Yirmi İkinci Bölüm

2.6K 480 529
                                    

Haber akışında Zero'un artı on sekiz anket yaptığını gördüğünde şok oldum. Anketin de mi artı on sekiz versiyonu varmış?

Ben artı on sekiz kitaplar bile okuyamazdım. Okuduktan sonra kendimi kötü hissederdim. Bunlar artı on sekiz anket yapıyor ya. Asıl ironi şu. Brom siz on altı yaşındasınız. Pankart mı açayım size?!

Biraz aşağılara indiğimde Sude'nin de yaptığını gördüm ama sorular bile kızarmama yetmişti.

Gül ile ufka doğru...

Zero'yu stalklamaya çalışırken araya Sude de dahil olmuştu. Bir taşla iki kuş, ama kuş öldü baby! En azından Sude... Çünkü sorulara vediği cevaplar aşırı komikti. Sinirlendiği belliydi ve ben gülmemi bastıramıyordum.

Allah'ım sen affet. Çok tövbe.

"Sütyen numaran ne?" Sorusuna "SANA NE LAN SANA NE?!" yazmıştı. Abi onun yerine o anketi yapmasana. Neyse inşallah ortalık karışır da azıcık ekşın yaşarız.

Zero'nun verdiği cevapla gülmekten yere yapışacaktım. "Erkeklerde yok."

Neyse boş vaktimde özel sorular soran anketleri şikayet ederdim ben de. Gerçi işe yaramayacaktı çünkü çoğu kişi cevap veriyordu. Demek ki rahatsız olmuyorlardı. "Mümin kardeşlerim mahrem mahrem. Mahreminizi niye döküyorsunuz?" Diye cevaplamak vardı ama neyse. Doğru söyleyeni dokuz köyden kovarlar.

"Bir günlüğüne erkek olsanız ne yapardınız?"

Bu soruya Zero'nun verdiği cevabı defalarca okumama rağmen anlamamıştım. Sude de öyle.

UzayinPalavrasi: Herkes 31 yazmış lan.

SuHayattir: Evet, bütün kızlar yazmış ama ben yazmadım çünkü bilmiyorum.

UzayinPalavrasi: Seni ilgilendirmiyor, boş ver sen. Skdkxksmn.

Fesatlar ailesinden bildirim gelirken tam yerine sorduğunu anladım.

SuHayattir: Millet toplaşın bakayım.

TuruncuDunyali: Ne oldu?

İşime gelince ne de güzel salağa yatıyordum...

SuHayattir: 31 çekmek ne demek?

UzayinPalavrasi: Sude haber akışında göründüğünü umarım biliyorsundur...

TuruncuDunyali: Hayır, ben 46'yi biliyorum ama o da rapor yani.

UzayinPalavrasi: HAYKIRIYORUM QWOJDNXJFHJRNRNJFJFJJFJFJJFJF.

SuHayattir: Ne raporu?

TuruncuDunyali: Deliliğin tescillenmesi.

TuruncuDunyali: Komik mi?

UzayinPalavrasi: Evet.

TuruncuDunyali: Tamam.

SuHayattir: Bize de söyle biz de gülelim.

TuruncuDunyali: +arkasokaklarbölümsayısı

UzayinPalavrasi: Sonunuz pazoket gibi olacak. Sude hatırlatayım en son markete gitmeyi düşünüyordun. O yüzden bir şeyi de didiklemeyin amk.

TuruncuDunyali: Asla.
SuHayattir: Asla.

TuruncuDunyali: Aynı anda dbjdjzjjd.

SuHayattir: Sen söyler misin yoksa biz mi öğrenelim?

UzayinPalavrasi: Ne dersem diyeyim durmayacaksınız değil mi?

TuruncuDunyali: Hihim ondan.

UzayinPalavrasi: Kendiniz öğrenin. Benden uzak durun pis vampirler.

SuHayattir: Ben google dan ne araştırsam aileme mesaj gidiyor. Gül sen öğren sonra da gel bana söyle.

TuruncuDunyali: Tamam.

UzayinPalavrasi: Söyleyebileceğini hiç sanmıyorum.

Umursamadan Google Uncle sorduğumda utançla geri çıktım. Patlıcan moruna döndüğüme emindim.

TuruncuDunyali: BİZİM HER KONUŞMAMIZIN SONU NEDEN YANLIŞ SONUÇLARA ÇIKIYOR?! BEN BUNU HAYATTA SÖYLEYEMEM.

UzayinPalavrasi: Ben demiştim ama.

SuHayattir: Geçmiş nasil siliniyor lan?

UzayinPalavrasi: Sen ne aradın da siliyorsun aq ?!

SuHayattir: Hiiç. Hadi hızlı anlatın ya. Nasıl siliniyor?

TuruncuDunyali: He bizim alnımızda salak yazıyor. Neyse anlatacağım ben.

TuruncuDunyali: Google logosuna tıkla. Hesabın görünecek. Sonra arama etniği yazan şey gir ve bugün araştırdıklarını sağ tarafındaki noktaya basarak sil.

SuHayattir: Tamam, hemen deniyorum.

UzayinPalavrasi: Sen neden bu kadar detaylı biliyorsun? Geçmişi silmek...Hım.

TuruncuDunyali: Sen ilk yüzündeki p*ç smile sil. Aklındakileri de sağa çek.

UzayinPalavrasi: nE? Yalan mı? Silecek ne araştırıyorsun? Herkesin aklına aynı şey gelir.

TuruncuDunyali: Ben en fazla rezil olmamak için Polyanna hikayesi pdf indir arama geçmişimi siliyorum.

UzayinPalavrasi: Ya ulan shdjdjsnnsnd.

SuHayattir: Bugün araştırdıklarım görünmüyor.

TuruncuDunyali: Bazen geçmişe geç düşer ama sen otomotik silme seçeneğini seçmişsen her gün silinir. Senin silmene gerek kalmaz.

UzayinPalavrasi: Bayan bilmiş konuştu.

TuruncuDunyali: Sorunlu musun arkadaşım?!

UzayinPalavrasi: Hayır, sadece çok sıkılıyorum.

TuruncuDunyali: Allah başka dert vermesin ya. Çok zormuş.

UzayinPalavrasi: Amin amin.

Bölüm çok kısa farkındayım ama neredeyse günlük bölüm istiyorsunuz. Ben bu anıları ezberden yazıyorum. Güçlü bir hafızam var. Evet, ama bir yere kadar. Üç ayın tamamını harfi harfine aklımda tutup hatırlayamam. O yüzden size bir teklifim var.

A) Iki üç günde bir yb gelsin ama uzun olsun.

B) Günlük bölümler ama bu şekilde kısa kısa.

C) Yorum ve vote sınırı olsun. Sınır aşıldıkça yb gelsin.

Satır arasına yapılmayan yorumları dikkate almayacağım. Hangi sıkkın satır arası yorumu fazla olursa bundan sonra o şekilde ilerleyeceğiz.

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin