Annem duvar demişti. Ben olsam ben de duvar derdim. Çünkü ben sevdiklerimle uğraşmayı severdim.
Laf sokma yeteneğimi ondan almış olmalıydım.
Ama tabii ki yavru kedi bakışlarımla ikna etmiştim ve şu an barfiks demiri monteleniyordu.
Yine günlerden bir gün mükemmelim.
İstediğimi almaya bayılıyordum. Ben kırkımdan sonra akrep burcu kadını özelliklerini taşıyabileceğime inanmıyordum. İnanamıyordum. Ben aslan burcu dışında kendimi başka bir burç olarak hayal edemiyordum. Olmaz yani.
Barfiks kapıya yapılmamıştı çünkü yeteri kadar yüksek değildi ve sağlam da olması gerekiyordu. Bu yüzden lavabo koridorundaki iki duvar arasına yapılmıştı.
Lavaboyu boş bulur bulmaz içeri daldım. Kollarım demire yetişmiyordu. Ama bu bu kadar yükseğe yapılmaz. 1.57 kıza 2,5 metre yukarıda sallan diyorlar. Bir düşsem direkt tahtalı köye giderim.
Ayağımın altına küçük bir sandalye koydum. Demire tutunduğumda sandalyeyi yavaşca yan tarafa kaydırdım. Şaka gibiydi. Ayaklarım yere değmiyordu. Boş boş sallanmaya başladım. Kendimi yukarı çekecek kadar güçlü değildi kollarım. Ben de salıncak misali sallanıyordum işte.
Bacaklarım ve karnım çok kuvvetliydi. Okulda 56 tane mekik çekerek kimsenin yapamadığını yapmıştım. Bacak esnekliği en fazla çıkan da ben olmuştum. Ama bir tane bile şınav çekemediğimi öğrenen beden hocası baya gülmüştü.
Nazar boncuğu olsun o da.
Düşünceler içerisinde sallanırken elimin kayması sonucu kendimi yerde buldum.
Kase kırıldı ya!
Kalçamı tutarak kalktığımda, ustayı geçiren annem içeri gülerek geldi.
"Anne, komik değil." Kahkahası artmıştı. Bense bir an önce odama geçmek istiyordum. "Vallaha çok komik."
Tabiri caizse beş karış suratla odama gelip kendimi yatağa bıraktım. "Ahh!" Kalçam yüzünden sırt üstü yatmaktan vazgeçtim ve yüz üstü yattım. Ayaklarım havalanarak boş boş sallanıyordu. Dm mesajlarını görmemle acımı unutmuş sırıtıyordum.
UzayinPalavrasi hesabına bir göz atmak istedim.
En son yaptığı duyuruyu okudum.
"SuHayattir" ve ben sadece arkadaşız. Hatta abi kardeşiz. Bir daha sevgili misiniz gibi bir soru istemiyorum. Veya sevgili olun gibi bir şey de istemiyorum. Eğer olursa şikayet edip engellerim. Yeter, bizimki de sabır.
Aynen merto, benim de sabrımın sınırı var yani.
Dm'ye geri döndüm. Abaza tipler yazmıştı. Üşenmeyip hepsini engelledim ve sildim. Zero'nun güzel sözlerinin yanında siz Dm'mi kirletemezsiniz.
UzayinPalavrasi: Dün yazmadın?
TuruncuDunyali: Ben sana günlük yazmak zorunda mıyım?
UzayinPalavrasi: Hayır ama dün eve gidince yazacağını söylemiştin. Boşuna bekledim o kadar saat.
TuruncuDunyali: Hadi ama Zero... Bir tek benle konuşmadığını ikimiz de biliyoruz. Onlarla konuşmuşsundur.
UzayinPalavrasi: Bazen çocuksu hareketlerin çok sıkıyor. Aklınca bana trip attığını falan mı sanıyorsun?
TuruncuDunyali: Ne dedin sen?!
Beni eleştirmeden önce mükemmel olduğunuzdan emin olmalısınız.
UzayinPalavrasi: Ne dediğimi gayet iyi anladın.
TuruncuDunyali: Ahh, iyi ki mükemmel değilsin. Yoksa neler olurdu düşünmek bile istemiyorum. Bunu bana beyin yaşı anasınıfı olan bir velet mi söylüyor? Güldürme beni! Çünkü şu an sinirden gülüyorum.
UzayinPalavrasi: Ne oluyor sana? Sözlerine dikkat et. Bir atar gider falan.
TuruncuDunyali: Kes sesini. Bana yükselme. Sinirli tarafı en pis olan insan ben olabilirim. Şimdi çok sinirliyim. Biraz daha yazmaya devam edersem hiç hoş şeyler konuşmayacağız.
UzayinPalavrasi: Belki de bir daha konuşmamalıyız.
TuruncuDunyali: Bingo! Tam üstüne bastın ayağını çek.
UzayinPalavrasi: KIZIM MANYAK MISIN? ELEŞTİRİYE GELEMİYORSAN BU BENİM SORUNUM DEĞİL.
TuruncuDunyali: Aç o kulaklarını ve beni iyi dinle. Öncelikle büyük yazman benim için hiçbir şeyi değiştirmiyor. Ve farklı bir etki de yaratmıyor. Hâlâ umursamazım.
UzayinPalavrasi: Öyle mi?
Bu kişiye mesaj gönderemezsiniz.
Ne demek gönderemem? Hayır, ben son sözümü söylemeden engelleyemez. Ya sen kim oluyorsun da beni engelliyorsun?! Aç engeli. Ben engelleyeceğim lan seni.
Ana! Sesimi duydu sanırım. Daha doğrusu iç sesimi.
TuruncuDunyali: Aaa engeli kaldırmışsın. Ama bir işi yapıyorsan tam yapacaksın Zero'cuğum. Böyle olmaz. Dur yarım kalan işini tamamlayayım, ben engelleyeyim.
UzayinPalavrasi: Bence öyle bir şey yapma çünkü geri dönüşü olmaz.
Yatakta bağdaş kurdum. Sessiz yap tuşuna yakınlaşmıştı baş parmağım ama ekrana basamıyordum.
Yastığı yüzüme bastırıp avazım çıktığı kadar bağırdım.
Yastığı dişlemeyi bırakarak gelen bildirime baktım. İkimizin ortak yaptığı ankete yeni bölüm gelmişti. Emindim ki şu an ikimizin de aklından aynı şey geçiyordu...
İnstagram: kahveli1yazar
Tumblr: kahveli1yazar
YouTube: Kahveli Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...