Sizleri çook seviyorum. Öle böle değil. Very very ösjdjjfirkfogjo 🧡😋💫💛🙈
İnsan kınadığını yaşamadan ölmez...
Şu an gecenenin biri ve ben anket yapıyordum.
Asla dediğim ne varsa yaptım ve HD izledim.
Size de iyi seyirler dilerim!
Saygılar.
Haber akışına bakarken başka bir ailede Zero'yu görmemle duraksadım. Fesatlar Ailesi denen yerdeydi. Tam kendine göre bir yerdeydi.
Çaktırmadan mesajlara girdiğimde diğerlerinin de orada olduğunu gördüm.
SuHayattir: Lan! Bir kız panona sevdim seni bir kere yazmış. Şimdi onu sevmeye gidiyorum. Senin de ağzına seveceğim. Cevaplara bak hele. Bekle sen bekle.
SuHayattir: O kıvırcık saçlarını yolup eline vereceğim Zero!
Kavga mı var? Hemen geliyorum.
UzayinPalavrasi: Kızım dur bir açıklayayım.
Zorunlu gönüllülükle aşk itirafı yaptırdım desene.
SuHayattir: At yalanı...
Siksinler inananı...
Parmaklarım yazmıyordu ama iç sesim cevap vermekten geri kalmıyordu.
İç sesine fan sayfası aç awsum!
De siktir lo!
Konudan kopmamak adına Dm'ye geçtim.
TuruncuDunyali: Siliyorum ben. Sude gördü.
Cevabını beklemeden sildim. İstesem sırf stres atmak için bile olay çıkartırdım. Ama şeytana uyup onların kalbini kırmak istemiyordum. Ve tabii aralarını bozmak da istemiyordum. Zaten birinin kalbini kırdıktan sonra günlerce vicdan azabı çekerdim.
Evet, yumuşak kalpliyim...
UzayinPalavrasi: Hayır, silme. Ben ona söyleyeceğim.
TuruncuDunyali: Artık çok geç. :D
UzayinPalavrasi: Ama ya.
TuruncuDunyali: Sen de panoma yazdığını sil istersen. Öyle anlaşmıştık.
Panoma girdiğinde konuşmamız yoktu. Hemen de kabul etmiş it!
İnsan yok der ya. Ben karşılıksız yaptım der. Odun! Meşe olanından. Yontulmamış, el değmemiş... Hakiki.
Haber akışında konuşmaları kontrol ediyordum.
SuHayattir: Silmiş ya! Hesap adını bulun bana.
Aynı zamanda anket sorularımı da cevaplıyordum. Onları stalkladığımı anlamamaları için.
Sinirle anketime devam ettim.
Vücudunuzda en sevdiğiniz yer neresi ve neden?
El bileklerim çünkü ince ve zarif.
Fesatların verdiği cevapları görmezden geldim.
İnsanların aklı hep yanlış tilkilerle buluşuyordu bea!
Feministler hakkındaki düşüncen nedir?
Ben de feministim. Femina "kadın" demektir ama feministeler sadece kadın hakları savunucusu değildir,başkalarının da (her canlının) her alanda eşitliğini savunur. Feministlik "erkek düşmanlığı" değildir. Şu düşünceyi bir kenara bırakın lütfen. Feministlik erkek ve kadının eşit olduğunu savunur. Yaratılıştaki biyolojik farklılıklar "cinsiyet üstünlüğünü" ortaya çıkarmaz. Cennet annelerin ayaklarının altındadır. Anne de bir kadındır. Hiçbir kadın küçümsenemez. Dokuz ay içinde bir varlığı taşıyan da kadındır. Cinsimle gurur duyuyorum. Ve ben nasıl ki erkek cinsine saygı duyup ezmiyorsam onlar da kadınları ezemez. Kadın seks objesi değildir. Penis bir ayrıcalık değildir. Bu tür ataerkil düşüncelere karşıyım. Dile getirmekten de çekinmem. "Kadın ve erkek eşittir." Düşüncelerim bu kadar.
Anket yapmaktan sıkılınca mutfağa saldırma kararı aldım. Çikolatalı süte bayılırdım. Uykumun gelmesi umuduyla büyükçe bir bardak dolusu yaptım. Sıcak yapmıştım çünkü ancak sıcak beni mayıştırırdı. Antalya akşamları buz gibi olurdu.
Yatağa uzandığımda cam açıktı, hafif esiyordu ve üzerimde ince bir örtü vardı. Allah'ım burada sabitle mevsimi.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle bir yerden düşermişcesine uyandım. Bu hissi bilenler bilirdi. Koca bir boşluktan düşüyor gibi yatakta zıplar ve düşerdin.
Gece yazınca cool olmuyorsunuz. Uykumu kaçırmış oluyorsunuz x şahsı!
UzayinPalavrasi: Uyudun mu?
TuruncuDunyali: Evet.
UzayinPalvrasi: Slk öşücbjdjduifi.
TuruncuDunyali: Ciddiyim. Uyumuştum ama uyandırdın.
UzayinPalavrasi: Çok pardon. Rahatsız ettim. Sen geri yat o zaman.
TuruncuDunyali: Uykum kaçtı bir kere.
UzayinPalavrasi: Kovala yetişirsin skkxocxbbd.
TuruncuDunyali: Dur kendimi yataktan atacağım. Az önce yarım kalan sahnemi tamamlayacağım.
UzayinPalavrasi: Sahne?
TuruncuDunyali: Tel titreşimdeymiş. Zıplayarak uyandım. Yataktan paraşütsüz düşecektim az kalsın.
UzayinPalavrasi: Allah korusun isirifjkokgk.
TuruncuDunyali: Koruyucu melekler de olmasa seni yüzünden gebereceğim.
UzayinPalavrasi: Aşkımdan olsa gerek .d
TuruncuDunyali: Şu an ekrana tek gözüm açık bakıyorum. Umarım yanlış okumuşumdur.
UzayinPalavrasi: Sen en iyisi koyun saymaya başla yavaştan.
TuruncuDunyali: Koyun saymaya başlayınca milyonu buluyor.
UzayinPalavrasi: Yuh aq.
TuruncuDunyali: Ben sayılarla oynamayı severim ama koyun sevmem. Kuzu severim...minnak minnak. Koyunlar çitleri deviriyor. Sinirlerim bozuluyor sonra.
UzayinPalavrasi: Kesinlikle uyku sersemisin. Sabah bunları hatırlayınca kendini yiyip bitireceksin. Ben de dalga geçeceğim ehehehhehe.
Telefon elimdeydi ama parmaklarımı oynatacak gücü bulamıyordum kendimde. Çok uykum vardı. Göz kapaklarım aşağı düşerken gördüğüm tek şey kuzucuklu pijamalarımdı ve bu genişce esnememe sebep oldu.
UzayinPalavrasi: Gecelerin iyi olsun...
UzayinPalavrasi: Rüyalarınsa benli olsun...
İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...