49

9.2K 467 96
                                    

(26-30) Kasım, 1 Aralık 2019
———

"Madem yarın gidiyorsunuz, hazır bugün de pazarken bir şeyler yapalım." dedim üzerimdeki hırkama sarılıp.

Havalar soğumaya başlamıştı.

"Olur. Ne yapıyoruz?" dedi Cansu.

"Bilmem. Ne yapalım?" dedim Berkan ve Ozan'a bakıp.

"Alper'le Nisan'ı da alıp sizin dağ evine gidelim. Mangal yaparız." dedi Ozan. "Günay da gelsin isterseniz."

"Ay canım mangal denmez ona." dedi Cansu yapmacık bir elitlikle. "Barbekü denir."

"Barbekü neymiş Abi ya?" dedi Berkan. "Mangal işte."

"Aman her neyse." dedim. "Ben söyleyeyim onlara." deyip telefonumu elime aldım ve gruba mesaj attım.

Yağmur: Gençler hazırlanın. Dağ evine gidiyoruz.

Alper: O nereden çıktı ayol? Annem bana bir şey demedi.

Yağmur: Annemlerle gitmiyoruz. Ozanlar yarın dönüyor ya, bir şeyler yapalım dedik. Dağ evinde mangal yapacağız.

Nisan: Ay gidelim gidelim. Kafamız dağılır azıcık.

Alper: Kafa dağıtmalık ne yaşadın kızım?

Nisan: Giray'a tripliyim de. Bugün buluşacaktık ama onlar takımca bir şeyler yapacaklarmış, ekti beni.

Alper: Her gün berabersiniz zaten. Çocuğun bir pazarı var, bırak gezsin. Bak Yağmur'un hiç sesi çıkıyor mu bu olaya?

Yağmur: Çıkmıyor çünkü sevgilim beni ekmedi. Ama Giray Nisan'ı ekmiş. Ekmese sorun yok.

Nisan: Canım arkadaşım. Beni bir tek sen anlıyorsun.

Alper: Çıkacağım gideceğim şimdi gruptan.

Yağmur: Ay kıyamam, kıskandın mı çen?

Alper: -_- Küstüm.

Yağmur: Ay hadi hazırlanın. Çıkarız bir saate.

"Hadi hazırlanın." dedim. "Ben bir de Günay'ı arayayım." deyip telefona geri döndüm ve Günay'ı aradım.

"Efendim."

"Günay. N'aber?"

"İyidir. Senden n'aber?"

"İyiyim ben de. Ozanlarla dağ evine gideceğiz. Sen de gelsene."

"Ben..." diye mırıldandı. "Olur aslında ya. Sıkılıyorum zaten evde."

"Süper. Çıkarken ararım."

"Tamam. Bay bay."

Odama çıktığımda üzerime kot pantolon, kalın askılı beyaz badi ve açık kahverengi bir hırka giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı giyip birkaç takı taktıktan sonra siyah çantamı alıp aşağı indim.

"Anne, biz Ozanlarla dağ evine gideceğiz." dedim annemin yanına oturup. "Nisan'la Alper de gelecek."

"Dikkatli gidin." dedi annem. "Çok geç kalmayın."

"Merak etme." deyip yanağından öptüm annemi.

"Hazır mıyız?" diyerek girdi salona Ozan.

"Ben hazırım." dediğim sırada Cansu da salona girdi.

"Ben de hazırım."

"Berkan kapıda, hadi çıkalım." dedi Ozan.

Evden çıkarken Nisan, Günay ve Alper'e haber verdim.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin