POPRAWIONE
7.07.2019
Tom's perspective
Byłem zdziwiony, że Tony mi o wszystkim opowiedział. Kiedy opowiedziałem o tym Liv która była wtajemniczona od początku, to zastanawialiśmy się czy to na pewno jest prawda. Odkryliśmy, że Tony był w pewnym sensie stalkerem Olivii. Miał jej mnóstwo zdjęć, płyt, nagrań i innych tego typu rzeczy. To nie było normalne.
Sprawa została złożona na policję. Wszystko ruszy się dopiero jak Olivia obudzi się ze śpiączki. Jej zeznania są w tym momencie najważniejsze.
Olivia jak śpi, tak śpi. Codziennie przychodzi do niej rodzina i przyjaciele. Ja siedzę przy niej prawie cały czas. Wczoraj przyleciała nawet moja rodzina by ją zobaczyć.
-Policja się wszystkim zajmie. Tony już nigdy Cię nie skrzywdzi. Osobiście tego dopilnuje.- powiedziałem do bladej dziewczyny leżącej na łóżku szpitalnym.
- Tom, może pójdź odpocząć.- powiedział Diego który razem z Liv przyszli odwiedzić przyjaciółkę
-Muszę przy niej siedzieć. Może okazać się, że zaraz się obudzi.- powiedziałem
W pewnym momencie usłyszałem dźwięk mojego telefonu. Kto mógł mi przeszkadzać w tak ważnej chwili?
-Halo Nate?- odebrałem
-Tom wiem, że siedzisz przy Olivii ale chciałem Ci przypomnieć że masz wywiady dzisiaj.
-Jakie wywiady?- zapytałem. Kompletnie nie mam pojęcia o czym on mówił
-Mówiłem Ci. Premiera "Far From Home" wiąże się z tym że masz wywiad.- wytłumaczył- Musisz tam iść.
-Dobra. Za dziesięć minut będę u Ciebie.- powiedziałem i rozłączyłem się- Muszę jechać.
-Leć. My tutaj będziemy z nią siedzieć.- odezwał się Diego
⨀
-Pamiętaj żeby nie palnąć nic głupiego.- zaśmiał się Nate
-Masz to jak w banku.
Usiadłem na krześle przed kamerami i czekałem na dziennikarza, a właściwie dziennikarkę która kiedy mnie zobaczyła to tylko wypięła się tak, aby wszyscy mogli zobaczyć jej sztuczne piersi. Za dużo botoksu kochana. Ohyda.
-Zacznijmy w takim układzie.- powiedziała- Jak się czujesz po premierze nowego filmu o Spidermanie?
-Cieszę się, że nasza praca się opłaciła. Film zajmuje miejsce w czołówce. Ludzie co chwilę mnie oznaczają pod jakimiś zdjęciami swoimi z filmu i cieszę się że ktoś czekał na ten film i z chęcią go oglądał.- starałem się jak najlepiej odpowiedzieć na pytanie
-Przez ostatni tydzień Jake Gyllenhaal , Zendaya, Jacob Batalon i reszta obsady sami promowali film. Mógł byś nam zdradzić dlaczego Ciebie zabrakło?
-Świat dowiedział się o wypadku Olivii Sheridan, mojej byłej dziewczyny. Mimo, że razem nie jesteśmy, to kiedy usłyszałem, że Olivia jest w szpitalu, musiałem pojechać. Ona w tym momencie jest dla mnie najważniejsza i nie mogłem sobie pozwolić na spuszczenie jej z oka. Dodatkowo razem z przyjaciółką Olivii rozwiązywaliśmy sprawę tego faceta który jechał wtedy z Olivią.
⨀
-Jakie masz plany na kolejne filmy?- zadała setne pytanie dziennikarka
-We wrześniu nagrywamy...- moją odpowiedź przerwał mój telefon- Przepraszam mogę odebrać?
YOU ARE READING
First Love
FanfictionTak jak pierwsza miłość Dajesz wszystko I dostajesz za dużo... W którym Olivia przylatuje na dwa tygodnie do Harrego Hollanda *Aktualnie poprawiam tą książkę, dlatego opublikowane jest dopiero połowa rozdziałów* *Zapraszam również do książki "In my...