7K-6 ÖP BENİ

1K 580 87
                                    

Medyada Koray var 🦋

Bileklerim bu sert iple daha da acımaya başlamıştı .Fakat karşımda acıma duygusunu yitirmiş iki kişi duruyordu. Ne hissettiğimi , canımın ne kadar yandığını karmakarışık aile hayatımın neresini anlatacaktım ki anlayabilecekler miydi ? Sanmıyorum... Amaçları neydi? yalan söyleyip söylememem niçin bu kadar umurlarındaydı? Onları satarım şikayet ederim diye mi korkuyorlardı acaba ? Pek korkacak tiplerede benzemiyorlardı aslında ama merak etmelerine gerek yoktu nasıl biri olduğumu bilselerdi başıma bir şey geldiğinde bunu ortaya çıkarmamak için uğraşan ilk kişinin ben olacağımı bilselerdi bu kadar ısrarcı olurlar mıydı bilmiyorum ? .Endişeleri yersizdi sadece çekip gidecektim bunu onlara nasıl anlatacaktım bilmiyorum . Kuruyan boğazımı temizleyerek konuşmaya başladım.

" Bakın gerçekten eğer endişeniz sizi ihbar edeceğim falansa yanılıyorsunuz bakın o gece sadece yaşlı babama ilaç almak için evden apar topar çıktım öleceğinden çok korkmuştum o yüzden hemen gitmem gerek . Tamam bana yardım ettiniz ne isterseniz yaparım ama bu şekilde anlaşamayız beni çözün rahat rahat konuşayım "

" Hep aynı hikaye gerçekten çok inandırıcı prenses , aslında hikayen umrumuzda bile değil o yüzden yeni hikaye uydurmana gerek yok biz olayın başka tarafındayız sen onu çakamadın bir türlü"

" Olcay ! Tamam sen içeri git kıza yiyecek bir şeyler getir "

" yiyecek bir şey mi birde yemek mi vereceğiz bu yalancıya !"

" OLCAY! "

" İyiiii peki !"

Yalancı mı ? Beni burada zorla tutuyorlar ve her türlü zorbalığa rağmen onlarla makul bir şekil de konuşmaya çalışıyorum bir de bana atarlanıyorlardı şaka gibi bir şey di bu ! Kibarlığın ne lüzumu vardı ! Aptalın tekiyim gerçekten! Kapıdan bakarken bana küçük bir fareye bakar gibi bakıyordu bende aynı şekilde ona baktım .Kapının hızla çarpması ile irkildim yönümü koray denilen bu çocuğa çevirdim .Anlatmamı bekler gibi bir tavırla ;

" Dinliyorum"

" Neden bu kadar önemli bırakın gideyim işte sizi ihbar etmicem yemin ederim vallahiii! Güven bana "

" Ailen ? Çok mu zengin ?"

" Neden önemli?"

" Zaten sadece önemli olan bu "

Sadece önemli olan bu derken ? Nasıl yani neden ailemin zengin oluşuyla ilgileniyorlardı ? Mevzuyu kızın dediği gibi çakamamıştım şimdi anlıyordum . Hırsızdı bunlar ama bu kadar merhametlisinede ilk kez rastlıyorum ve de gencine ikisi de benim yaşlarımdaydılar hemen hemen .Allah aşkına kaç kere hırsız gördün maral da kafanda kurduklarının tersi çıktı ? Şasırmam saçmalıktı

" Anlaşıldı , Bakın ben sandığınız gibi...."

Bi anda kapının açılması ve silah seslerinin duyulmasıyla sözüm yarıda kalmıştı. Allahım neler oluyordu ? Nereye düşmüştüm ben ? Çocukken hep ölümle iç içe olduğumdan ve bir çok ölüm gördüğümden hep nasıl öleceğimi düşünürdüm .Ama hiçbir zaman bu şekilde hayal etmemiştim .

" Batur! Çıkmamız lazım buldular biziiiii! "

"N-noluyo ya kim buldu ? napıyorsunuz bırakın beni "

Hızlıca ellerimi çözmeye çalışan koraya söylüyordum bunu . Ayrıca Batur derken batur kim ? Ne oluyor ?

"Olcay !! Kızla beraber arka kapıdan çıkın ben hızlıca gelicem arkanızdan HADİİİ!"

" Eminmisin desteğe ihtiyacın yok mu ? "

" Kızı al çık hadiiiii!!"

Neler olduğunu anlamadan bir elin beni hızlıca kavradığını gördüm. Olcay beni hızlıca sürüklemeye başladı o kadar hızlı koşuyordu ki bileğimi koparacaktı az kalsın .

7 KADEHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin