57

8.3K 408 42
                                    

3-4-5 Ocak 2020
———

Siyah çorabım dizlerime kadar matlaşıyor, daha sonra incelerek yukarı çıkıyordu. Çorabımın üzerine kot şort ve siyah bir tişört giyip üzerime kareli, bol bir gömlek geçirdim. Bileklerime kadar çıkan siyah botlarımı da giydikten sonra hazırdım. (Medya)

Evden çıktığımda Alper'in arabasına binip birkaç dakika sonra Efkanların evinin önünde durduk.

İçeri girdiğimizde ilk defa gelmiş olmanın verdiği merakla etrafı inceledim. Evin oldukça ferah ve zevkli bir dizaynı vardı.

Herkes geldiğinde Efkan'ın aldığı atıştırmalıkları ahşap kaselere döktük ve içeceklerle birlikte salona götürdük. Filmi seçtikten sonra perdeleri tamamen örtüp koltuklara kurulduk.

"Ne filmi izliyoruz?" diye sordu Nisan.

"Komedi."

"Hani gerilim filmlerinde falan olur ya, bir grup arkadaş salak gibi gider korku filmi izler. Sonra da her tıkırtıdan korkarlar falan... Bir an onlardan olacağız sandım." dedi Nisan.

"Merak etme, güvendeyiz." dedi Giray kolunu Nisan'ın omzuna atıp.

Film başladığında Efkan'la birlikte oturduğumuz iki kişilik koltukta biraz kayıp başımı Efkan'ın omzuna yasladım, o da kolunu omzuma koyarak beni sardı.

Film giderek ilerlerken gözlerim kendiliğinden kapanmaya başlamıştı ve en son hatırladığım şey filmi izliyor olduğumdu.

~~~~~

Gözlerimi açtığımda odamda olmadığımı algılamam çok sürmemişti. Kafamı sağıma çevirdiğimde yanımda uyuyan Efkan'ı görüp gülümsedim ve ona doğru yan dönüp elimi göğsüne koydum.

Kalp atışlarını hissediyor olmak çok güzel bir histi.

Bir süre öylece durduktan sonra kolumun üzerinde doğrulup Efkan'ın yanağına bir öpücük bıraktım. Saniyeler geçmeden derin bir nefes alıp gözlerini araladı.

"Günaydın." diye mırıldandım gülümseyerek.

"Günaydın." dedi Efkan bana doğru dönüp.

"Sanırım film izlerken uyuyakaldım." dediğimde başını salladı.

"Evet. Ben de uyandırmaya kıyamadım." dediğinde gülümsemem büyürken yanağına bir öpücük daha bıraktım.

"Kıyafetlerimle uyumuşum." diye homurdanıp yataktan kalktığımda üzerime baktım. Gömleğim ve botlarım yoktu ama şort ve tişört hala üzerimdeydi.

"Üzerini değiştirmem pek hoş olmaz diye düşündüm."

"Çok iyi düşünmüşsün."

"Sana giyecek bir şeyler vereyim." deyip yataktan kalktı ve dolabın yanına gitti Efkan.

Bir sweatshirt ve eşofman uzattığında eşyaları alıp lavaboya girdim.

Biraz büyük gelse de siyah eşofmanı ve beyaz sweatshirtü giyip saçlarımı bileğimdeki tokayla bağladıktan yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım. (Medya)

"Soner evde mi?"

"Hayır. Dün akşam kulübeye gönderdim."

"Tek başına ne yapıyor orada?"

"Akın'la Enes de yanında."

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin