POPRAWIONE
03.07.2018
Po długich próbach udało się wydać płytę i skończyć nasze gniazdko. Trochę to trwało, ale już od ponad miesiąca jesteśmy szczęśliwymi mieszkańcami domku w Londynie, oraz mogę już mówić że jestem hot dziewiętnastka. Tak, miałam szóstego czerwca dziewiętnaste urodziny.
Moja impreza urodzinowa była przednia. Zaprosiliśmy wszystkich naszych przyjaciół i rodzinę. Było naprawdę sporo osób. Urodziny połączyliśmy z parapetówką. Był grill, basen, balony z helem i dużo muzyki. To były najlepsze urodziny w moim życiu, a myślałam, że osiemnastka zajmuje to miano.
Dzisiaj daję pierwszy koncert, który odbywa się w Orlando, a gościem specjalnym jest Maggie Lindemann oraz zespół New Hope Club. Bardzo polubiłam tych artystów. Maggie jest trochę mroczna ale kocham jej styl i muzykę, natomiast chłopaki z New Hope Club są bardzo uroczy. Poznałam ich przy współpracy z The Vamps. Najlepszy kontakt mam chyba z Reece'm Bibby, chociaż każdy z chłopaków jest świetny.
Już od wczesnego ranka wszyscy spędzaliśmy czas na scenie, robiąc próby i przygotowania do wydarzenia. Jestem podekscytowana. Dawno nie koncertowałam i cały czas obawiałam się, że wyszłam z wprawy. Mimo moich obaw, uwielbiam to robić i dzięki temu moje życie jest w sumie kompletne.
-Olivia, zaśpiewasz cztery piosenki z płyty, potem wejdzie Maggie i zaśpiewa "Pretty Girl", a "Human" zaśpiewacie razem. Potem wejdzie New Hope Club i oni zaśpiewają "Fixed", "Let me down slow", i "Hands" które wykonacie razem. Po chłopakach śpiewasz dwie swoje piosenki i na koniec zaśpiewacie wszyscy twoje "Shadows"- wytłumaczył na szybko mój menager
-Jasne jak słońce.
⨀
Próby trwały w najlepsze. Czasem coś szło nie po naszej myśli, czasem były śmiechy i wygłupy, a jeszcze czasami smutki. Pierwszy koncert mojej trasy musi być wyjątkowy i nie zapomniany.
Kilka godzin przed występem wszyscy udali się do garderoby. Moja znajdowała się pomiędzy garderobą Maggie i chłopaków z zespołu. Oczywiście moja niezastąpiona Coco pojechała razem zemną i dzisiaj mnie maluje i szykuje jakieś cudowne kreacje. Na dzisiejszy koncert wybrałam pudrową, obcisłą spódniczkę z wycięciem po boku. Do tego przezroczystą bluzkę z minimalistycznymi kwiatkami, a pod to krótką bluzkę na ramiączkach która miała zastąpić stanik. Jeśli chodzi o buty to nie zaszalałam, ponieważ wybrałam moje ulubione białe krótkie air force. Na scenie trzeba się czuć komfortowo i wygodnie, a dodatkowo Maggie ma na nogach takie same buty jak ja.
Kilka minut przed rozpoczęciem występu byłam gotowa. Teraz tylko zostaje dobrze się bawić.
⨀
Atmosfera na koncercie była cudowna. Uwielbiam swoich fanów. Czasami były takie momenty, że nie musiałam śpiewać bo oni znali cały tekst moich piosenek. Kiedy na scenę wyszli chłopaki to halę przeleciał ogromny pisk. Reece, Blake i George maja zdecydowanie dużo fanek.
05.07.2018
Dzisiaj przystanek w Miami. Ładna pogoda dobrze nam zrobi, zważywszy na to że Blake z New Hope Club od wczoraj ma gorączkę, która za cholerę nie chce spaść. Dzisiejszy koncert pewnie przeleży w pokoju hotelowym pod kołdrą z kubkiem mięty. Szkoda mi chłopaka, gdyż wiem jak bardzo chciał dzisiaj wystąpić. Richardson uwielbia Miami. To jest jego ulubione miasto w Stanach i jest strasznie zły, że będzie musiał dzisiaj się grzać w hotelowym łóżku.
-Jak myślisz Olivia, fani nie będą źli, że nie ma z nami Richardsona?- zadał pytanie George
-Jeśli go kochają to zrozumieją.- powiedziałam- Jeśli chcą żeby dla nich występował to odpoczynek dobrze mu zrobi. Fani muszą być nastawieni na taki zwrot akcji.
-Masz racje.- uznał- Przynieść Ci wody?
-Chętnie. Strasznie dzisiaj gorąco.
Udałam się do swojej kabiny po swoją komórkę. Idealnie w tym czasie zadzwonił Tom na kamerce. Odebrałam z prędkością światła.
-Witam moją ulubioną piosenkarkę.- przywitał się aktor
-No witam.- odpowiedziałam- Jestem Twoją ulubioną piosenkarką? Myślałam, że lubisz piosenki Ariany Grande lub Lany del Rey.
-Nie mam nic do tych artystek, ale zdecydowanie wolę Twoje utwory. I nie tylko dlatego, że jesteś moją dziewczyną.- zaśmiał się- Nie mogę się doczekać kiedy będziemy mogli w końcu razem zagrać w "Voltage".
-Jeszcze tylko kilka dni.- próbowałam pocieszyć chłopaka- Dzisiaj koncert w Miami. Zobaczysz, że minie jak z płatka.
-Życzę Ci powodzenia.- uśmiechnął się- Podobno jest tam mega gorąco. Sprawdzałem prognozę pogody.
-Tak to prawda.- przyznałam rację- Właśnie się roztapiam i nic nie pomaga. Coco mi nawet przyniosła wiatrak ale niestety nic się nie zmieniło.
-W sumie zazdroszczę Ci takiej pogody.- powiedział i przewrócił kamerę na widok z okna- U nas w Atalncie pada. Przepraszam, nie pada tutaj leje. Nie mam pojęcia jak nagramy dzisiaj sceny na powietrzu.
-Bedzie dobrze Tom. Trzymam za was kciuki.
⨀
Skład piosenek, kolejność ich występowania i praktycznie wszystko było takie same jak w przypadku koncertu w Orlando. Dodałam tylko kilka coverów od Rihanny i Adele do repertuaru. Reece powiadomił fanów New Hope Club, że Blake Richardson nie weźmie udziału w dzisiejszym występie z powodu jego zdrowia. Wiadomo, były osoby którym to się nie spodobało, ale nie zabrakło tych którzy życzyli szybkiego powrotu do zdrowia.
-Olivia, mamy problem.- wpadł do mojej garderoby Nate
-Co się stało? Mów!- krzyknęłam
- Jest pożar. Musimy się ewakuować!
YOU ARE READING
First Love
FanfictionTak jak pierwsza miłość Dajesz wszystko I dostajesz za dużo... W którym Olivia przylatuje na dwa tygodnie do Harrego Hollanda *Aktualnie poprawiam tą książkę, dlatego opublikowane jest dopiero połowa rozdziałów* *Zapraszam również do książki "In my...