@Benibenibihterini: Ben de Sude. On üç buçuk yaşındayım. Buranın oldlarındanım.
Buçuk...Çıldırma sebebim ya. Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
@Beyazgunluk: Ben de Beyza ama Beyaz de. Herkes öyle diyor. Kısacası biz dört bağımlıyız.
Artık beş.
Benibenibihterini: İlgi tekrar bana dönebilir mi lütfen? Aşk acısı çekiyorum burda.
Bu platformda sekizinci sınıf çocuğunun da aşk acısı çektiğini gördüm. Artık sözün bittiği yerdeyim.
@Wattyninbehlulu: Bir bitmedi acın. Git şarkı dinle.
@Benibenibihterini: Aşk acısı çektirmelik bir şarkı önerin bana.
@TuruncuDunyali: Sancak~ Denizlere at.
@Wattyninbehlulu: Sancak ~ Dili yok ki gönlümün.
Burada mesajların geç geldiğini biliyordum. O zaman ikimizin de aklından Sancak geçmişti. Bir dakika. Bana benziyordu. Gerçekten düşünceleri ve tepkileriyle bana benziyordu. Şaka gibi... Şok süremi atlatana kadar bir şey yazmadım.
O sırada bölüm güncellenerek multiye Sancak ~ Denizlere at konulmuştu.
Aileden sıkılarak dm'ye geçiş yaptım. Tabii Sancak~Dili yok ki gönlümün adlı parçasını da açmıştım. Aşırı seviyordum şarkılarını, bu yüzden bütün şarkılarını indirmiştim. Kulaklığımı takarak şarkıyı başlattım.
TuruncuDunyali: Kahraman çok kafa birine benziyor.
Wattyninbehlulu: Öyledir.
TuruncuDunyali: Sancakçı mısın?
Wattyninbehlulu: Severim ama daha çok Emre Aydın.
Benim gibi eski şarkıları ve şarkıcıları seviyordu.
Wattyninbehlulu: Neler yapmaktan hoşlanırsın?
Birbirimizi tanımaya çalışıyorduk ama bence tanıyorduk.
Sevgili iç ses ; normalde şiddet yanlısı bir insan değilim ama ete kemiğe bürünsen sırf zevk için bile döverim seni.
TuruncuDunyali: Voleybol, badminton, tenis oynamayı çok severim.
TuruncuDunyali: Sen?
Wattyninbehlulu: Futbol ve basketbol. Ama daha çok basketbol seviyorum. Bu boyu ona borçluyum.
TuruncuDunyali: Boyun kaç?
Yeminle bendeki merak duygusu kimsede yok. Bir şeyi öğrenmeden o gece rahat uyuyamazdım.
Wattyninbehlulu: 1.78
TuruncuDunyali: Oha! Üç santimini bana ver.
Wattyninbehlulu: Hayır ya. Ben o boya, kaslara erişmek için her gün basketbol oynuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watty Bağımlısı | Texting
Humor"Burası wattpad. Buraya giriş var, çıkış yok aslanım." Daha yeni yüklediğim uygulamada pano denen yere bunu yazan bir erkekti. Ben nereye düşmüştüm böyle ?! Buraya gelen her çömezin % 99,8 ihtimalle yaşadığı şeyleri ben de yaşayacakmışım. % 0,2 'lik...