20-21 Ekim 2019
———"Anneme söyleyeceğim." dedim yola bakarak. "Bu akşam."
"Sen bilirsin."
İçimde kötü his vardı ve nefes almamı engelliyordu.
Gereksiz bir şey olduğunu düşünüyordum ama aynı zamanda kötü bir şey olacakmış gibi hissediyordum.
Bu his, Efkan'la olan geleceğimizi düşündükten sonra gelmişti ve beni korkutuyordu.
"Efkan." dediğimde kısa bir an bana bakıp tekrar yola döndü.
"Efendim."
"Biz ayrılmayız, değil mi?" dedim kısık sesle.
"O nereden çıktı şimdi?"
"Bilmiyorum, içimde kötü bir his var."
"Öyle bir şey olamaz, seni bu kadar geç bulmuşken bırakmaya niyetim yok." dediğinde az da olsa güldüm. "Asma suratını, ben ciddiyim." dedi elimi tutup. "Böyle şeylerle canını sıkma."
Evimin önüne geldiğimizde kemerimi çözüp ona döndüm ve kollarımı boynuna sardım.
"Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz birtanem." dediğinde gülümseyip yanağından öptüm. "Böyle şeyler düşünüp kendini üzme, tamam mı?"
Kafamı sallayıp geri çekildim.
Arkadan çantamı aldım ve arabadan indim.
Ben evin önüne gelip zile bastığımda arkadan onun gittiğine dair sesler geldi.
Eve girip odama çıktığımda hemen duşa girdim.
Uzun ve sıcak bir duştan sonra üzerimi değiştirip aşağı indim.
"Oo kuzen, evin yolunu bulmuşsun." Ozan'ın alaylı sözlerine cevap vermeden karşısındaki koltuğa oturdum. "Hayırdır? Bir şeyler kötü gitmiş herhalde."
"Hayır, her şey çok iyiydi."
"Ne bu surat o zaman?"
"Bilmiyorum Ozan ya. İçimde tuhaf bir his var, bir türlü gitmiyor."
"Ne olacak canım?"
Omuz silktim.
"Efkan'ın ailesiyle tanıştım." diyerek konuyu değiştirdim.
"Ne ara?" dedi hayretle.
"Efkan bizim bir fotoğrafımızı paylaşmış, kardeşi hikayeye bakarken annesi görmüş. Bizim kaldığımız yere geldiler, orada tanıştık."
"Oo çok iyi." dedi düz bir sesle. "Daha bir hafta falan oldu kızım, bu ne acele?"
"Sence ben ayarlamışım gibi mi görünüyor? Spontane gelişti her şey. Ben de senin gibi düşünüyordum, biraz daha zaman geçince söyleyecektik ama olmadı işte."
"Yağmur bazı şeyler için çok erken farkındasın, değil mi?"
"Farkındayım Ozan." dedim. "Ama bir ilişki içindeyim ve bunu sonuna kadar sürdürmek istiyorum. İşler illaki ciddiye binecek, ha şimdi ha daha sonra."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
Teen FictionGirift: İç içe geçmiş, birbirine dolanmış. ~~~~~ Ben Yağmur, Yağmur Avaz. Bu okulda okuyan çoğu öğrencinin de olduğu gibi; yüksek gelirli bir ailenin, tek, çocuğuyum. Babam Türkiye'de ve hatta yurt dışındaki birkaç ülkede oldukça tanınan bir cerrah...