1 SAAT ÖNCE
" Uzun zaman oldu " - Deniz ( 18.45)
" Ne istiyorsun ? " - Koray ( 18.56)
" Sadece hesap vermeni " - Deniz ( 18.59)
" O hesabı yıllar önce verdim " - Koray ( 19.00)
" Yıllar önce sen sadece yalan söyledin hesap falan vermedin " - Deniz ( 19.01)
" Sende yıllar önce istediğine inandın "- Koray (19.04)
" İstediğime değil gözümle gördüğüme inandım ! Neyse çok az kaldı Batur efendi Naz'ın yanına gitmene ! Ama senin ölümün öyle kolay olmayacak sevdiğim insanı nasıl elimden aldıysan bende senin ellerinden öyle alıcam " -Deniz ( 19.05)
" Bana yapacağın şeyde gecikme Naz 'a senin istediğinden daha çok kavuşmak istiyorum ama bunu yaparken sadece bana yap başkalarına değil " -Koray ( 19.07)
" Hadi ama oyunbozanlık etmenin sırası değil "Eşit acı çekmeliyiz" hem sen hep öyle demez miydin ? " - Deniz ( 19.08)
" O bir zamanlar seninle kardeşken geçerliydi . Ne dersem diyeyim ne yaparsam yapayım bana inanmayacaksın artık bunu konuşmanın bir lüzumu yok laf atmaktan vazgeç icraatını göster "
" Haa diyorsunki sevdiklerime daha çabuk acı çektir ee peki o zaman bunu sen istedin sana yapacağım tek iyilik bu olsun süreci senin için hızlandıracağım ! "
" Sevdiğim tek bir kişiye dahi ilişirsen sana bu sefer acımam Deniz "
" Zavallı Maral acaba senin gerçekte kim olduğunu biliyor mu ? "
" Maral ne alaka şerefsiz ! "
" Onu nasıl koruduğunu gördüm hemde daha onunla daha ilk tanışmanda ... Kurşunun önüne kolay kolay atılmazsın sen Batur efendi bunu anlamayacak kadar salak mı sandın beni ? "
" Ona zarar vermeye kalkarsan seni bu sefer öldürürüm Deniz "
" Çok geç ..."
MARAL'DAN
Gecenin verdiği yorgunluk sadece bedenimde değil zihnimde de mevcuttu beynim sürekli naz , koray , deniz diye inliyordu . Aralarındaki bağlantıyı çözmek beynimi yakmış zihin karmaşalığı içinde boğulmuştum. Üzerimdeki kıyafetleri bile çıkarmamış o şekilde uyumuştum. Sabah çatlayacak kadar ağrıyan baş ağrımla güne merhaba demiştim.
Ayağımı sürüyerek çıktığım yataktan şeytan çarpmış gibi görünen yüzüme şöyle bir baktım. Göz altlarımda oluşan siyahlık rimellerimin azizliğine uğradığımı gösteriyordu . Bu iğrenç görüntüye daha fazla dayanamayıp hemen yüzümü yıkamak için banyoya koştum , banyoya girdiğimde daha önemli olan şeyden yani üzerimdekilerden kurtulmam gerektiğini fark ettiğimde ofladım . Hışımla üzerimdekilerden kurtulup en kestirme yol olan banyoya bedenimi atıp sıcak suyun püsküle benzeyen saçlarımı yakmasına izin verdim . Sıcak su ,bedenimden aşağı nazikçe kayarken huzuru bir kaç saniye de olsa yudumladım .
Ardından davette yaşananlar zihnim derinliklerden çıkageldiğinde gözlerim iri iri açıldı o an yaşadığım ürpertinin aynısını saniyeler içinde bedenimde tekrar hissettim. Kafamı sallayıp zihnimdeki düşüncelere ara vermek istedim fakat işe yaramamıştı . Zihnimde yankı yapan sesleri durduramıyordum Koray , Naz ve deniz bu üçü arasındaki bağı bir an önce çözmme gerekti yoksa kafayı yiyecektim bu aşikardı. Anladığım tek şey Naz , Denizin kardeşiydi fakat Korayla ne alakası vardı ? Deniz Naz'ın Koray yüzünden öldüğünü ima etmişti bana bu imkansızdı Koray asla böyle bir şey yapmazdı ortada yanlış olan bir şeyler vardı . İçimdeki bu huzursuz soruların cevabı Koraydaydı ona ulaşmam gerekti ama o günden sonra ne aramalarıma cevap vermiş ne de mesajlarımı yanıtlamıştı . Oturup gelmesi için dua etmekten başka çarem yoktu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 KADEH
Teen FictionTek bir kalp iki farklı dünya eder. Bir dünyaya hakim olma hakkın vardır.... Hangisini seçerdin? Karanlık sandığın Güneşi mi yoksa Güneş sandığın Karanlığı mı?