Gel diye yazdıktan sonra mesajımı hızla geri çekmiştim. Rezilliğin dibini sıyırmak istemiyordum artık. Dm mesajlarıma baktığımda yeni bir mesaj yoktu. Ben de Zero ile olan konuşmalarımıza tıkladım. Biraz üstlere gittim. Gittim...gittim.
Mesajlarımızı okumaya başladım. Bildiğim şeyleri okumak gibi bir şey neden yapıyordum ki ? Zaten bu konuşmalar bize aitti, biz yaşamıştık bunları. Kendime engel olamadan okuyordum. Bu hikayenin baş karakterlerindendim ve bizim yazdığımız senaryoları okuyordum.
Fark ettim ki bu bizim ilk tanıştığımız zamanki konuşmalarımız değildi. Önceki konuşmalarımızı göremediğimde büyük bir hayal kırıklığına uğramıştım. Evet, konuşmalarımızı diyordum çünkü biz sadece mesajlaşıyoruz dersem o güzelim kelimelere yazık olurdu.
Anlaşılan wattpad eski konuşmaları göstermiyordu. Hayır, olamaz. Biz ne zaman tanışmıştık? Hatırlayacağım, dilimin ucunda...13 Haziran 2019 tarihinde, 15.13 saatindeydi ilk konuşmamız. Her şeyi unut ama bunu unutma, Gül.
Eski konuşmalarımız gidince gemide kalanları kurtarmak amacıyla ss almaya karar verdim.
Youtube da olmasa ne yapardım ben?! Telefonumun markasını yazdıktan sonra nasıl ekran görüntüsü alındığına dair ve birçok ayrıntıyla ilgili video çıkmıştı. Ekran görüntüsü almayı öğrendiğimde tekrar konuşmalarımıza girdim ve yaklaşık yirmi tane ss aldım.
Üç gündür gece gündüz konuşuyorduk. Bu yüzden bir hayli uzundu bu mesajlar ama elde kalanlar çok azdı.
Yarın 16 Haziran'dı. Yani Zero'nun doğum günü. Saatin gece yarısını geçmesine dakikalar kalmıştı. Mesaj atacaktım. Ama kim olarak ? Neler yazacaktım bilmiyordum. Bu yüzden içimden geldiği gibi yapmaya karar verdim. Doğaçlama takılacaktım.
TuruncuDunyali: İyi ki doğdun Zero. Belki hayatında değilim ve doğum gününü bir mesajla kutluyorum ama bir gün yan yana olacağız. O gün sana hediyemi de vereceğim. An itibariyle on yedine girmiş bulunuyorsun. Sen benim on yedi yaşımsın... İyi ki varsın. Mutlu yıllar. Seviliyorsun...
Arkadaş olarak tabii ki!
UzayinPalavrasi: Ya ne diyeceğimi bilmiyorum. Telefonuma bir anda bir sürü mesaj geldi. Duygulandım.
TuruncuDunyali: On ikiyi geçtikten sonra mesaj atmayanı taşlıyorlar dkjdjdjjfjgjgjgjkg.
UzayinPalavrasi: Ya ulan jaiwijejdjdj.
TuruncuDunyali: Abi demem gerekmiyordur umarım. :D
UzayinPalavrasi: Bilemiyorum, yaşına bağlı. :p
Şu an bir şey kanıtlayamazdım ama ekrana gülerek baktığına emindim. Çok güzel gülüyordu...
TuruncuDunyali: Yaş on altı, yolun yarısı...
Kitabına yeni bölüm attığında hemen tıkladım.
Bölüm adı: "Doğum günü"
Normalde böyle bir şey yapmayacaktım ama arkadaşlarım ve okurlarım çok ısrar etti. Yapayım dedim. Öncelikle hepinize teşekkür ederim.
SuHayattir , Kahramanbiri , Siyahinci , Beyazgunluk , Kraladam
Sizleri çok seviyorum.
Kraladam oğlum valla çok mesaj vardı. Hepsine cevap yazdım. Seni görmemişim, o yüzden geç oldu. Özür dilerim. Hadi barışalım artık.
Oy verdikten sonra tekrar dm'ye geçiş yaptım. Kırılmadım çünkü ben onun hayatına yeni girmiştim, gerçi ilk o benim hayatıma gitmişti de neyse. Ben bu tür jestleri de umursamazdım çünkü söylemek, yazmak yerine hissettirmeliydi sevdiğini.
UzayinPalavrasi: Gül...
TuruncuDunyali: Efendim ?
UzayinPalavrasi: İyi ki varsın...
Hissettirmişti. Bunu sadece bir mesajıyla, üç kelimesiyle başarmıştı. İlk kez kalbim bu kadar hızlı atıyordu. Panik atak geçirdiğimde de kalbim böyle atardı. Ama bunun adı panik atak değildi. Neydi bana yaptığı bu şeyin adı?
TuruncuDunyali: Eğer duygulanıp da ağlıyorsan senden soğurum bak kdkdkckkfjfjgjg.
UzayinPalavrasi: En son ağladığımda çok küçüktüm. Hatırlamıyorum bile. Zaten diline de düşerim. Karizma çizilir. :D
"Karizmanı mıncıklarım," yazma isteğimi çok zor bastırdım.
TuruncuDunyali: Şu an yanında olmak isterdim. Dalga geçecek olsam bile bunu yanında yapmak isterdim.
UzayinPalavrasi: Sen yanımda olamayacak kadar uzaksın.
Gerçekten yaşadığı şehri sormadığıma inanamıyorum.
UzayinPalavrasi: Uzay'ın içinde bir Dünya var. Uzay o Dünya'yı karanlık kollarıyla sarıyor, belki de kendisine saklıyor. Hapsediyor içine. İçinden ayrılacağı zaman Uzay'ın da öldüğü zamandır. Dünya kırılırsa Uzay ölür. :")
TuruncuDunyali: Zuzu :')
UzayinPalavrasi: Zuzu ?
TuruncuDunyali: Normalde sevdiklerime "kuzu" derim. Ama seni normal sevmiyorum. Seni özel seviyorum. Sen Zero'sun. Sen benim Zuzu'msun...
UzayinPalavrasi: Zuzu'nun içisin sen.
UzayinPalavrasi 16. Bölümü güncelledi.
UzayinPalavrasi sizi etiketledi.
Kitabına, arkadaşlarına teşekkür ettiği yere adımı eklemişti beni. Hani, şu sonrasında sizleri seviyorum dediği yer... Yarın ilk işim kitap yazmayı denemek olacaktı.
Biliyorum, artık kitap yayımlamamdan bıktınız. Ama bu son. Yani diyorum ki, ilk yazdığım kitap çalışmamı görmek ister misiniz? Dört bölüm yazmıştım, hâlâ defterimde duruyor. Kıyamamıştım atmaya. Eğer isterseniz veya merak ediyorsanız bu işe başladığımda nasıl olduğumu, yayınlarım kitabımı ¿
İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...