50

9.2K 459 82
                                    

1-2 Aralık 2019
———

"Özletmeyin kendinizi. Gelin yine arada." dedi annem Ozan'a sarılırken.

"Geliriz teyzem." dedi Ozan.

"Nişanlına da selamlarımı ilet."

"Baş üstüne."

"Uzun bir süre görüşemeyiz artık." dedim Cansu'ya sarılırken. "Seninle de yeterince vakit geçiremedim."

"Önemli değil canım, sayende okuldan kaytardım günlerce. Bundan daha iyisi mi olur?" dediğinde ikimiz de güldük. "Kendine çok iyi bak."

"Sen de." deyip geri çekildim.

"Ee bana kimse sarılmayacak galiba."

Berkan'ın sahte bir hüzünle yakınmasına gülerek sarıldım ona.

"Yine gel." dedim sırtını sıvazlarken.

"Bu işler sırayla canım. Sıra sende artık."

"Okulum var canım. Yeterince uzak kaldım."

"Birkaç hafta sonra tatil var. Yaparız bir şeyler."

"Bakarız." dedim ve geri çekildim. "Alıştım ya size."

"Araşırız hayatım. Ben özletmem kendimi sana." dediğinde güldüm.

"Tamam o zaman. Sıkıntı yok."

Onları uğurladıktan sonra annem Alperlere, Zeynep Teyze'nin yanına gitmişti. Ben de odama çıkıp, yeni başladığım tuvalin başına geçtim.

Taslağım hazırdı. Kulübeye en son gidişimizde verandadaki büyük masada hep beraber otururkenki halimizi çizecektim.

Elime boya tüplerinden birini aldığım sırada telefonum çalınca yatağın üzerinden telefonumu aldım.

"Efendim Günay."

"Yağmur, ne yapıyorsun?"

"Yeni bir resme başladım. Sen ne yapıyorsun?"

"Sıkıldım biraz. Acaba dışarıda bir şeyler mi yapsak?"

"Dağ evinden daha yeni döndük. Bu kadar çabuk mu sıkıldın?" dedim gülerek. "Bugün de bir gariptin sen. Bir şey mi var?"

"Aslında..." diye mırıldandı. "Ya bir yerlerde otursak olmaz mı? Kızları da çağırırız."

"Tamam, ayarlayayım ben o zaman."

"Tamam. Görüşürüz."

"Görüşürüz."

Telefonu kapatıp Nisan'a, Ekin'e, Hayal'e ve Fidan'a haber verdim. Bir kafede buluşmak için sözleştik.

Koyu kot pantolon ile beyaz, kalın askılı bir crop ve lacivert, kalın, salaş bir hırka giydim. Beyaz, yüksek tabanlı spor ayakkabılarımı giyip birkaç takı taktıktan sonra çantamı da alıp anneme haber verdim ve evden çıktım.

Günay ve Nisan'la birlikte, buluşacağımız kafeye geldiğimizde Hayal, Fidan ve Ekin de gelmişti.

"Selam." deyip boş bir sandalyeye oturdum.

"Selam." derken Fidan ve Hayal'in sesi normal, Ekin'in sesi güçsüz çıkıyordu.

"Ne bu hal?" dedi Nisan, yanıma otururken.

"Güven'le tartışmışsınız, onu duyduk ama nedenini bilmiyoruz."

"Bizim bu eski sevgililerden çektiğimiz ne ya?" diye yakındı Ekin birden.

"Yine kimin eski sevgilisi çıktı ortaya?" dedim bıkkınlıkla.

İlk önce ortaya Berkay çıkmıştı, sonra Giray'ın eski sevgilisi Sinem gelmişti. Sırada kim vardı acaba?

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin