(27)-28 Ekim 2019
———Bütün okul bahçede toplanmış, okul müdürü ve marka görevlilerinin kazananı açıklamasını bekliyordu.
Henüz derslere girmemiştik, ilk ders başlamıştı ancak yarışmayı kazananın açıklanması için bahçeye toplanmamız söylenmişti.
Heyecanla derin bir nefes daha alıp dudağımı ısırdım.
"Sevgili Girift Koleji öğrencileri; okulumuzun resim dalıyla ilgilenen öğrencilerinin katıldığı, ünlü bir parfüm markası olan Faerie Parfumes'ün düzenlediği yarışmanın sonucu açıklandı."
"Söyle artık." Kendi kendime gergince konuştuğumda Efkan destek vermek istercesine elini belime sardı.
"Yarışmayı kazanan öğrencimiz..." Müdür, elindeki kağıda baktıktan sonra tekrar bize döndü. "Yağmur Avaz."
Birçok bakış bana dönerken alkış sesleri yükseldiğinde ellerimi birbirine vurup sevinçle güldüm.
Anın heyecanıyla kollarımı Efkan'ın boynuna doladığımda o da bana sarıldı.
Saniyeler sonra, ödülümü almak için merdivenleri çıkıp görevlilerin ve müdürün yanına gittiğimde iki görevliyle ve müdürle el sıkıştım.
Erkek görevli elindeki gümüş renkli ödülü bana verdiğinde bahçede tekrar yüksek alkış sesleri duyuldu.
"Asıl ödül için en kısa zamanda seninle bağlantıya geçeceğiz Yağmurcuğum." Erkek görevlinin yanında duran, sevecen bir şekilde gülümseyen kadın görevliye ben de gülümseyerek kafamı salladım.
Merasim bittiğinde herkes sınıflarına dağılırken Alper ve kızlar yanıma gelip beni tebrik ettiler.
"Tebrikler canımın içi." dedi Alper bana sarılırken.
"Teşekkürler." deyip yanağından öptüm.
"Yıldızpatı sana uğurlu geldi herhalde." Nisan'ın cümlesiyle birlikte yanımıza doğru gelen Efkan'a bakıp gülümsedim.
"Bence de." dediğimde Efkan yanımda durup kolunu omzuma attı.
"Tebrikler yenge." dedi Caner, Hayal'in yanında durduğunda.
"Sağ ol."
Diğerleri de gelip teker teker beni tebrik ettiğinde hepsine topluca teşekkür ettim.
Sınıfa çıkıp yerlerimize oturduğumuzda hoca da gelip masasına oturdu.
Çok geçmeden kapı tıklanıp içeri müdür yardımcısı girdiğinde dikkatimi o tarafa verdim.
"Hocam iyi dersler." dedikten sonra bize döndü. "Arkadaşlar, sınıfınıza yeni bir öğrenci daha katıldı." O sırada içeri Günay girdiğinde sevinçle el salladım.
O da bizi görüp ilk şaşkınlığını attıktan sonra el salladı.
Müdür yardımcısı gittiğinde Günay da önümüze, Alper'in yanına oturdu.
Günay kendini hocaya ve sınıftakilere tanıttıktan sonra hoca derse başladı.
~~~~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRİFT
Teen FictionGirift: İç içe geçmiş, birbirine dolanmış. ~~~~~ Ben Yağmur, Yağmur Avaz. Bu okulda okuyan çoğu öğrencinin de olduğu gibi; yüksek gelirli bir ailenin, tek, çocuğuyum. Babam Türkiye'de ve hatta yurt dışındaki birkaç ülkede oldukça tanınan bir cerrah...