana bulaşanın hayatını karartırım.
UzayinPalavrasi: Sinirlenince gözün dönüyor. Bunu görmemek için kör olmak gerekir xnxnxnnxn.
TuruncuDunyali: Sinir demişken... Şu an sinir katsayım bir hayli yüksek. Neredeydin sabahtan beri?
UzayinPalavrasi: Pikniğe gitmiştik. Sonra ayağa kalkmıştım. Küçük kardeşimi yanımıza getirecektim ama bacağıma bir şey oldu. Yürüyemedim, hastaneye falan gittik.
TuruncuDunyali: nE?! İyi misin şu an? Bacağına ne olmuş?
UzayinPalavrasi: Gül, sakinleş. Ben bile bu kadar merak etmedim kendimi. Damar damar üstüne atmıştır büyük ihtimal.
TuruncuDunyali: Hangi bacağın... Sağ taraf mı?
UzayinPalavrasi: Evet. Nereden biliyorsun?
Gün içerisinde ağrıyan sağ bacağım gece şiddetini arttırmıştı. Ben... onu hissetmeye başlıyordum. Onda açılan kesik bende kanıyordu. Onun acısı bende sızlıyordu...
TuruncuDunyali: Hiç, sadece tahmin ettim.
Ona, canının yanınca benim de yanıyor. Hissedebiliyorum... deseydim yavşak kız profili olarak görünecektim gözünde. O bilmese de olurdu. Sonuçta gerçeği ben biliyordum.
Daha iki buçuk haftadır konuşmaya başladığım kişiyi hissediyordum. Hislerim kuvvetliydi ama bu kadarı beni bile şaşırtmıştı. Onunla aramızdaki bağ çok farklıydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...