POPRAWIONE
19.05.2018
Autorka rzeczywiście dotrzymała słowa i nic nie wspomniała o aktorze który miał grać Bradleya. Już parę dni później szykowałam się na pierwszą galę dotyczącą serialu "Voltage". Poznam całą obsadę, wszystkich reżyserów i innych producentów. Nie mogę się doczekać. Im szybciej mijał czas do gali, tym ja bardziej się stresowałam. To był mój powrót do aktorstwa.
Wczoraj wieczorem udało mi się przyjechać do Los Angeles dlatego, że to właśnie tutaj odbywa się ta impreza. Obudził mnie dzwonek mojego telefonu.
-Olivia, żyjesz?- usłyszałam głos mojego chłopaka
-Jeszcze tak.- odparłam zaspana- Co się stało?
-Pomyślałem, że skoro obydwoje jesteśmy w Los Angeles to czy nie chciała byś się zemną spotkać.- zapytał
-Tom do cholery jest ósma rano.- powiedziała zirytowana
-No wiem. Już zdążyłem pobiegać, zjeść śniadanie, obejrzeć kilka odcinków "Rick and Morty" oraz wziąć szybki prysznic.
-Porąbało Cię.- powiedziałam rzucając głowę w poduszkę
-No weź. Przed twoim hotelem jest nawet spoko kawiarnia. Wpadniemy na dobrą kawkę i tyle.- był nieugięty
-Daj mi piętnaście minut i jestem.- powiedziałam wygrzebując się z łóżka
Poszłam do łazienki gdzie umyłam twarz i wykonałam inne poranne czynności. Uznałam, że nie będę się myła, ponieważ i tak musiała bym to zrobić jak zacznę się przygotowywać się na galę. Ubrałam bluzę Toma którą kiedyś mu zabrałam, czarne leginsy oraz trampki. Nie musiałam się przecież stroić jak na jakiś fashion week.
Na Instagramie powiadomiłam fanów o nadchodzącym teledysku. Powiem ,że już nie mogę się doczekać aż świat usłyszy ten utwór, ponieważ jestem nim chyba najbardziej podekscytowana i kto wie, może to będzie najlepsza piosenka z całej płyty. Przy "Diamonds Are Forever" pracowałam chyba najwięcej i uważam, że efekt jest genialny, a jeszcze lepsze jest to, że Tom wystąpił w tym teledysku.
Przechodząc przez przejście dla pieszych ujrzałam swojego chłopaka idącego w moją stronę. Kiedy do mnie podszedł to wiadomo, przywitaliśmy się. Oczywiście nie mogło zabraknąć buziaczków w policzek z jego strony.
-Co chcesz?- zapytał się mnie mój chłopak kiedy staliśmy przy kasie
-Wybierz coś, byle by postawiło mnie na nogi. Dzisiaj się okropnie czuję.- powiedziałam zgodnie z prawdą
-Co Ci się dzieje? Co masz na myśli?- zapytał
-Pogadamy jak usiądziemy.- powiedziałam i poszłam zająć nam miejsce
Wybrałam stolik znajdujący się we wnęce kawiarni, można by powiedzieć że był na samym końcu pomieszczenia. Po chwili Tom przyszedł z paragonem i numerkiem w ręce.
-Zamówiłem Ci herbatę miętową. Mi zawsze pomaga.- powiedział- Dobra, teraz mów. Co Ci dolega?
-Strasznie boli mnie głowa. Źle spałam, przez co jestem nie wyspana, i wczoraj wieczorem miałam odruch wymiotny.- powiedziałam- Myślałam że to przez podróż, ale nigdy tak nie znosiłam lotów samolotem, lub jazdę samochodem.
-Może to przez pracę.- powiedział po chwili namysłu- Ostatnio ciężko pracowałaś. Płyta, teledyski i wywiady czasami dają w kość.
-Tylko ja kończę i zaczynam pracę o normalnych godzinach. Nie czuję się bardzo zmęczona jak wracam.-powiedziałam, po czym coś mi się przypomniało- Okres mi się spóźnia.
-Co?- zapytał niedowierzając- A ile?
-Jakieś dwa, trzy dni.- powiedziałam sprawdzając w kalendarzu- Spokojnie. Nie jestem w ciąży.
-Na pewno? Zabezpieczenia nie dają stu procentowej pewności.
-Tak Tom na pewno. Miała bym jakieś przeczucia, że coś może się dziać, a poza tym często jak mi się okres spóźnia to nie byłam w dobrym stanie.
⨀
Ze spotkania z Tomem wróciłam już jakiś czas temu. Zdążyłam się już wykąpać i wysuszyć. Przyszła do mnie moja kochana Joey która jak zawsze mi pomaga. Cora nie mogła dzisiaj przyjechać wiec musiałyśmy sobie radzić same.
Zawsze jak jesteśmy same we dwie to nie obędzie bez wygłupów i śmiechów. Teraz na przykład śpiewałyśmy (inaczej wydzierałyśmy się) piosenkę Bruno Marsa "Chunky".
Z włosami jak zwykle nie zaszalałyśmy. Przednie kosmyki upięłam w wysokiego witka, a resztę tylnich włosów zostawiłam rozpuszczone. Makijaż właściwie był taki jaki mam zawsze, czyli jasne cienie, tusz, kreski, a usta były jasno różową szminką. Sukienkę na dzisiejszą okazję uszyła mi moja mama. Jest to jej pierwszy projekt i chciała żebym gdzieś w niej poszła. Uznałam, że pierwsza gala serialu "Voltage" będzie do tego idealna.
Sukienka była w kolorze takiego brudnego różu. Była praktycznie cała z tiulu. Posiadała jedno ramiączko które było, jak wcześniej wspominałam, z tiulu. Górną od dolnej części oddzielała malutka kokarda, a na szczycie ramiączka został przypięty tiulowy kwiat.
Jak na pierwszy projekt mojej mamy, wyszło bombowo. Moja mama ma dar do takich rzeczy.
Do tego ubrałam czarne wysokie szpilki, oraz zabrałam złotą kopertówkę. Prezentowałam się naprawdę bardzo ładnie. Jak widać, moja rodzicielka ma talent.
⨀
Gala rozpocznie się za pięć minut. Z racji takiej że nikt oprócz mnie, Sofii i Vanessy która gra Loren nie wie kto gra głównych bohaterów to autorka postanowiła, że po kolei będzie wyczytywała nazwiska i postacie i tak będziemy wychodzić. Z jednej strony wychodzili chłopaki a z drugiej dziewczyny, więc nikt nikogo nie widział.
-Witajcie! Ja jestem Patrycja Osalska i zapraszam na pierwszą prezentację postaci serialu "Voltage".- rozpoczęła polka- Na samym początku zapraszam Vanessę Hudgens która zagra rolę Loren Perry.
Po usłyszeniu swojego nazwiska, wcześniej wspomniana aktorka, ruszyła z miejsca i szła po wybiegu. Wyglądało to trochę jak jakiś pokaz mody.
-Teraz, zaproszę naszą główną bohaterkę. Olivia Sheridan wciela się w Amber Cooper.- powiedziała Patrycja kiedy przedstawiła wszystkie postacie drugoplanowe. Wszyscy aktorzy, którzy grali w pierwszym sezonie już stali i wypatrywali aż do nich dołączę.
Wyszłam uśmiechnięta z obecnego miejsca pobytu i stanęłam obok Daniel Sharmana który gra Jace'a Rivera.
-Teraz przyszedł czas na naszego ostatniego głównego bohatera. Na castingu wiele osób pytało się kto gra Bradley'a Starshine. Dzisiaj będę mogła ostatecznie zdradzić kto zagra właśnie tą postać.- powiedziała tajemniczo Patrycja, trzymając wszystkich w napięciu. Nikt z nas nie wiedział kto zagra mojego partnera.- Zapraszam do nas Toma Hollanda.
YOU ARE READING
First Love
FanfictionTak jak pierwsza miłość Dajesz wszystko I dostajesz za dużo... W którym Olivia przylatuje na dwa tygodnie do Harrego Hollanda *Aktualnie poprawiam tą książkę, dlatego opublikowane jest dopiero połowa rozdziałów* *Zapraszam również do książki "In my...