Otuz Beşinci Bölüm | Final

3.3K 487 1.9K
                                    

Ibretlik finale hujj geldiniss dhhfjgj.

Kıymetlimiss cnjvnvnjv.

Allah okurken sabır versin sizlere. 😂

Yazarken on kilo verdim BXBCNVN.

Okurken Allah'a emanetsiniz fbjgnvn.

Yaşarken siz düşünün. 😆

Hadi hayırlısı. Keyifli okumalar dilerim!

Görüldü attım. Sakinleşmem gerekiyordu. Anketime devam ettim. Yoksa çok ağır sözler kullanacaktım. Haklıyken suçlu durumuna düşmek istemiyordum.

Sevgili mi? Arkadaş mı?

TuruncuDunyali: Bana sevgili değil de. Böyle her şeyi beraber yapacağımız efsane bir manyak lazım.

UzayinPalavrasi: Ama biraz sevgili gibi de olmak lazım.

Başka bir ankete etiketlemişti. Ona geçiş yaptım.

Görmekten sıkıldığınız bir yer?

UzayinPalavrasi: Müdür odasının dolapları ;)

TuruncuDunyali: Sürekli disiplinlik mi oluyorsun anlamıyorum ki cjjvjgmvkv.

UzayinPalavrasi: Haksız yere çağırıyorlar ya. Kavga ediyoruz. Suçlu ne olursa olsun benim.

TuruncuDunyali: Hayatim boyunca ne disiplinlik ne de tutanaklik oldum. Hep hocalarin sevdigi bir ogrenci oldum. Uzgunum seni anlayamam djcjjvkvkvk

UzayinPalavrasi: Nasi ya -_-

TuruncuDunyali: Bas baya. Sana da uslu durmani tavsiye ederim. Ben bakislarimla korkutuyorum insanlari cbcbjvnvnvmjv.

Sinirimin tekrar alevlendigini hissettim. En son ne yaparsam inanirsin demişti. Hizla cevap yazdim dmden.

TuruncuDunyali: Hâlâ inkar ediyorsun. Gerçeği söyle artık.

UzayinPalavrasi: Ister inan, ister inanma gerçek bu.

TuruncuDunyali: Madem öyle o profil ve arka plan resimlerini nerede çekindin? O yerlerin adı ne¿

Iki dakikadır bekliyordum.  Bu sefer nasıl bir yalan söyleyeceğini düşünüyor olmalıydı.

UzayinPalavrasi: Adını bilmiyorum. Aile dostlarımızla gittiğimiz bir yerdi.

TuruncuDunyali: Florian Macek iyi ki gittiği yerlerin konumunu bırakıyor. Sen bilmiyorsun ama bekle ben gidip öğreneyim.

TuruncuDunyali: Tüh. Konum koymamış ama açıklama kısmına afili sözler bırakmış.

UzayinPalavrasi: Aferin küçük. Sen ajancılık oynamaya devam et. Böyle devam. Aynen.

TuruncuDunyali: Komik. Cidden çok komik. Kaçış yolun bana sataşmak mı?

UzayinPalavrasi: Söyle o zaman. Benden aldıkların neden benden fazla?

TuruncuDunyali: Ben burada daha fazla durmak istemiyorum. Gidiyorum.

UzayinPalavrasi: Gidene kal demem. Gitmek istiyorsan özgürsün.

Profil resmimi siyah yaptım. Biyomu sildim. Kitabimı sildim. Bir saniye bile düşünmedim ve uygulamayı sildim.

Bir ay sonra*

Okul açılmıştı ama ben bir şekilde toparlanamıyordum. Ne derslerimi ne de kendimi... uyku problemim artık zorluyordu.

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin