Yirmi Birinci Bölüm

2.6K 485 346
                                    

Anket üzerinden konuşacaktık. Ama bu atışma değil, barışma olacaktı.

Ruhsal olarak iyi hissetmiyorum. Sizce ne yapmalıyım? Bir şey söyler misiniz?

TuruncuDunyali: Aynı durumdayız yazar. Ama biliyor musun? Güven... insana yaşattığını hissettiriyor. En azından bana...

Ondan daha hızlıydım. Cevaplarımı sinirden okumak istemeyecekti ama merakına da engel olamayacaktı.

Onun da sorulara cevaplarını kontrol ediyordum.

Kontrol bende. Siz hiç merek etmeyin.

UzayinPalavrasi: Her şey bir gün geçiyor. Güven duygusu bile. Sadece yaşa. Anı yaşa. Öfkeyi bile yaşa.

Tamam, haklı olabilirdi. Kalbini kırmış da olabilirdim. Ki bunu çok iyi becerdiğimi de biliyorum. Aferin bana.

Bu bölümü dertleşme olarak düşünebilirsiniz.

TuruncuDunyali: Şu an ihtiyacım olan şey...

Nasılsınız?

TuruncuDunyali: Şu anda çekilmez bir haldeyim. Yorgun, uykusuz, hüzünlüyüm. Sanki bir şey beni engelliyor ve özgürleşemiyorum.

UzayinPalavrasi: Franz Kafka.

Nasıl olduğunu biliyordum. Bu paragrafa cevap verdi çünkü kendini bulmuştu.

Bir şarkı önerir misiniz?

TuruncuDunyali: Diyar Pala - Bensiz Yapama

Hey! Gönderme yapmıyorum. Denk geldi sadece.

Bu soruya neden cevap vermedi? Dm'ye girdiğimde engeli kaldırmıştı.

Adam ol.

İç ses, ortalığı karıştırma. Senin yüzünden tımarhanelik olacağım.

Anket sorularına cevap vermediğinde devam ettim.

Herkes ikinci bir şansı hak eder mi?

UzayinPalavrasi: Cevabını bilmediğim bir soru.

Şimdi nasıl kırdıysam gönlünü alacağım. İzle ve gör.

TuruncuDunyali: Herkes ikinci bir şansı hak eder diye bir efsane var sanıyordum.

Yorumuna cevap vermiştim. Hadi hayırlısı.

UzayinPalavrasi: Herkes hak eder... Öyle mi?

Laf sokuyor bir de ya. Neyseki hak ettim. Ne diyeyim? Yani ben sürekli yapıyorum. O da bir kerelik hevesini alsa sorun olmaz bence.

TuruncuDunyali: Ben ikinci şansın peşinde değilim. Birincisini düzeltmek istiyorum.

Anketyazari: Şhip şhip... su damlıyor su bdhfhvjjfjv.

Bu yazarı sevdim.

AYY İLK KEZ ŞHİPLENDİK EHEHEH.

Profiline girip takip ettiğimde haber akışında Zero'nun da takip ettiğini gördüm. Anlaşılan o da sevmişti.

Yüzümde istemeden bir gülümseme oldu çünkü o da gülümsüyordu.

TuruncuDunyali: Sanırım ben o kategoriye girmiyorum.

UzayinPalavrasi: Sen giriyorsun da. Bende o yara iz bırakır kategorisine giriyorum.

Watty Bağımlısı | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin