28.

112 13 0
                                    

POPRAWIONE

28.06.2019

Przez ten rok dużo się wydarzyło. Udało nam się nagrać aż dwa sezony "Voltage", a czwarty będziemy nagrywać już we wrześniu. Ciekawostką jest to, że ja, Tom, Daniel i Vanessa zostaliśmy dodatkowymi producentami serialu.  Wydałam drugą płytę zatytułowaną "Flying Solo". Zagrałam w filmie z Sebastianem Stanem, a za produkcję "Niezwyciężona" u boku Jeffreya Dean Morgana oraz Toma Feltona, dostałam nominację do Złotego Globu którą wygrałam. 

Rok 2019 był bardzo pracowity, a to dopiero czerwiec. Dzisiaj znowu jesteśmy w Los Angeles na premierze kolejnej części przygód Spidermana. Mimo, że byłam na planie i Tom mówił mi parę razy co będzie się działo w filmie, to i tak jestem przejęta i zestresowana. 

-Tom wstawaj. Jest prawie jedenasta a dzisiaj masz premierę.- wskoczyłam na łóżko

-Olivia, zostańmy w pokoju Nikt nie zauważy.- przywrócił się na brzuch zakrywając się poduszką

-Jesteś głównym bohaterem mój kochany. Musisz tam być i powalić wszystkie dziewczyny na kolana.- powiedziałam

-Nie będziesz zazdrosna jak fanki będą krzyczały  "oh Tom wyglądasz zajebiście w tym bordowym garniturze".- udawał dziewczęcy głos

-Oczywiście, że będę. A jak z Zendayą do zdjęć będziesz pozował to też będę zazdrosna.-powiedziałam na co się zaśmiał- Ale wiem, że to tylko praca. Ty pewnie też byłeś zazdrosny kiedy całowałam się z Billem na planie serialu

-Wtedy ja myślałem, że mu oczy wydrapię.

Przygotowania czas zacząć! Mimo, że zawsze przyjeżdżała do mnie Coco która mnie szykowała, tak dzisiaj uznałam, że przygotuję się sama. Ostatnio została zatrudniona też u Seleny Gomez i wiedziałam, że teraz ma dużo pracy właśnie przy niej.  Sukienkę mam, makijaż wymagający wcale nie jest, a włosy mogę zakręcić i będą wyglądały bardzo szykownie. 

Standardowo na samym początku umyłam się. Po wysuszeniu włosów zabrałam się za ich stylizację oraz makijaż. Przyznam że nie jestem fanką mocnych makijaży. Może już to kiedyś pisałam, ale ja zdecydowanie wolę te bardziej naturalne. Wiadomo, czasami lubię zaszaleć, ale jednak są te granice. Dlatego też mój makijaż jest bardzo naturalny. Jasne cienie, tusz, podkład, kreski, a usta jak zawsze muszą się wyróżniać- czerwony to mój kolor.

Włosy, tak jak ustalałam wcześniej, zakręciłam żeby nadać im tego szyku i wyglądu. Przez częste farbowanie za czasów nastoletnich, to muszę na nie uważać czasami bardzo długo zajmuje nam ich stylizacja. Z butów uznałam że najlepszym wyborem będą klasyczne szpilki. Pasują do wszystkiego. Sukienka była szyta na zamówienie. Tom bardzo chciał żebyśmy do siebie pasowali na czerwonym dywanie. Skoro on ubiera bordowy garniak, to ja bordową sukienkę, a właściwie suknię, bo jest ona do ziemi.

Ja i Tom jechaliśmy osobno na premierę. On jechał w takim, że tak napiszę specjalnym aucie z Jakiem, a ja z rodziną mojego chłopaka w drugim. Mieliśmy się zobaczyć na czerwonym dywanie, a najlepsze jest w tym to, że on nie wie jak wyglądam i nie widział mojej sukienki. Ciekawe jaka będzie jego reakcja na mój widok?

-Masz śliczną sukienkę.- zauważył Harrison

-A dziękuję bardzo. Tom uparł się, że musimy wyglądać identycznie.- zaśmiałam się- Kiedy pokazałam nasze zdjęcie mojej babci to ona uznała, że wyglądamy jak rodzeństwo.

-Teraz jak zobaczy wasze zdjęcia z premiery to już w ogóle uzna was za rodzeństwo- powiedział rozbawiony Haz- Ej a może wy jesteście rodzeństwem.

-Harrison skończ.- uciszyła go jego dziewczyna

Powoli dojeżdżaliśmy na miejsce. Krzyki i piski fanów oznaczało tylko jedno: TOM JUŻ JEST.

Każdy z nas wyszedł z samochodu i udał się na czerwony dywan. Pozowaliśmy do zdjęć, udzielaliśmy wywiadów czy rozmawialiśmy z innymi zaproszonymi osobami. 

-Olivia, ja mam kilka pytań do Ciebie.- usłyszałam głos jednego z dziennikarzy

-Jasne pytaj.- odparłam uśmiechnięta

-Większość z nas się zastanawia, dlaczego jesteś dzisiaj sama, bez Twojego partnera?- zapytał

-Tom nie wie, że ja jestem. Znaczy się wie, bo przecież sam mnie tutaj zaprosił,  ale nie wie, że już jestem.- zaśmiałam się- Muszę go zaraz poszukać.

-Doszły nas słuchy, że nie przepadasz za Zendayą. To prawda?

-Oczywiście, że nie. Uwielbiam Zendayę i zdradzę w sekrecie, że któregoś dnia najzwyczajniej w świecie się mnie zapytała czy może całować, przytulać się i  udawać zakochaną w Tomie właśnie na potrzeby filmu, i ja oczywiście się zgodziłam.- odpowiedziałam zgodnie z prawdą

-A jesteś o niego zazdrosna?- zadał już ostatnie pytanie

-Jestem i to chyba normalne. Śmieszne, wiesz bo Tom dzisiaj rano zadał mi to samo pytanie. Jestem zazdrosna i nie wstydzę się tego. Wiem natomiast, że to tylko praca i nie muszę się niczym przejmować.- odpowiedziałam na pytanie

Zapytałam się Paddy'iego gdzie jest mój chłopak. Widziałam kątem oka, że z nim rozmawiał i pozował do zdjęć. Najmłodszy Holland odpowiedział. że nie wie, a tutaj jest tyle ludzi, że nawet nie mam pojęcia gdzie mam go szukać.

-Szukałaś mnie?- usłyszałam ten cudowny brytyjski akcent

-Gdzie ty byłeś? Szukałam Cię dosłownie wszędzie.- odwróciłam się do aktora

-Chciałem zrobić Ci niespodziankę.- powiedział i podszedł mnie przytulić- Idziemy na ściankę?

Wyszliśmy po wszystkich scenach po napisach. W filmach Marvela to podstawa. Standardowo miała być prywatna imprezka żeby opić sukces filmu. Ja nie miałam w planach iść, ponieważ się ostatnio źle czuję. Mam mdłości i często boli mnie brzuch. Widziałam że Tom bardzo chciał iść i nie zabroniłam mu. Poszedł, ale obiecał że wróci za godzinę.


Od ponad dwóch godzin leżałam ogarnięta w łóżku hotelowym. Wiedziała,  że Tom jak popije z kumplami to prędko nie wróci. Jednak nie to mnie zmartwiło. Po chwili w progu zawitał niespodziewany gość. 

-Olivia, śpisz?- usłyszałam głos należący do dziewczyny Harrisona

- Loren? Nie nie śpię jeszcze.- powiedziała- Co tutaj robisz?

-Wróciłam szybciej, bo chciałam Ci to pokazać.- powiedziała wyciągając swoją komórkę z kopertówki- Nie chciałam Ci tego wysyłać, bo wolałabym być przy tobie. Bałam się, że sobie coś zrobisz.

-Loren pokazuj bo zaczynam się bać.- prawie krzyknęłam

-Pamiętasz tą blondynkę Patty która tak od ostatniego czasu uganiała się za Tomem?- zapytała

-Ta z tik toka?- zapytałam na co dziewczyna kiwnęła twierdząco głową- Pamiętam.

-To patrz. 

To co zobaczyłam na ekranie telefonu mojej przyjaciółki totalnie mnie zmroziło. Dlaczego on znowu mi to zrobił? Dlaczego Tom całował się z tą blondynką?

First LoveWhere stories live. Discover now