54

7.3K 447 45
                                    

30-31 Aralık 2019
———

"Ben çıkıyorum." dedim masadan kalkıp. "Size tüm gün iyi eğlenceler."

"Kuzen bugün bari gitmeseydin ya." dedi Ozan.

"İnan bana, ruh sağlığım için böylesi daha iyi." dedim imalı imalı. "Akşam görüşürüz, bay."

Evden çıktığımda kapıda bekleyen Efkan'ın arabasına bindim.

"Günaydın."

"Günaydın." deyip Efkan'ın yanağından öptüm. "Kaçır beni buralardan." dedim gülerek.

"İstediğin o olsun güzelim." deyip gaza bastı Efkan. "Ama okula kaçırabilirim sadece." dedi gülerek.

"Evden uzaklaşayım da nereye olursa varım."

"Ceren mi geldi?"

"Evet." diye homurdandığımda kahkaha attı. "Bunda gülünecek ne var? Ben pek bir şey göremiyorum da."

"Neden sevmiyorsun kuzenini, ben anlamadım. Kuzen yani sonuçta, ne kadar kötü olabilir?"

"Senin kuzenin var mı?"

"Yok." dediğinde kafamı salladım.

"Beni neden anlamadığın şimdi belli oldu." dedim. "Hem, neden sevmediğimi de yarın akşam anlarsın."

"Nasıl?"

"Benim zeki arkadaşım Alper Ceren'in yanında yarın akşam yapacağımız minik partiden bahsetti." dedim ağlamaklı bir sesle. "Ceren de hemen maydonoz oldu." derken sesim kin ve nefret doluydu.

"Yarın akşam geliyorsun yani?"

"Evet. Ozan, nişanlısı, Cansu ve Berkan da gelecek." dedim neşeli bir sesle. "Bir de Ceren var tabii." derken bütün neşem kaçmıştı.

"Berkan mı?"

Söylediğim isimlerden bir tek ona takılmış olmasına hiç şaşırmadım.

"Evet." dedim gayet normal bir sesle.

Okula vardığımızda arabadan inip sınıfa çıktık.

"Günaydın." dedim sırama otururken.

"Günaydın." dedi kızlar.

"Biz de tam Alper'in dün akşamki büyük hatasını konuşuyorduk." dedi Nisan.

"Ya ben bu Ceren'i merak etmeye başladım." dedi Ekin.

"Merak edecek başka şey mi yok Allah aşkına?" dedim gülerek. "Yaptığın en büyük yanlış Ceren gibi birini tanımak istemek olabilir."

~~~~~

"Yarın akşam bir arkadaşım da gelse sıkıntı olur mu?"

Yemeğimden başımı kaldırıp Baha'ya baktım.

"Kim? Tanıyor muyuz?" diye sordu Giray.

"Yok, tanımazsınız." dedi Baha.

"Gelsin, sıkıntı olmaz." dedi Efkan.

Öğle yemeğinden sonra çocuklar maç yapmaya giderken biz de kızlarla sınıfa indik.

"Baha'nın arkadaşı kız mı erkek mi acaba?" diye sordu Hayal.

"Erkektir bence." dedi Nisan.

"Ben de öyle zannediyorum." dedi Fidan.

"Merak ettim ya, sorsak mı?" dediğimde Günay'ın 'evet' diye haykıran gözleri bana döndü.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin