35

2.4K 418 126
                                    

نگاه عصبیش رو روی تهیونگ و بچه‌ها گردوند... توجهش به فیلمی که استپ شده بود جلب شد و با دیدن خودش توی اون وضعیت، لب‌هاش رو گاز گرفت. دست‌هاش رو مشت کرد و با خشم چشم‌هاش رو بست.

-مگه بهتون نگفتم حق ندارین دیگه این فیلم رو ببینین؟؟!

عصبی بود و نمی‌تونست جلوی خودش رو برای داد نزدن سر اون دوتا بچه بگیره.

یئون ترسیده پشت تهیونگ رفت و یوجین هم به تبعیت ازش مخفی شد.

تهیونگ که دید جونگ کوک بد جور عصبی ئه از روی زمین بلند شد و به طرفش رفت.

+هی از دست اون‌ها عصبی نباش من می‌خوا-

جونگ کوک با دو انگشتش شقیقش رو ماساژ داد. اصلا حوصله حرف زدن با اون الفای نفهم رو نداشت!

-کی به شما دوتا اجازه داده این رو بیارین تو خونه؟؟ فکر کنم دفعه قبلی کامل حرف‌هام رو بهتون زده بودممم!!

چشم‌های جونگ کوک از خشم قرمز شده بود و تهیونگ می‌دونست هر چیزی ممکنه اون امگا رو به حدش برسونه.

دست‌هاش رو آروم بالا آورد و روی شونه کوک گذاشت.

+بهتره این طوری صحبت نکنی... اون دوتا رو ببین چقدر ترسیدن... مشکل تو با من‌ئه، پس به اون‌ها کاری نداشته باش.

کوک ابرویی بالا انداخت و دست تهیونگ رو پس زد و به طوری که فقط کلماتش به گوش اون الفا برسه زمزمه کرد:

-بهتره گورت رو از خونه‌ی من گم کنی عوضی!

تهیونگ نمی‌خواست بیرون بره؛ چه زمانی بهتر از این می‌تونست گیر بیاره که با هم تنها باشن و حرف بزنن!

+ببین می‌دونم عصبانی ای ولی بهتر نیست گوش بدی که چرا من اینجام؟

-دلایل فاکیت رو برای خودت نگهدار جناب کیم!

کوک مچ تهیونگ رو گرفت و به طرف در کشیدش.

-بهتره گمشی بیرون تا خودم ننداختمت!!

تهیونگ که می‌دونست وقت دیگه‌ای گیر نمیاره پس تصمیمش رو گرفت. سر جاش ایستاد و دستش رو که توی دست‌های کوک بود رو کشید .

جونگ کوک انتظار این حرکت رو نداشت و تعادلش رو از دست داد و توی بغل تهیونگ افتاد. الفا با دیدن موقعیت، از فرصت استفاده کرد و کمی از فرومون هاش رو آزاد کرد.

با پیچیدن رایحه تهیونگ توی سرش گاردش پایین اومده بود و عصبانیتش کمتر شده بود. با احساس کردن دست‌های تهیونگ روی کمرش به خودش اومد و به عقب هولش داد. اون عوضی داشت از نقطه ضعفش استفاده می‌کرد!

دست‌هاش رو روی سینش جمع کرد و کمی سرش رو کج کرد.

-بسیار خوب، اگه انقدر می‌خوای حرف بزنی باشه گوش میدم.

⌠ You Want Me ⌡Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ