Wattyninbehlulu: Şimdi çıkmam lazım. Gece aktif olursan konuşuruz.
TuruncuDunyali: Aktif olacağım.
Ben ve gece. Yan yana gelmeyen ikili resmen. Ben en fazla on ikiye kadar dayanabilirdim. Ama cevabımı istiyordum. Bu gece gerekirse sabaha kadar uyanık kalacaktım.
Bekleyene kadar duşa girmek istedim.
Duşa girildi, yatak çarşafları değiştirilip oda mis çiçek kokularına büründü. Temiz, yumuşak dokulu pijamalar giyildi. Güzelce parfümler sıkılıp kremler sürüldü. Ve tam şu an pamuk gibiydim. Temizliğin verdiği ferahlığa bayılıyordum.
Yatağın içine girdiğimde mayışmıştım. Sıcak duş sonrası hep böyle oluyordu. Üstümdeki çarşafı kaldırdığımda ürperdim. Mutfağa giderek hazır kahvemi sıcak suya döktüm.
Yatakta yeme içmeye annem kızardı ama görmediği sürece bir problem yoktu bence.
Kupayı ellerimle sarmış, kafamı da yatak başlığına yaslamıştım. Dizlerimi karnıma çektim. Karşımdaki saate baktığımda ikiyi geçiyordu. Tam iki saattir bekliyordum. Bence büyük bir başarı.
Elimde bitmiş kahvemin kupasıyla uykuya dalıyordum ki yatağımı titreten telefon oldu.
Wattyninbehlulu: Aktif misin?
TuruncuDunyali: Evet. Neden kaçtın?
TuruncuDunyali: Otomotik düzeltme açık. "Neden gittin?" olacaktı.
İsteyerek yazdığımı ikimiz de biliyorduk.
Wattyninbehlulu: Annem çağırınca aniden gitmek zorunda kaldım. Ben genelde geceleri aktif olurum.
Cevap bekliyordum. Madem söylemek istemiyordu ben de daha zor sorular sorardım.
TuruncuDunyali: Ben asla uykusuz kalamam. İlk kez bu saate kadar uyanık kaldım.
Wattyninbehlulu: Bünye meselesi herhalde. Ama gece dünya daha güzel.
TuruncuDunyali: Ben geceyi sevmem. Her yer zifiri karanlık oluyor.
Aileden bildirimler gelirken onun da konuştuğunu gördüm.
@Benibenibihterini: Heyy! Neredesiniz ???
@Wattyninbehlulu: Buradayım.
@Benibenibihterini: Kahraman yine yok. Özledim ya deli oğlanı.
@Wattyninbehlulu: Kursa gidiyor. O yüzden gelemiyor. Pazartesi ve cuma günleri geliyor ama.
@Benibenibihterini: Gelmek zorunda zaten. Daha beşizlerin amcası olacak.
Ben mi? Ben öyle sessiz sedasız gözetliyordum konuşmaları. Çünkü bana görüldü attı. O gözlerin var ya... çıksın!
Tövbe tövbe. Kabul olacak sonra ben üzüleceğim.
@Wattyninbehlulu: Beşizler?
@Benibenibihterini: Ben size söylemeyi unuttum. Gelecekteki çocuklarım ya.
Zero beni etiketlediğinde zaten oradaydım ve hızlıca konuya adapte oldum.
@TuruncuDunyali: Sen de mi beşiz istiyorsun?
@Wattyninbehlulu: Benim ikizim var. Genlerde olduğu için olma ihtimali çok yüksek ama beşiz biraz zor.
@Benibenibihterini: "-de" Sen de istiyorsun yia.
Yanaklarım ısınırken utanmıştım. Beş tane minik kulağa çok hoş geliyordu. Hep kendimi beşiz annesi olarak hayal ederdim. Ya da ikiz. Üçüz de olur. Ama tek olmasın. Tek seferde ne kadar yaparsam kâr. Ben bir daha o sancıları çekemezdim. Artık şanslıysa evladımın karındaşı olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...