28 K olmuşuzz. Bunu ben değil "biz" başardık. 💞
Günden güne sayımız, yorumlar, okuyucular artıyor. O kadar mutlu oluyorum ki. 🤭
"Burası wattpad giris var çıkış yok." Diye okuma listeleri, biolar görüyorum fhjfjgkgkkg. Çıldırmışsınız ya. 😂😂 Tam benim kafamdan. Sizi seviyorum beaa
Zero iki gündür yazmıyordu ve ben de bunu umursamamaya karar verdim. Beni umursamayan kişiler için kendimi üzemezdim. Dünyaya bir kez geliyorum. Kırılmak için değil.
Gelene hay hay, gidene bay bay... Haydi naş anam şimdi.
Holter sonuçlarımda kalbimin sadece beş kez çarpıntı yaptığı görülmüştü. Bunun sebebi de kahve ve uykusuzluktu. Doktorum kahveyi azaltmam ve uyku düzenimi toparlamam gerektiğini söylemişti. Sağlıklı kalbime zarar vermemek için ben de öyle yapmam gerektiğini anladım.
Bu uygulamayı silmek en mantıklı karardı.
TuruncuDunyali: Beyaz, ben gidiyorum. Kendine iyi bak.
Veda konuşmalarından nefret ediyordum. Ki beceremediğim tek konuşma bu olabilirdi.
Beyazgunluk: nE?!
TuruncuDunyali: Uygulamayı bırakmak istiyorum. Yazın sonuna geliyoruz. Bu yaz bitince zaten vedalaşacaktım. Sadece erkene aldım...
Beyazgunluk: Neden gidiyorsun ki?
TuruncuDunyali: Watty Bağımlısı oldum.
TuruncuDunyali: Bütün düzenimi bozdum.
Beyazgunluk: Ben gitmeyi çok denedim ama olmadı. Umarım sen yapabilirsin.
TuruncuDunyali: Umarım. ")
Beyazgunluk: Sen de kendine iyi bak ve dikkat et. Bb. ❤
TuruncuDunyali: Bb. ❤
Ve uygulamayı sildim.
Zero ile vedalaşmadım. Çünkü bunu istemiyordum.
Duygusallık bana göre değildi. Hiç uğraşamazdım. Kısa kesmek en rahatıydı. Ne kendimi üzmeye ne de başkasını üzmeye hakkım vardı.
Şimdi iyi tarafından bakalım, Gül.
Zero sayesinde şekeri tamamen hayatımdan çıkarmıştım.
Yazın sonuna geliyordu ve barfiks sayesinde beş santim uzamıştım.
Karnım sıkılaşmıştı.
Eğlenceli bir yaz geçirmiştim.Keşke bu yaz hiç bitmeseydi... keşke sonsuza dek devam etseydi...
Esrarengiz Kasaba'daki Mabel gibi hissediyordum. Sanki kendime farklı bir kasaba, farklı insanlar bulmuşum gibi... Ama yaz sonsuza kadar süremezdi.
Derin bir nefes verip aklımdakileri atmaya çalıştım.
Hoparlöre flaşımı takıp motivasyon şarkımı açtım ve son sese getirdim. Imagine Dragons - Believer.
İki gün sonra~
Wattyi tekrar indirmiştim. İçimde tuhaf bir his vardı. Bu his hayra alamet değildi. Yakım tarihte kötü bir şey olacaktı. Umarım hislerim yanılıyordur...
İlk önce mesaj kutuma baktım. Zero ve Beyaz'dan mesajlarım vardı. Takım Yıldızı okuyucularından da yeni bölüm atmam için mesajlar vardı. Derin bir nefes alarak sırayla hepsine girdim.
Beyazgunluk: Güllll. Zero eğer gelirsen ona yazmanı istedi.
Beyazgunluk: Hemen aktif oll.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...