های مای سوییت ریدرز این فیک اولین فیک کاپلی منه و به تازگی کارم رو شروع کردم ^^
امیدوارم فیکمو دوست داشته باشید و دنبالش کنید تمام فیک رو خودم مینویسم و از جایی کپی نشده؛)
منو از نظراتتون دریغ نکنید انتقاداتو پیشنهاداتتون رو بهم بگین تا من بتونم ایرادای کارم رو متوجه بشم و تصحیحش کنم
امیدوارم لحظات خوبی رو کنار هم بگذرونیم
گایزقبل از شروع فیک میخواستم شخصیتارو براتون شفاف سازی کنم تا گیج نشید
Lets go-الفا، امگا و بتا یعنی چی؟
اول از همه این که امگاورس یه فرضیه علمیه که اعتقاد دارن انسان هایی هستن که یک وجه گرگینه دارن و یکی از زیرمجموعه های گرگینه هان.
اون افراد کاملا شبیه انسانن و فقط با این تفاوت که خصوصیات گرگ هارم دارن مثل غرش میکنن، جفتشون که بهش میت میگن نشونه گذاری میکنن، بوی همو تشخیص میدن و غیره.
یه جورایی انسان هایی که گرگ درون دارن.
این گرگ ها به سه دسته تقسیم میشن:
الفا: این افراد قوی ترین افراد جامعه هستن و تو بالا ترین رده قرار دارن سلطه جو هستن و بیشتر جفتشون رو از امگاها انتخاب میکنن، الفا ها به فرومون امگاها حساسن و زود بهش ریاکشن نشون میدن و مخصوصا وقتی امگایی تو هیت باشه. الفا ها یک دوره ای به نام رات دارن که مثل هیت برای امگاس و میل جنسی چندین برابر میشه و بعضی از الفاها خشن میشن و بعضی هاشون اروم، بستگی به خصوصیات اخلاقیش داره.
تو امگاورس قدیم الفاها قبلا تو صدر جدول بودن و شغلای ریاستی و مدیریتی به عهده اونا بوده و کلا امتیاز بیشتری نسبت به دو گونه دیگه داشتن(و البته هنوز هم دارن) و با پیشرفت جامعه هر سه گونه از امتیاز مساوی برخوردارن.
معمولا الفا و امگا بهترین حالت یک زوجه هستن (مثل زن و مرد برای ما) یک جورایی این دوتا میتونن نیمه گمشده هم باشن.
الفا ها به سه دسته تقسیم میشن.
الفای حقیقی: قدرتمند ترین دسته الفا هستن.
ساب الفا: تمام خصوصیات الفای حقیقی رو دارن ولی بدنشون یکم ضعیف تر از الفای حقیقی عه
الفا: ضعیف ترین دسته الفان.
بتاها: دسته ای هستن که بیشتر سرشون تو کار خودشونه و به نسبت فرومون های الفاها و امگاها زیاد ریاکشن نشون نمیدن.
خوب احساسش نمیکنن و ترجیح میدن با دسته خودشون میت بشن.
امگاها: بعضی ها میگن دسته دوم و بعضی ها میگن دسته سوم بستگی به نویسنده داره ولی کلا امگاها توسری خور و مطیع جامعن. امگاها دوره هیت دارن که میتونه از یک تا هفت روز طول بکشه(با عادت ماهیانه زنا متفاوته) میتونن حامله بشن و ربطی به مرد یا زن بودن نداره. فرومون امگاها تو دوره هیت شدید تر میشه.
مارک : یک کبودی همیشگیه(با استفاده از دندون نیش گاز میگیرن) که الفا یا بتا رو میت خودش میزاره که پشت گردن یا روی شاه رگ قرار میگیره، شخصی که میخواد مارک کنه توی یک رابطه با میت خودش اون مارک رو میزاره(بعضی ها هم بدون رابطه میزارن) اگه شخصی مارک بشه دیگه نمیتونه هیچ وقت اون مارک رو از بین ببره و با هیچ کس دیگه نمیتونه رابطه برقرار کنه. البته مدل هایی هم هست که بشه مارک رو برداشت ولی دردسر های خیلی زیادی داره.
نشونه گذاری: الفا روی میتش بوی خودش رو میزاره و بوی دو نفر با هم ترکیب میشه و به بقیه میفهمونه این مال منه و حق نداری بهش نزدیک بشی.
فرومون: بویی عه که الفا و امگاها از خودشون تولید میکنن الفاها بوی خاص خودشونو دارن و امگاها هم همین طور و از فرومون میشه خیلی از احساسات رو فهمید مثل استرس، عصبانیت، شهوت بوی هر شخص با شخص دیگه متفاوته. معمولا بوی فرومون الفاها تند و تلخ عه و بوی امگاها شیرین. به فرومون رایحه هم میگن.
هر سه دسته میشه هر جنسیتی باشن و هر دسته میتونه باردار بشن ولی برای الفاها حاملگی خطرناکه و بتا نر و الفای نر نمیتونه باردار بشه .
YOU ARE READING
⌠ You Want Me ⌡
Fanfictionશ |•Nᴀᴍᴇ: You Want Me શ |•Gᴇɴʀᴇ: OmegaVers-Smut-Mystery-Drama-Romance-MPreg શ |•Cᴏᴜᴘʟᴇ: VKook,YoonMin,NamJin શ |•Pᴀʀᴛ: Full શ |•Wʀɪᴛᴇʀ: Taehyun | @Never_FU ⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉ ⌟ اعتمـاد؟ ایـن کلمـه کلیشـهای تنهـا چیـزی بـود کـه مـن نمیخـوام ت...