ALINTI

4.3K 193 42
                                    

"Geçmişteki Berat, Berat'la yaşadıkların,  Berat'ın yaptıkları,  Berat'la olan pişmanlıklar,  Berat, Berat, Berat..." Sanki kendi sözlerine katlanamıyormuş gibi iki elini de saçlarından geçirerek boğazından çıkan acı dolu bir hırıltıyla çekiştirdi siyah tutamlarını. "Yeter, Ecrin Yeter!" Sesi tekrar haddinden fazla yükseldiğinde bu sefer korkum birinin duyması değildi. Ses tonu kademe kademe her arttığında aramıza açılan uçurum daha da derinleşiyor gibi hissediyordum.

"Araf'ım lan ben Araf!" Diye çaresizce mırıldandı ellerini saçlarından çekip sertçe göğsüne vururken. Gözlerinde yanan ateşe, bedeninden akan oluk oluk öfkeye rağmen sesi öylesine bitkin geliyordu ki bir an dizlerimin tutmadığını hissederek kendimi sertçe koltuğa bıraktım. "Senin geçmişin değil bundan sonra mesele biziz Ecrin biz! Sürekli geçmişteki yaşadıklarını hatırlayarak bizi harcamaktan vazgeç, vazgeç artık!" En sonunda körük gibi inip kalkan göğsü, alev alev yanan gözleriyle sessizliğe büründüğünde bir süre gözümüzü bile kırpmadan birbirimize baktık. Daha sonra onun da daha fazla gücü kalmamış gibi yatağın dibine yere çöktüğünde ellerimi yüzüme kapatarak derince soluklanmaya çalıştım ama göğsümü neşter gibi kesen nefes daha fazla kanamama neden oldu. Ellerime bulaşan yoğun ıslaklıkla ağladığımın bilincine vararak bu sefer kendimi bıraktım ve daha şiddetli bir şekilde içime içime ağlamaya başladım. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama elimi yüzümden çektiğimde gözlerim cayır cayır yanıyordu ve önümü bulanık bir şekilde görüyordum. Gözlerimin bulanıklığının aksine kalbime işleyen görüntü öylesine netti ki.

Araf bacağının birini öylesine uzatmış, birini de karnına doğru çekmişti. Karnına doğru çektiği bacağının diz kapağından kolunu sarkıtmıştı. Kafasını da geriye atmış, yatağa yaslamıştı. İkimiz de öyle bir hale gelmişti ki, bundan sonra nasıl toparlayacağımız konusunda hiçbir fikrim yoktu.

🌘

Biliyorum uzun bir zaman oldu ama zaten bir süre yok olacağımı söylemiştim 😊 Bölümün yarısını tamamladım. Bir hafta içinde yeni bölüm gelecek. Ondan önce en azından alıntı atıp haber vermek istedim.

Bölüm de görüşmek üzere, sizleri seviyorum💜

BENİ KALBİNE HAPSET: HEDİYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin