Bardağın içindeki sıvıya aldanmayın,bardağın şeklini göstermek amacım dkvjhnşsdkjv
Henüz hava aydınlanmamış. Saatlerdir çalan alarm sesi.
Yatağımda doğrulup yarı açık gözlerimle komodinin üzerinde çalmaya devam eden telefonum alıp alarmı kapattım. Saat 06:00'dı. Üzerimdeki yorganı atıp yatağımdan kalkıp banyoya doğru ağır adımlarla ilerledim. Yüzüme bir kaç kez su çarpık aynadaki beni izledim.
Ananın yanındaki küçük dolaptan diş fırçamı ve diş macunumu alıp dişlerimi fırçaladım. Azıma bir kaç kez su alıp lavaboya tükürdüm.
banyodaki işimi bitirdikten sonra odama geri dönüp dolabımdan kıyafetlerimi çıkarıp yatağımın üzerine bıraktım.
Üzerimdeki pijamadan kurtulup yatağın üzerindeki kıyafetlerimi üzerime geçirdim. Siyah eşofman ve siyah sweatshirt. Çoraplarımı ayağıma geçirdikten sonra dolap kapağındaki aynamın karşısına geçip üzerimi düzeltim. Daha sonra omzuma gelen açık kahverengi saçlarımı siyah tokam ile topladım. İnce çeneme kadar uzanan perçemlerimin yüzüme düşmesine izin verdim. Sandalyemin üzerindeki su yeşili çantamı sırtıma taktım.
Yatağıma geri dönüp bıraktığım telefonumu geri aldım. Daha sonra odamı yani minik dünyamı terk ettim.
Merdiven basamaklarını adım adım inerek alt kata ilerledim. Mutfağa gidip masanın üzerindeki sürahiden bardağa bir bardak su doldurup bardaktaki suyu yudum yudum içtim. Bardağı sert bir şekilde masaya geri bırakmamla bardak tuz buz olmuştu.
''Allah kahretsin ya!'' diyerek çantamı hızlı bir şekilde sandalyeye bıraktım. Masanın üzerine dağılmış olan cam parçalarını toplayıp çöpe attım daha sonra masanın üzerini sildim. Annemin görmesini istemediğim bir görüntüydü fakat arkamı döndüğümde annem dikilmiş beni izliyordu.
Yüzümü annemden kaçırarak benim bile zor duyduğum ses tonuyla;
''Bilerek olmadı.'' dedim. Annemin yanından hızlı bir şekilde geçerek kapının yanına ulaştım. Kırdığım bardak geçen yıl anneler gününde anneme hediye ettiğim bardak takımının bir parçasıydı. Üstelik annemin en sevdiği takımdı.
Kırmış olmama rağmen hiçbir şey dememişti. Sessiz kalmıştı. Yaptığım her adımı bir bir izlemiş ve buna rağmen sessiz kalmıştı. Bu annemden beklemediğim bir davranıştı çünkü masaya bir damla su döksem bile
''Bir bardak su bile içemiyorsun. '' derdi. garip gelmişti sadece.
Dolaptan ayakkabılarımı çıkarıp yere bıraktım. Ayakkabılarımı hızlıca giyip evden çıktım.
söylemesi gereken şarkılar,kurulması gereken cümleler,tutulması gereken sözler ve daha niceleri... Yapmamız gereken çok şey var.
Esil'in olduğu gibi.
Bölüm kısa ama umarım beğenirsiniz. Bir daha ki bölümde görüşmek üzere... Kendinize iyi bakın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYBOLAN IŞIKLAR
JugendliteraturEsil Aycan. Anne ve babasının boşanması sonucu,babası ve ailesinden koparılıp annesi ile yaşamak üzere İstanbul'a taşınmıştır. Peki bundan sonra ne olacak? "Ben Esil Aycan. Benim hikayemi okumaya var mısınız?"