28

12.5K 589 30
                                    

19-20 Ekim 2019
———

Nisan ve benden sonra Güven de bir şarkı söylemişti. Hayal'in büyük ısrarları sonucu Caner de şarkı söyledikten sonra saat epey geç olduğu için yatmaya karar verdik.

"Ben şimdi Güven'le birlikte mi uyuyacağım?"

Ekin'in heyecan içinde sorduğu soruya güleceğim diye az kalsın içtiğim suda boğuluyordum.

"Sanırım evet." dedim ve bardağı tezgaha bıraktım.

"Ayh." dedi daha da heyecanla. "Bayılacağım şimdi şuraya."

Odalarla mutfak arasında çok bir mesafe olmadığından sessiz konuşuyordu ve oldukça komik görünüyordu.

"Biz sevgili olalı daha üç gün oldu."

"Valla uzaktan hiç öyle görünmüyor." dedim imayla. "Bayağı, senelerdir sevgiliymiş gibisiniz."

Utanarak kızarıp bozarınca gülerek tezgaha yaslandım.

"Biz de uzun süredir sevgili değiliz, bir hafta oldu." dedim onu yatıştırmak için.

Efkan, odaların olduğu koridordan bu tarafa doğru geldiğinde ona doğru baktık. Telefonda konuşuyordu.

"Soner, canımı sıkma kardeşim." dedi ve salondaki koltuklardan birine oturdu. "Uydur bir şeyler oğlum. Çocuklarla takılıyor falan de, bana ne?"

"Neyse ben odaya gideyim bari." Ekin derin bir nefes alıp gittiğinde ben de Efkan'ın yanına gidip oturdum. O da telefonu kapatmıştı.

"Kaşınıyor şerefsiz." dediğinde güldüm.

"Güzel oldu böyle." dedim bugünden bahsederek.

Dirseklerini dizlerini yaslamıştı. Kollarımı benim tarafımda olan koluna sarıp başımı omzuna yasladım.

"Daha önce hiç böyle şeyler yaşamamıştık, hiçbirimiz." dediğinde gülümsedim.

"İlklerimizi birlikte yaşamamız güzel."

Her ne kadar daha önceden bir sevgilim olsa da Berkay'la aramızdaki şeyler sevgililikten çok arkadaşlık gibiydi.

Saçlarıma bir öpücük bırakıp kolunu omzuma sarınca ona doğru sokuldum.

Omzunda yatarken yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başlayınca esneyip kafamı kaldırdım.

"Uykun gelmiş, yat artık."

"Sen?" dedim merakla.

"Ben burada yatarım."

"Neden?" dedim hayretle. "Odada yatak varken koltukta mı uyuyacaksın?" dedim ve elinden tutup ayağa kalktım, benimle birlikte o da kalktı. "Beraber uyusak bir şey olmaz bence."

İtiraz etmeyince birlikte boş olan odaya girdik.

Efkan pijamalarını alıp tuvalete girdiğinde ben de hızlıca pijamalarımı giydim.

Yatağın ucuna oturup telefonumu elime aldığımda birkaç bildirim görüp İnstagram'a girdim.

Hayal, Nisan ve benim şarkı söylediğimiz bir videoyu paylaşıp bizi etiketlemişti. Başka bir hikayesine de Caner'in şarkı söylediği videoyu atıp üzerine kocaman bir kalp koymuştu.

Ekin'in attığı hikayeye geçtiğimde videoyu izledim. Yine Hayal'in çektiği bir videoydu ve videoda Ekin gitar çalarken yanında Güven şarkı söylüyordu. Başka bir hikayede de Güven'le çekindiği bir fotoğrafı paylaşmıştı.

Caner ve Güven de o hikayeleri kendi hikayelerine atmışlardı.

Nisan ve Giray da birlikte çekindikleri bir fotoğrafı paylaşmışlardı.

GİRİFTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin