Üçüncü Bölüm

6.9K 1K 2.2K
                                    

Zero'nun profil fotoğrafıdır. Gerçek adı : Florian Macek

Elinde sigara olan resim bulamadım ama olsundu cjcnjvjv. Sonuçta elimdeki de yakıcı bir şey. 😂

Şarkıyı açmayı unutmayalım. Eğlenceli okumalar dilerim :)

Wattyninbehlulu: Gt yapmayacak mısın?

Wattyninbehlulu: Dur tahmin edeyim. Görüldü atacaksın çünkü sen sadece yazarları takip edersin.

Oha. Çüş. Deve. Nereden bildi? Aklımda deli sorular. Delirmezsem iyidir.

Şaka yaptım. Ama gıcık oldum. Ukala ukala konuşup duruyor ya bu. Neyse en iyisi içimden ona kadar saymak.

TuruncuDunyali: Yoo.

Wattyninbehlulu: Nereden mi biliyorum?

Sesimi mi duydu bu? Bismillah!

Wattyninbehlulu: Çünkü hepimiz geçtik bu yollardan canım .d

Ben bile inanmamıştım verdiğim cevaba. Çocuktan inanmasını beklemek hataydı. Hemen profiline girerek takip butonuna bastım.

Benibenibihterini: Ne dedi de takibe aldırdı kendini?

Dm'den gelen mesaja baktıktan sonra profiline girdim. Biyografisine "Ne Adnan'dan vazgeçerim. Ne de Behlülden. Hepsi benim," yazmıştı.

Konuma "priz başında Behlül'ü bekliyor," koymuştu.

TuruncuDunyali: Aşk-ı memnu biteli yıllar olmuş. Siz ne yaşıyorsunuz?

Zero'yu sonra cevaplandırma kararı aldım.

Benibenibihterini: Bu iyiydi sjisieriifjf. D C kurbanıyız. Kahraman diye bir arkadaşımız (arkadaşlıktan reddetmek üzereyim) cesaretlik dediğimizde aile adımızı ve profillerimizi böyle yaptı.

TuruncuDunyali: Hmm, anladım.

Benibenibihterini: Oradan bakılınca priv hesaplara mı benziyoruz? Gerçek nicklerimiz, biyolaramız ve konumlarımız bu değil.

Yok artık ! İnstagramda priv hesap vardır da ama burada. Burası kitap okuma yeri. Gerçi saçma salak isimler, profiller görmedim değildi.

Benibenibihterini: E hani bana gt?

TuruncuDunyali: Tüh, taze bitti!

Gülümseyerek profiline girdim ve takip ettim.

@Wattyninbehlulu sizi ankete etiketledi.

Bana sevgili bul. (bulma)

@'lı anketi gördüğümde şok olmadım desem yeridir. Evlenme teklifi et yerine bile etiketleyenler vardı.

@Wattyninbehlulu sizi ankete etiketledi.

Bir yıldız gibi kayarım hayatından. Yapacağın tek şey dilek dilemek olur.

Dayanamayarak yanıtladım.

@TuruncuDunyali : Kamyon arkası sözlerde bugünkü kamyoncu dayım fhfhfhfj.

@Wattyninbehlulu: Dayı deme lazım olur QWJEWJDJGU

Haber akışı sayfasına baktığımda anket cevaplarını görüyordum. Hayır, aklımdan geçenleri yapmayacaktım. Hayır, hayır ya!

Stalk...

En sevdiğim.

Tabii, bizde baba mesleğidir.

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin