13

20.2K 974 255
                                    

4-(5-6-7)-8 Ekim 2019
———

Evimin önünde durduğumuzda emniyet kemerimi çözüp Efkan'a döndüm.

"İyi akşamlar."

"Görüşürüz." dediğinde yanağından öpüp hızla arabadan indim.

Eve girip odama çıktığımda gülümseyerek kendi etrafımda döndüm. Resmen aklımı başımdan alıyordu.

Telefonum çaldığında çantamdan çıkarıp açtım.

"Nasıl geçti?" dedim imayla.

"Yağmuuur... çok güzeldi."

Nisan'la aynı anda gülerken bir yandan da üzerimi değiştirdim.

"Hadi bize gel, uzun uzun konuşuruz."

"Kapat, geliyorum."

Telefonu kapatıp aşağı indim ve salona girdim.

"Hoş geldin canım."

"Hoş bulduk." dediğimde annemle babam da kalktı ve masaya oturduk. "Nisan gelecek." dediğim anda kapı çalınca güldüm.

"İyi insan lafın üzerine gelirmiş." dedi babam da gülerek.

"İyi akşamlar." Nisan içeri girip yanımıza geldi.

"İyi akşamlar tatlım, geç otur." deyip hizmetliye servis açmasını söyledi annem. Nisan da o sırada yanıma oturdu.

Yemekten sonra odama çıktığımızda camın önündeki koltuğa yerleştik.

"Anlat, nasıldı?" dedim merakla.

"Sohbet ettik, kendimizden bahsettik biraz. Daha önce sadece bir tane sevgilisi olmuş, onunla da geçen sene ayrılmışlar, kız farklı bir okuldanmış. Her neyse... biz öyle sohbet ederken laf arasında bana benden çok hoşlandığını söyledi." deyip sevinçle ellerini salladığında güldüm. "Ay Yağmur, hiç böyle bir şey yaşamamıştım her an bayılacakmış gibi hissediyorum."

"O his bir süre geçmiyor maalesef, ben hala yaşıyorum."

"Sen direkt eve mi geldin okuldan sonra?"

"Efkan'laydım." dediğimde kahkaha attı.

"Sormam hataydı, pardon."

"Amcasının bir kulübesi varmış, o kullanmadığı için Efkan'la takımdakiler kullanıyormuş. Beni oraya götürdü." deyip gülümsedim. "Görsen, çok güzel bir yer. Tam kafa dinlemelik, sessiz, küçük bir yer."

"Ee bir şey oldu mu peki?"

Ne yaptığımızdan hızla bahsedip bana en son söylediği şeyi söyledim ve iç çektim.

"En sonunda kalpten gideceğim galiba."

~~~~~

Nisan'la birlikte okula girdiğimizde bahçeye bakındım. Efkanlar şaşırtıcı bir şekilde bugün basketbol oynamıyorlardı.

"Neredeler acaba?" dedim merakla.

"Bugün hobi dersleri var ya, belki spor salonundadırlar."

Dün kendimi biraz rahatsız hissettiğim için okula gelmemiştim. Bugün de salı olduğundan hobi dersleri vardı.

"Çantaları bırakalım da Alper'in yanına gidelim."

Alperlerin maçları da haftaya başlayacağından antrenmanlar için okula erkenden gelmişti. Yani bu kez de Alper'i 2 hafta boyunca göremeyecektik.

Atölyeye çantamı bıraktıktan sonra Nisan'la birlikte aşağı indik.

Efkan'ı görmek için etrafa bakındığımda voleybol takımından bir kızla konuştuğunu görüp kaşlarımı çattım. Kız cilveli bir şekilde sırıtarak saçıyla oynuyordu, Efkan'ın sırtı bana dönük olduğu için yüzünü göremiyordum.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin