باورم نمیشه میخوام این حرف رو بزنم ولی
این آخرین پارت یو وانت می بود:)
ممنون از تمام کسایی که از اول و تا همینجا همراه من و بوکم بودن و از اونایی که قراره بعد از تموم شدنش بخونش.
من میخواستم با نوشتن این فیک تنها شده کمی از مشکلاتتون دورتون کنم و خندهای روی لبهاتون بیارم.
بیاین مثل جونگ کوک همیشه برای چیزی که میخوایم بجنگیم.
مثل جیمین هیچ وقت ناامید نشیم.
مثل شوگا به داشته هامون افتخار کنیم.
و مثل تهیونگ اشتباهاتمون رو بپذیریم.
هر کدوم از شخصیتها دردسرهای متفاوتی رو پشت سر گذاشتن و آخرش تونستن با کمک هم از پس همش بر بیان.
درسته جونگ کوک و تهیونگ زود قضاوت کردن و اگه یکم صبر میکردن و منطقی باهم صحبت میکردن و خشم رو اولویت نمیذاشتن ممکن بود این پنج سال رو به این سختی سر نمیکردن.
جیمین و یونگی به خاطر حرف بقیه و کارهایی که آنجلا کرد از هم دور شده بودن ولی بازم جیمین میتونست از یونگی بپرسه که این واقعیته؟ و اگه از روی احساس عمل نمیکرد میشد این اتفاقات نیوفته.
و میرسیم به آنجلا
همه از اولین باری که وارد داستان شد ازش متنفر بودیم و خیلیها متوجه نشدن که اون گذشته سختی داشته و به خاطر انتقام به این کارها دست زده بود. (البته یک اشاره کوچیک بهش کردم که همه چی داخل فصل دو مشخص میشه... این رو یک اسپویل در نظر بگیرین+-+)
ولی بیاین مثل آنجلا کینه توز نباشیم و به اطرافیانمون یکم بیشتر توجه کنیم هرچقدرم که به ما بد کرده باشن.
چیزای زیادی میخواستم براتون بنویسم ولی نمیدونم چرا همش از ذهنم پریده:)
در هر صورت بدونین مثل جونگ کوک عاشقتون میمونم
مثل جیمین تمام تلاشم رو میکنم تا از بوکهام لذت ببرین
مثل تهیونگ به کارم ایمان دارم و انجامش میدم
و مثل شوگا کنارتون میمونم:)
لاو یو ال
منتظر فصل دوم یو وانت می باشید
...سی یو*-*...
(چه حس خوبی داره که کامل خدافظی نمیکنم)
و راستی اسم فصل دوم متفاوته که به نام You Have Me آپلود میشه.
برای اپ شدن فصل دو منتظر نظرات قشنگتون و انرژیهاتون هستم.
برای اپ شدن فصل دو اعلام میکنم
بعد یک استراحت برمیگردم.
فصل دو یک داستان خیلی قوی تر از یو وانت می داره و امیدوارم ازش خوشتون بیاد..بوس روی لپ تک تکتون..
پوسترایی که ادیتور دوست داشتنیم برای یو انت می از روز اول تا فول پارت برام ادیت زده+-+
شروع: 27/11/1398
پایان: 25/10/1399
ESTÁS LEYENDO
⌠ You Want Me ⌡
Fanficશ |•Nᴀᴍᴇ: You Want Me શ |•Gᴇɴʀᴇ: OmegaVers-Smut-Mystery-Drama-Romance-MPreg શ |•Cᴏᴜᴘʟᴇ: VKook,YoonMin,NamJin શ |•Pᴀʀᴛ: Full શ |•Wʀɪᴛᴇʀ: Taehyun | @Never_FU ⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉ ⌟ اعتمـاد؟ ایـن کلمـه کلیشـهای تنهـا چیـزی بـود کـه مـن نمیخـوام ت...