Son | Final Konuşması

3.1K 348 509
                                    

Başlangıç: 20 Mart 2020
Bitiş: 12 Haziran 2020

Sizinle uzun bir yol yürüdük. Bu yolda yanımda olduğunuz için hepinize teşekkür ederim. ♡'

Bu bölüm sizlerin merak ettiklerinizden, sorularınızdan oluşuyor. Cevap bölümü bu.

Hadi Bismillahirrahmanirrahim.

(Her işin başı besmele. Lütfen dbbcbcb)

Yeni bir texting yazar mıyım? Yaza da bilirim, yazmaya da bilirim. Bu tamamen size bağlı. Çünkü çoğunlukla şunu fark ettim. Yazarlar texting yazdiktan sonra okuyucular yazarı terk ediyor. Sırf texting okuyanlar gördüm. Açık konuşayim. Eger terk edilirsem gıcık olurum. Uzulursem canim yazmak  istemez. Taslakta iki tane kurgum var. Biri yarı texting, birisi tamamen texting. Birisi watty üzerinden birisi başka sosyal medya üzerinden. Yine daha önce yapılmamış tarzda, farklı uygulamalardan... Kahveli farkı. ;)

(Bir şey daha. "Bu kitap watty üzerinden yazılmış ilk kurgu ve ilk textingtir." Yani bu bana özel. Bırakın bana özel kalsın.)

(Ha diyelim ki yazdınız. Ben o kitabı illaki bulurum. Ve bir kelimesi, bir olayı, bir karakteri, kurgusu benim kitabıma benziyorsa... olay çıkar. Çok ciddiyim. Kendinizi kandırmayın. Başkalarının kitaplarını çalarak başarı elde edemezsiniz.
Emeğime haksızlık ve saygısızlık edilmesine izin vermem.)

Neyse ortam çok gerildi. Asıl konumuza tekrar dönüyorum.

Ikisinin de ilk bölümleri var ama yayinlamayacagim. Devam da etmeyeceğim. Siz texting yazmamı özlediğinizide ve ben de aynı şekilde özlediğimde yayınlarım. Texting yazarken doğaçlama takılıyorum. Yani boş zamanlarda yaptığım bir aktivite.

Asıl kitabım olan İtiraf Kafe'yi silip yeni versiyonunu yayınlayacağım. O süreçte yanimda olun lütfen. ")

Yalnız kalmak istemiyorum. Söz verin bana?

Bu kitapta olduğu gibi her paragrafa yorum istiyorum. Oy sayısını pek umursamıyorum ama yorumlar... Sizin yorumlarınız benim yazma istegimi arttiriyor. Mesajlariniz da oyle. Ama diyelim ki bolume çok az yorum gelmiş. 100 falan. Depresyon mood on aktif cnjvjvkkb

Yorumsuz paragraf görmek istemiyorum. Ben de söz dönmeye çalışacağım yorumlarınıza. 💙

Ve ben sizin mesajlarınızın hepsini okuyorum. Bazılarınız o kadar güzel yazıyor ki cevap vermezsem kelimelerine haksızlık edeceğimi düşünüyorum... Onun dışında çoğunlukla vermiyorum. Bu kadar şey yaşadıktan sonra paranoya doğal yani xjcjjvjv

Öncelikle size neden bu kitabı yazdığımdan bahsetmek istiyorum. İlk başta tamamen hayal ürünü yapıp mizah olsun istiyordum. Ama sonradan yaşadıklarımı içimde tutmak istemedim.

Mizah yoluyla size bir ders vermek istedim. Bizim düştüğümüz hatalara düşmeyin diye..

Ben size arkadas yapmayin demiyorum. Zaten bu uygulamayı açarken size "kitap okurken arkadaşlar edin" diyor.
Kısmetse Olur evi gibi kullan demiyor.

Kitap arkadasi olmak guzeldir ama buraya sırf sosyallesmek icin girmeyin. Burasi kitap yazma ve okuma uygulamasi.

Kolay kolay da kimseye güvenmeyin. Güven tek kullanımlıktır. Unutmayın.

Bazılarınız yaşamış, bazılarınız yaşamamış, kimileriniz yeni gelmişsiniz. Kimileri uzun süredir burada...

Kimsenin üzülmesini istemem.
Istesem hayal urunu bir kitap yazardim. Sonu pembe panjurlu bitirirdim. Ama... hayal dunyasinda yaşamıyoruz. Pembe bir diziden ibaret degil hayat. Sizi yanlis yonlendirmek istemedim.

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin