17.

157 13 1
                                    

POPRAWIONE

14.05.2018

Wczoraj wróciliśmy z naszych tygodniowych wakacji w Meksyku. Było świetnie. Jak żegnaliśmy się na lotnisku, to chyba przez dziesięć minut, dziękowałam Hollandom za wspólnie spędzony czas.

Dzisiaj kolejny wyjazd, tym razem do mojego ukochanego Nowego Jorku, a właściwie już pobyt. Przyleciałam w nocy. Równo o dziesiątej musiałam stawić się w studiu. Piosenki same się nie nagrają. Miałam tutaj trochę pracy, a ostatnio i tak dużo zaniedbałam. Szkoła i wyjazdy jednak wzięły nad tym górę. 

Mama zrobiła mi śniadanie jak jeszcze spałam. Jak dobrze, że o mnie pomyślała. Zamówiłam taksówkę, która zaraz miała się stawić pod moim domem. Do torby spakowałam kilka niezbędnych rzeczy, bez których najprawdopodobniej nie przeżyła bym tego dnia.

-Jak dobrze, że jesteś.- odezwał się Nate i mnie przytulił

-Ja też się cieszę. Trochę stęskniłam się za pracą.- wyznałam

-To bardzo dobrze. Jeszcze ją znienawidzisz.- klasnął w ręce.

Weszliśmy do gabinetu mojego managera. Ja usiadłam na krześle przed biurkiem, a on na fotelu tuż za biurkiem.

-Dostałem maila od reżysera Marka Raphaela, że zapowiedział serial na podstawie książki.- zaczął- Zapytał się czy chcesz wziąć udział w castingu.

-Zależy jaka rola.- odpowiedziałam

-Jest tutaj spis wszystkich damskich ról które są jeszcze nie osadzone.- powiedział i pokazał mi zawartość maila na ekranie- Tak naprawdę jedna rola była pisana z myślą o Tobie. 

-Właściwie są tylko dwie role wolne.- powiedziałam- Wystartuję do głównej roli Amber Cooper i pobocznej Loren Perry. 

-Chodziło o rolę Amber Cooper. To rola która pojawia się w każdej części i producenci pisząc scenariusz myśleli o Tobie.- powiedział- Jeszcze dzisiaj zgłoszę twoją kandydaturę. Termin castingu w Nowym Jorku jest za dwa dni.- wypisał formularz i dodał- Może zajmiemy się ważniejszym tematem. Płyta.

-Mam parę pomysłów na okładkę i najnowszy teledysk.- powiedziałam- Skoro głównym tematem piosenki są diamenty to możemy zrobić coś w stylu, że dziewczyna spotyka się z chłopakiem który ma zamiar ukraść jej diamenty które są dla nie ważne. Ten pomysł mi się przyśnił ostatnio. 

-Mamy już pierwszy typ. Podoba mi się.-skomentował- Teraz pytanie brzmi, kto ma grać tego chłopaka?

-Tom Holland.- powiedziałam szybko

16.05.2018

W tym dniu dzieje się dużo rzeczy. Idę na casting do serialu "Voltage" oraz robimy próby do teledysku. Ten miesiąc może być zabiegany.

O jedenastej ma przyjechać pod mój dom Nate, żeby zawieść mnie na miejsce wyboru. Najpierw jest casting do roli Amber Cooper, czyli tej głównej. Menager stwierdził, że skoro postać jest oparta o moją osobę, to bez sensu jest przeprowadzanie castingu. 

Szybko się ubrałam i zjadłam śniadanie. Równo o wcześniej wspomnianej godzinie, samochód Nate'a czekał pod moim domem. 

-Jesteś gotowa?- zapytał kiedy zamknęłam za sobą drzwi

- Chyba tak. Nie wiem czego mam się spodziewać. Dawno nie grałam.- odpowiedziałam szczerze

-Nie martw się. Jak Ci się im nie spodobasz to znaczy, że ich oczy są w dupie. Zawsze możemy znaleźć coś ciekawszego.- pocieszył mnie manager- A właśnie. Co u Twojego chłopaka?

-Od dwóch dni nie rozmawialiśmy, ale dzisiaj się spotykamy. Ma przyjść na próbę do klipu. On ma dużo pracy, więc wątpię żeby miał czas do mnie napisać, czy zadzwonić- odpowiedziałam na pytanie mężczyzny 

Idealnie skończyliśmy rozmowę kiedy dojechaliśmy do celu. Wysiedliśmy i razem poszliśmy do wyznaczonego miejsca. Pierwsze co zauważyłam, to milion dziewczyn ubiegających się o rolę którejś z bohaterek. 

-Sofia? Co tutaj robisz?- zapytałam ze zdziwieniem, kiedy ujrzałam moją dawną przyjaciółkę

-O matko Olivia! Kupę lat!- krzyknęłam aktorka- Dostałam rolę Mirabelle Baker. Zostałam powiadomiona, że przy niektórych uczestniczkach, będę występowała  z nimi w scenie. Nie wiem czy rozumiesz.

-Tak rozumiem. Ja ubiegam się o rolę Amber. I szczerze jestem bardzo zestresowana. Obawiam się, że wyszłam z wprawy. Jakoś ta historia tej postaci jest taka moja.- odparłam

-Wiesz kto gra Bradley'a? Nikt nie chce mi tego jakże ważnego sekretu zdradzić.- zapytała

-Kto to Bradley?- zapytałam

-Widzę, że nie czytałaś nic o fabule. Bardley jest głównym bohaterem i jednocześnie partnerem Olivii.- wytłumaczyła- Nikt właśnie nie chce mi powiedzieć kto będzie go grał, bo resztę to już wiem.

-A chcesz mi zdradzić kto kogo gra?- ponownie zadałam pytanie

W rolę Masona Pettersona wciela się Froy Gutierrez, Logana Rogersa, gra Drew Van Acker, Daniel Sharman dostał postać Jace'a Rivera, a Luke Hemsworth zagra Rossa Evansa

-Pierdolisz.- wymsknęło mi się- Nazwiska które są znane na całym świecie będą grały w tym serialu?

-Na to wygląda.- powiedziała- Leć, teraz Twoja kolej.

Po chwili usłyszałam swoje imię i nazwisko. Weszłam do pomieszczenia które bardzo przypominało mi salę w teatrze lub operze.

-Jak się nazywasz?- zadała pytanie autorka książki Okazało się, że "Voltage" jest na podstawie książki, polskiej autorki.

-Olivia Sheridan.

-Ubiegasz się o rolę Amber Cooper?- zapytała ponownie

-Dokładnie.- odpowiedziałam

-Dobrze. W takim układzie zapraszam Sofię Carson i razem odegracie tą rolę.- powiedziała i podała nam kartkę ze scenariuszem

-Jestem przekonany, że Olivia da sobie radę.- odparł reżyser, którego od razu poznałam

Miałyśmy dwie minuty na przygotowanie się do roli. Dostałyśmy akurat kwestię w której Amber wyznaje swojej kuzynce Mirabelle że jest zakochana w Bradley'u.

-Zacznijmy.- usłyszałam głos reżysera

-Amber, wyrzuć to z siebie.- powiedziała Sofia, wcielając się w Mirabelle

-Tak kurcze kocham go.- powiedziałam wcielając się w postać- Kocham jego głos, jego włosy, jego usta. Cholera kocham całego Bradleya!

-Wiedziałam. Zdradzę Ci że on również Cię kocha.- szepnęła

-Mia, wiesz, że nie mogę z nim być. Jestem w Voltage i nie mogę o tym nikomu mówić. Jak się o tym dowie że go okłamywałam, to mnie znienawidzi.- powiedziałam prawi płacząc

-CIĘCIE!-krzyknął uradowany Mark Raphael.- Chyba mamy już aktorkę Amber Cooper

-Tak. Olivia zagrałaś to cudownie. Tak czysto.- zachwyciła się autorka- Masz tę rolę.

-Jejku dziękuję bardzo!- krzyknęłam uradowana- A mam jeszcze pytanie. Mogła bym się dowiedzieć kto wciela się w rolę Bradleya.

-To na gali.- uśmiechnęła się tajemniczo autorka historii

First LoveWhere stories live. Discover now