!DUYURU!

30 13 2
                                    

Esil ve Atlas (temsili)

Hepinize merhaba! 

Bu bölümü yazma amacım bu kitaptan beklentimin karşılığını alamamadan kaynaklanıyor. Bu kitabı yazmaya başlayalı bir hayli süre geçti,mutluyum. Bölümleri yazarken mutlu oluyorum çünkü okuyor olmanız beni mutlu ediyor. 

Bende düşüncelerinizi,duygularınızı öğrenmek istiyorum fakat yorumlarda okuduğum tek şey ''Yb ne zamana? Ooo! Çok güzel vs'' oluyor.

Her bölüme sizlerin düşüncelerini öğrenmek için bölüm hakkında sorular bırakıyorum fakat o soruların cevaplarını alabildiğimi söyleyemem. Bu durum beni gerçekten üzüyor çünkü yorumlarınız benim için çok önemli. 

Sizden tek istediğim yorum atmanız. Bunu istiyor olmamın nedeni ise duygularınızı ve düşüncelerinizi öğrenmek istemem. Öğrenmek istiyorum. 

Esil ve Atlas'ı sevip sevmediğinizi,onlar hakkında hissettiklerinizi,Esil'in annesi ile olan ilişkinizi,geleceğe dair tahminleriniz vs. 

(---)

Yeni bölüm okunma oranı 300'e ulaştığında gelecek. 

Size ''yb ne zaman?'' sorusunun cevabını veremem,bunu bir kez daha belirtiyorum. Yazma isteği,ilham içime ne zaman doğarsa o zaman yazıyorum. Yeni bölüm atıyorum. 

Umarım kendimi sizlere ifade edebilmişimdir. Sizleri seviyorum,teşekkürler. Yeni bölümde görüşmek üzere.

KAYBOLAN IŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin