بسیار خب!
جواب دادن به سوالات رو از زبون شخصیت ها شروع می کنیم! اولویت با سوالاتی هستن که طبق مدل گفته شده، به اسم هر فرد ریپلای زده و پرسیده شدن...
یادتون باشه الان تا 26 آپ شده اما من تا 35 نوشتم. ممکنه سوتی بدم و اسپویل کنم بی اینکه متوجه بشید. یوهاهاها
جین:
حست به برادری که تا چند وقت پیش حتی از وجودش خبر هم نداستی چیه؟
اگه میتونستی از افتادن یه اتفاق در گذشته جلوگیری کنی، اون چی بود؟
به نفعشه طوری باشه که ارزش این همه دردسری که باید بکشم داشته باشه. اتفاق... جلوی اومدن جیمین به این مدرسه رو می گرفتم.اگه بفهمی نامجون واقعا دوستت داشته با اینکه اون کار واقعا یه ماموریت بوده چیکار می کنی؟
ماموریت؟؟ چی؟؟ نامجون چه ماموریتی داشته؟قوی باش پسر میا همه چیو درست میکنه😭❤
میا دیگه چه کوفتیه؟ نوعی سبزیجاته؟
امیدوارم بعد اینکه واقعیتو بفهمی که نامجون واقعا عاشقت شده بود و الان پشیمونه،بتونی ببخشیش و پیشش برگردی♡
نامجونا گه واقعا دوستم داشت راحتم میکرد.از مدل زندگی ات پشیمونی؟ اگر برمیگشتی عقب باز هم با نامجون به قیمت سقوط کردنت میموندی یا نه؟
اون در سطح من نبود. من اشتباه کردم.حس غرور خالص چطوریه ؟
شبیه اینکه همه با هر نگاه شون دارن بهت حمله میکنن و باید برای عکس العمل آماده باشیتاحالا سعی کردی به چیم بگی دوسش داری و هرکاری براش میکنی؟؟؟
مثل خون قرمز ها سوال میپرسی. دلیلی نمی بینم به سوالی که در سطحم نیست جواب بدمبه نظرت اگه تهیونگو ببینی میتونی باهاش خوب باشی؟؟؟ مثل موقعی که با چیم خوب بود با احساس باهاش رفتار کنی؟؟؟
خوب بودن و بدن بودن معنی نداره. هرکس فقط وظیفه ش رو انجام میده
چرا انقد مورد ظلم قرار میگیری؟؟
چون لیاقت مقامم رو نداشتمزندگی کردن با غرور دردناک تره یا زندگی کردن به عنوان یه بی احساس؟
سوالت شبیه اینه که بپرسی مرگ با آتیش دردناک تره یا غرق شدن و حس اینکه ریه هات با آب پر میشه و بخاطر سوزشش نمیتونی نفس بکشی
اگر میتونستی یک چیز یا یک اتفاق رو از گذشته تغییر بدی چی رو تغییر میدادی؟ بزرگترین آرزوت چیه؟ اگر میتونستی خودت انتخاب کنی از چه خونی باشی چی انتخاب میکردی؟ اگر میدونستی فردایی برات نیست (زبونم لال :") آخرین روز عمرت رو چیکار میکردی؟ تا به حال به جیمین گفتی چقدر دوسش داری؟ چرا از خودت ناامید شدی و سعی نمیکنی خودتو نجات بدی؟ پس جیمین چی؟ میدونی دوست داره؟
YOU ARE READING
خون آبی ✥ نامجین؛ یونمین؛ ویکوک
Fantasyتو جامعه ای که رنگ خون تعیین کننده ی طبقه ی اجتماعیه نمیشه دنبال عدالت گشت. شعار مدرسه ی ما این بود... درد زیباست. - پارک جیمین