7K-8 Gece mi yoksa Gündüz mü?

842 485 61
                                    

Gözleri hiç durmayacak bir fırtınanın habercisi gibi şiddetli fakat aynı zamanda yumuşak ve merhamet dilenir gibiydi öylece dikilmiş bana bakıyordu. Ellerini sonunda ağzımdan çekme zahmetinde bulunup yaptığı hareketten utanan küçük çocuklar gibi birbirimize yapışmış olan bedenlerimizden yavaşca ayrıldık .Karşımda o gece başına bir şey gelmiş midir acaba diye ölüp ölüp dirildiğim korkudan ise kaçtığım o varlık cüretkarca duruyordu . Sonunda suskunluğu bozup soru sorma cesaretini ilk ben gösterdim

" S-sen! N-neden geldin, ne istiyorsun benden, niye çıktın yine karşıma ? "

" Sakin ol dişi geyik bana bir can borcun olmasına rağmen hala böyle hesap sorabiliyor olman ne güzel iyi görünüyorsun bakıyorum bileğin iyileşmiş gözüküyor "

Yaptığı iyiliği tokat gibi yüzüme vurmaktan çekinmeyen ukala şunu unutuyordu onun yüzünden az kalsın ölüyordum tüm bunların başıma gelmesinin en büyük sebebi o olmasına rağmen hala can borcu diyordu . Hem dişi geyik neydi? ne saçma bir tabir bu böyle ?

" Unuttun galiba senin yüzünden ölüyordum . Bir de teşekkür etmemimi bekliyorsun ! "

" Adının anlamına hiç çekmemişsin güzelim geyikler uysal olurlar ama sen hiç öyle değilsin Maral "

Maral mı? Adımı nereden biliyordu adımın anlamına hiç çekmemiş miyim ne saçmalıyordu bu?

" Ne saçmalıyorsun sen ya bana bunları söylemek için mi geldin gerçekten ? "

" Ne için gelmemi bekliyordun ? Dur tahmin edeyim yoksa yarım kalan şu öpücüğü vermeye geldiğimi mi düşündün ? "

Söylediği şeyden sonra başımdan aşağıya kaynar sular dökülmesi bir oldu . Allah kahretsin tamamen unutmuştum ben onu! Yaptığım o aptalca şeyi bir kez daha hatırlayınca yüzümün bir pancar gibi kızarmasına engel olamadım . Yüzüne göz ucuyla bakma cesaretini elde ettiğimde durumdan keyif alırcasına yüzüne taktığı o sevimsiz gülümsemeyi farkettım . İki tane patlatmak vardı şimdi suratına ama bunu yapacak kadar bile yüz kalmamıştı bende . Sessiz kalıp hiç bir şey söyleyememiştim durumu toparlayamaya çalışacağım elimde hiç bir şey de yoktu .Aptal gibi yüzüne bakmadan etrafı seyrediyordum , başını eğip ona bakmamak için kaçırdığım gözlerime bakmak için kendini paralıyordu adeta . Tabi durumdan zevk alıyordu üstüne üstlük onu zorlamış gibi zorla beni öp demiştim Allahım bu nasıl Bir aptallıktı beni öpmemişti bile bu kadar mı yani öpülemeyecek kadar çirkin ve tercih edilemez miydim gerçekten ?

Ne saçmalıyorum öpmedi diye oturup ağlayacak değildim heralde bu kadar düşecek bir kızda değildim kendine gel maral herkes hata yapar yüzüme vurup kendim işkence çektirmenin bir alemi yok artık . Durumu toparlamaktan vazgeç her zamanki gibi rezil oldun işte keşke o anın verdiği duyguların zaafiyetine düşmeseydim .

" Ne oldu dişi geyik ukalaca konuşmaya devam etmeyeceksin sanırım ? Üzgünüm güzelim ama bu dudaklar sence öyle her kızı öpebilecek dudaklar mı?"

Bu nasıl bir ukalalılıktı ? İyi ki bir zaviyet gösterip söyledim şu Allahın belası şeyi ! Hay söylemez olaydım neyin minnettarlığını hayranlığını duydum da söyledim ben onu ? Öp beni ne demek ya ne demek ?

" Yeter artık ! Yüzüme vuracak mısın hep böyle ? Ayrıca nasıl bir ukalasın sen kim ne yapsın senin dudaklarını! Hayatında hiç kimseyle öpüşmemiz bu kız ilk defa birine minnet duyduğu için söyledi bunu abartmasan olmaz mı artık ! Ayrıca bana dişi geyik demeyi de bırak ! "

" Fazla amerikan filmi izliyorsun galiba minnettarmış... Sen şuna etkilendim öpmek istedim desene . Keşke bu diyeceğini bana ukala ukala konuşmadan önce deseydin Belki minnettar olduğuna gerçekten inanır karşılığını verirdim sana Sahi gerçekten hiç öpüşmedin mi kimseyle? "

7 KADEHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin