+چیزی درباره TQS و GMR شنیدی؟
-اره TQS قبلا توی داروهای که میخوردم بود، ولی اون یکی رو تاحالا به گوشم نخورده.
جین به آرومی سرش رو تکون داد .
+درسته. افراد زیادی از GMR خبر ندارن جز چند نفر از دارو سازها و دکترهای قدیمی.
-حالا چی هست؟
+Gene Modifier
-اصلاح کننده ژن؟
+دراصل بهش میگن تغییر دهنده ژن. این دارو حدودا تا بیست و چهار سال پیش تولید میشد و به خاطر یک سری چیزها جلوی تولیدش گرفته شد.
-برای چی؟
+این داروها توی سه ورژن تولید میشدن...
هورمون آلفا، امگا، بتا. با تزریق اون دارو میشد آلفارو به امگا-بتا، امگا رو به آلفا-بتا و بتارو به امگا-آلفا تبدیل کرد.
با تعجب به جین خیره شدم.
-مگه همچین چیزی امکان داره؟
جین سرش رو به اطراف تکون داد.
+نه نداره ولی اون داروسازی که اون هارو ساخته بود، تونسته بود عملیش کنه.
-پس... پس چرا دیگه تولید نمیشن؟؟
+بعد که روی چندین نفر آزمایش کردن و جواب داد، روی جنین هم امتحان کردن و به نتیجه رسیدن ولی...
-ولی چی؟؟
جین با کلافگی نفسش رو بیرون داد.
+اون افراد بعد از گذشت یک سال از تزریق به دلیل از بین رفتن تمام هورمونها و رشتههای دی ان ای شون فوت کردن.
با ترس، کف دستهام رو روی شلوار جینم کشیدم.
-م..منظورت چیه؟؟ چطوری میشه تمام هورمون و دی ان ای از بین برن؟
+منم دقیق نمیدونم ولی علت مرگ اون افراد این بوده.
-سـ..سر اون جنین چی اومد؟؟
جین دستهاش رو روی میز توی هم قفل کرد.
+تونست نجات پیدا کنه.
نفسم رو آسوده بیرون دادم.
-پس همه رو نکشته.
+درسته تونست نجات پیدا کنه ولی...
نگاهش رو از روی دستهاش گرفت و به من داد.
+بعد از چند ساعت که از ثابت شدن علائم طبیعیش گذشت، به یک دفعه تمام اعضای بدنش از کار افتادن.
انقدر این اطلاعات برام وحشتناک بودن که نمیدونستم باید چه سوالی از جین بپرسم.
-و-ولی تو این همه اطلاعات رو از کجا میدونی؟ مگه نگفتی افراد کمی هستن که ازش خبر دارن؟
STAI LEGGENDO
⌠ You Want Me ⌡
Fanfictionશ |•Nᴀᴍᴇ: You Want Me શ |•Gᴇɴʀᴇ: OmegaVers-Smut-Mystery-Drama-Romance-MPreg શ |•Cᴏᴜᴘʟᴇ: VKook,YoonMin,NamJin શ |•Pᴀʀᴛ: Full શ |•Wʀɪᴛᴇʀ: Taehyun | @Never_FU ⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉⑉ ⌟ اعتمـاد؟ ایـن کلمـه کلیشـهای تنهـا چیـزی بـود کـه مـن نمیخـوام ت...